Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keväthimot

Vierailija
03.04.2022 |

Onko naisilla keväisin yhtä levoton olo, kuin miehillä?

Näin miehenä tuntuu sekoavan täysin päästään. Tekisi mieli harrastaa rivoa seksiä melkein jokaisen naispuolisen vastaantulijan kanssa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mieheni ei ajattele noi .

Vierailija
2/17 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan naisilta ensin vähenee vaatteet niin sitten alkaa kanki kovettua ja himot nousta. Vielä ei ole ollut riittävän lämpimiä kelejä sellaiseen. Yhden minihameen olen jo nähnyt, eli kyllä se kevät on selkeästi tuloillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä tiukka nuoren naisen peppu liikenteessä. Ohuet trikoot vedetty pyllyvakoon niin että pyllyn hekumallisista muodoista ei jäänyt mitään epäselvyyttä. Piristi molempia päitä!

Vierailija
4/17 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans on miesten kuukautiset. Maaliskuusta Heinäkuuhun tekee mieli useamman kerran päivässä, vaikka ikääkin jo on päälle 50. Syksyllä taas vähän hellittää, eikä naisten pukeutuminen ole siihen syynä. Valon määrä ratkaisee.

Vierailija
5/17 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla naisenakin hankalampaa olla ilman nyt, kun ei omaa miestä tällä hetkellä ole ja mieli ei taivu irtoseksiin tai panokaveruuteen. Olen samaa mieltä, että valosta tässä on kyse.

Vierailija
6/17 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta (N50) tulee ihan kyltymätön keväällä, ja sitä kestää syksyyn asti. Tämä on johtanut siihen, että tutustun spontaanisti uusiin ihmisiin, lue miehiin. Olen varattu. Haluaisin joka päivä vähintään kaksi kertaa, mutta en oman puolisoni kanssa.

Joidenkin miesten kanssa ensi tapaaminen on johtanut vakituiseen tapailuun, talvellakin. Suurin osa, joiden kanssa kevätriehaantumisen tunteen jaamme, on yksittäisiä kertoja esim. uimarannalla tai työmatkalla. Monesti tulee vain se äkkinäinen tunne, että pitäisi saada tuntea miehen elin sisällään, jolloin toteutan sen. Innokkaita miehiä tuntuu kyllä olevan.

Minulle seksissä uuden henkilön kanssa ei ole kyse tunteista, vaan voimakkaan viettini seuraamisesta ja halujeni tyydyttämisestä. Onhan se toki kiihottavaa tuntea ja kuulla, kuinka onnellinen mies on saadessaan tuntea hyvän pillun puristavan kalunsa ympärillä ja päästessään purkautumaan lämpimään vakooni, eikä runkkaamalla vaimolta salaa kylppärissä.

Vierailija
7/17 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä mulla on tuo tunne vuoden ympäri. Mutta ei kiinnosta muut, kuin vaimoni. Eipä sitä olisi paukkujakaan enää muualle, kun kotona saa 1-3krt päivässä. Eikä ole tuore suhde, eikä olla nuoria.

Vierailija
8/17 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta (N50) tulee ihan kyltymätön keväällä, ja sitä kestää syksyyn asti. Tämä on johtanut siihen, että tutustun spontaanisti uusiin ihmisiin, lue miehiin. Olen varattu. Haluaisin joka päivä vähintään kaksi kertaa, mutta en oman puolisoni kanssa.

Joidenkin miesten kanssa ensi tapaaminen on johtanut vakituiseen tapailuun, talvellakin. Suurin osa, joiden kanssa kevätriehaantumisen tunteen jaamme, on yksittäisiä kertoja esim. uimarannalla tai työmatkalla. Monesti tulee vain se äkkinäinen tunne, että pitäisi saada tuntea miehen elin sisällään, jolloin toteutan sen. Innokkaita miehiä tuntuu kyllä olevan.

Minulle seksissä uuden henkilön kanssa ei ole kyse tunteista, vaan voimakkaan viettini seuraamisesta ja halujeni tyydyttämisestä. Onhan se toki kiihottavaa tuntea ja kuulla, kuinka onnellinen mies on saadessaan tuntea hyvän pillun puristavan kalunsa ympärillä ja päästessään purkautumaan lämpimään vakooni, eikä runkkaamalla vaimolta salaa kylppärissä.

T. M50.

Vierailija
9/17 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tälle sivulle aloittamaan keskustelua aiheesta "miesten katseet on taas aktivoituneet."

Näköjään joku oli jo tehnyt saman.

Vierailija
10/17 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua panettaa talvellakin aika paljon, mutta keväällä panetus selvästi kasvaa. Viime kesänä teki mieli ihan koko ajan, enemmän kuin koskaan ennen. Saa nähdä miten tänä kesänä käy. Kyllä se varmaan liittyy valoon ja lämpöön.

Nainen 42v

Vierailija
11/17 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kiima kasvaa keväällä. Itse haaveilen naapurista, jonka kanssa olisi soppari, jonka mukaan naitaisiin niin usein kuin mahdollista. Vois vain vaihtaa tekstarit ja sitten kyläilemään. Toki vähän hankalaa, kun puoliso, eikä naapuria.

Kesäisin maalla paljussa haaveilen, että naapurin eläkeläismies poikkeaisi, ja pesisin ja saunottaisin hänet. Pesisin kalun, pallit ja pepunkin oikein tarkasti ja antaisin ehkä pesutuvassa esimakua, eli pyllistäisin hänen edessään, jolloin voisi työntää elämää nähneen kalunsa piukkaan pilluuni.

Vierailija
12/17 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin aloittaa ketjun, missä olisin kysynyt, mikä miehiä keväisin vaivaa kun saan tuijotuksia joka hemmetin kerta kun astun ovesta ulos, mutta tämä vastasikin siihen kysymykseen jo sitten. Ihmejäniksiä olette.

Vierailija
13/17 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tänäkin keväänä olen jo aloittanut toteuttaa tapoja tyydyttää himojani. Keino ilmeisesti väärä, koska lisännyt himojani.

Vierailija
14/17 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tott maar hormoonit rupeaa hyrräämään kun valoa tulee kaamoksen jälkeen enemmän ja enemmän, vaik ikää on jo kuusikymmentä ei se menoa estä. N 60 v

Vierailija
15/17 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 57 v mies mistä löytäisin sinunlaisen naisen?

Vierailija
16/17 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu, kun herää, himo on jo hereillä pimpsukassa. Sitä haluaisi tulla heti naiduksi, että päivä lähtisi hyvin käyntiin. Olisi ihanaa tuntea sperman valuvan edelleen kiimassa olevasta pimpsukasta, kun päivä etenee. N52

Vierailija
17/17 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppareissulle mennessä sain ihailla nuoren tytön pyllyä, joka oli verhottu ohuisiin, mustiin housuihin. Aurinko paistoi pepulle ja pikkuhousut kuulsi ohuen kankaan läpi. Oli sen verran herkkua että aiheutti teräksenkovan erektion. Eipä auttanut tilannetta yhtään, että kaupassa tuli vastaan napapaitatyttöjä, trikoopyllyjä, yksi erittäin muodokas farkkuper*e ja harvinainen farkku-camentoe. Kyllä oli housuissa ahdasta ja vaikka olen nyt jo kotona, on kulli tanassa edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi