Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmistä joka ihastuu ja jopa rakastuu varattuun henkilöön? Kuvittelee yhteistä tulevaisuutta ym.

Vierailija
03.04.2022 |

Kellään kokemuksia?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin varattu.

Nainen oli varattu.

Olimme naamatuttuja, ei edes kavereita.

Nainen istui poikakaverinsa vieressä puistonpenkillä.

Oli juhannusaatto, jonkin verran hapanta otettu kukin. Minun puolisoni oli toisella paikkakunnalla.

Tulin paikalle, sanoin naiselle että "tuu mun mukaan, mennään meille".

Nainen tarttui käteeni, sanoi poikakaverilleen "sori" ja lähti kanssani.

Tästä hetkestä eteenpäin olen ollut tuon naisen kanssa yli 21 vuotta yhdessä. Olemme naimisissa, meillä on neljä lasta ja uusi yhteinen omakotitalo pkseudulla.

Mielestäni tässä tarinassa kävi ihan hyvin, kaiken lisäksi tämä tarina on täysin TOSI.

M40

Vierailija
62/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisipa päättää kehen ihastuu. Itse päättömän ihastunut töissä erääseen naiseen. En tiedä oikein mitään hänestä, saattaa olla varattu en tiedä. Nyt vain odottelen että ihastus katoaa, koska ei voi tulla toimimaan.

Miksei voisi? Tee nyt ihmeessä jotain oikeaa asialle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattuihin ei kosketa. Jos näet sormuksen, unohdat tyypin jos olet älykäs, mutta näitä itteensä tyrkyttäviä emakkoja oon nähny ihan liikaa!

Sormusta pitävänä naisena sanoisin, että tyrkyttäminen on aivan yks passkan hailee jos suhde on kunnossa ja puolisoon voi luottaa. Joo joskus on vaikeita aikoja ja sitoutuminen niin ja näin, mutta ei toista voi omistaa ja jos on lähteäkseen jonkun lupaavalta vaikuttavan, sellaista esittävän tyrkyn mukaan niin sitten on. Elämä nyt on sellaista. Jos tällaisten draamojen keskeltä löytää itsensä useinkin elämässä niin kannattaa myös katsoa peiliin.

Millainen on nainen, joka ihastuu ja rakastuu varattuun…

Ihminen.

Vierailija
64/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ihastumista tarkoiita vaan sitä että epäilee jotain ja haluaa pitää vihollisen lähelllä jotta tietää mitä hän touhuaaa.

Meiillä on 3 juristia suvussa jottka kaikki on varmasti suomen parhaiimpia. Minulla on hyvä kyky tunnistaa ihmisessä tietynlaista piirrettä ja viehätysvoimaaa esiin joiden perusteeella kykenen päättelemään psykologisella silmällläni että kenelllä on esiim valtaa.

En voi suoranaisesti sanoa että minullla on valokuvamuisti mutta...

Vierailija
65/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattuihin ei kosketa. Jos näet sormuksen, unohdat tyypin jos olet älykäs, mutta näitä itteensä tyrkyttäviä emakkoja oon nähny ihan liikaa!

Sormusta pitävänä naisena sanoisin, että tyrkyttäminen on aivan yks passkan hailee jos suhde on kunnossa ja puolisoon voi luottaa. Joo joskus on vaikeita aikoja ja sitoutuminen niin ja näin, mutta ei toista voi omistaa ja jos on lähteäkseen jonkun lupaavalta vaikuttavan, sellaista esittävän tyrkyn mukaan niin sitten on. Elämä nyt on sellaista. Jos tällaisten draamojen keskeltä löytää itsensä useinkin elämässä niin kannattaa myös katsoa peiliin.

Ihminen.

Todellakin, hyvällä selviytymisvaistolla. Mulle kaikki heti.

Vierailija
66/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta salassa varattua tapaavat tai sitä puolustelevat on jotenkin vihamielisimpiä kuin sitä vastustavat.

Vierailija
67/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ihmiskäsityksenne? Vahvat voittavat?

Vierailija
68/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellainen nainen, joka on sen varatun kanssa tekemisissä ja jolla sydän lyö eli on ns. elossa. Ihastuminen ja rakastuminenhan ei ole täydessä kontrollissa tehtävä päätös. Et voi päättämällä päättää rakastua kehenkään etkä päättämällä päättää olla rakastumatta tai lakata rakastamasta. Ihmiset rakastuvat kuitenkin sen verran harvoin elämänsä aikana, keskimäärin kolmesti, ettei sen ennakoiminen tai välttely käy moneltakaan niin kätevästi kuin kuvittelisivat. On tietysti asia erikseen rakastaako puolisoaan ja kuinka elämässä toimii.

- sama naimisissa oleva nainen, joka on rakastunut mieheensä, teinikihlattuunsa

Vierailija
69/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on huonossa suhteessa, että senkun miehet vain pidätte puolenne ja otatte itsellenne naisen joka teille kuuluu.

Vierailija
70/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla varatuilla ei ole sormusta. Sitä ei tarvitse naimisiinmenonkaan takia hankkia.

Kaivostyö on maailman vaarallisin ammatti.

Itselleni ei sormukset enää mahdu.

Vierailija
71/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tää on melko yleistä. Naiset tuppaa ihastumaan niihin harvoihin top-miehiin jotka saa naisia muutenkin ja tässä näkyy myös se minkälainen tunku niille on naisten kanssa. Ovat arvatenkin komeita tässä niin visuaalisessa maailmassa, missä ihmisen ulkonäkö ratkaisee sen pääseekö naimisiin vai ei.

Vierailija
72/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla varatuilla ei ole sormusta. Sitä ei tarvitse naimisiinmenonkaan takia hankkia.

Kaivostyö on maailman vaarallisin ammatti.

Itselleni ei sormukset enää mahdu.

Meinaan kyllä laihduttaa

Vierailija
73/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vikaa. Normaalia ihastua, ei kukaan ihastu TAHALLAAN varattuun. Se vaan tapahtuu. Idioottimainen kysymys.

Vierailija
74/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut urheiluvalmentajaani. Nautin paljon siitä kun hän treeneissä tulee lähelle ja koskettaa. Hän punastuu katsoessaan mua silmiin, hänen hymynsä ja lempeä katseensa saavat mut elämään ja pikkarit kastumaan.

En kuitenkaan halua suhdetta kenenkään kanssa, vaikka valmentajani onkin ihana mies!

^Mullakin ihastus on oma valmentajani.

Vierailija
75/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelläni on tällainen stalkkeri...

Haha. Mulla on ollut kolme kertaa tapailusuhde miesten kanssa joilla sitten olikin vaimo - ehtivät kyllä paukuttaa ja lipsuttaa vierasta pimppaa naama märkänä ihan huolella kymmeniä kertoja ennenku jäivät kiinni. Kaksi heistä oli kertonut vaimolleen juuri tuollaisen stoorin että olin joku stalkkeri vaikka itse olivat aloittaneet suhteen ja valehdelleet minullekin viikkoja. Näitä riittää.

Vierailija
76/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelläni on tällainen stalkkeri...

Haha. Mulla on ollut kolme kertaa tapailusuhde miesten kanssa joilla sitten olikin vaimo - ehtivät kyllä paukuttaa ja lipsuttaa vierasta pimppaa naama märkänä ihan huolella kymmeniä kertoja ennenku jäivät kiinni. Kaksi heistä oli kertonut vaimolleen juuri tuollaisen stoorin että olin joku stalkkeri vaikka itse olivat aloittaneet suhteen ja valehdelleet minullekin viikkoja. Näitä riittää.

Ai että :D Tuttua. Mulla oli nuorempana suhde mieheen joka paljasti olevansa naimisissa vasta kun oli itse mokannut kondomin käytössä kanssani ja olin raskaana. Hän sanoi että ei aio ikinä myöntää mitään vaimolleen vaan kieltää ihan kaiken vaikka mikä olisi. Tein abortin ja jätin sen paskan. Itkee edelleen joskus takaisin pääsyä vaikken ole viiteen vuoteen vastannut mitään. Heillä on kaksi kouluikäistä lasta, omakotitalo ja kaikki viimeisen päälle.

Vierailija
77/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paskaahan ne naiset saa.

Ainoa, minkä tietävät varmuudella miehestä, on se, että mies on valmis pettämään, valehtelee, eikä mieheen voi luottaa.

Toki saa kuvitella, että ei se mulle sitä tee, mua se rakastaa jne. Mutta totuus on, että ennemmin tai myöhemmin sama tapahtuu. Pettäjä pettää aina uudelleen. Siihen ei tarvita kuin se tilaisuus. Toki voi olla, ettei ikinä siitä saa tietää ja pystyy kuvittelemaan olevansa onnellisia suhteessa.

Vierailija
78/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin vanhaan lukiokaveriini ja hän minuun, ollessani vielä tuolloin huonossa parisuhteessa. Lukiokaverini oli tuolloin vielä sinkku, mutta en uskaltanut erota väkivaltaisesta ja mustasukkaisesta miesystävästäni, koska uhkasi minun henkeäni. Välillämme ei tapahtunut suhteeni aikana mitään muuta kuin kaveruutta vaikka ihastuimme molemmat toisiimme kun tapasimme ekaa kertaa useamman vuoden jälkeen toisemme. Tuolloin olin hetkellisesti päässyt eroon silloisesta miesystävästäni, mutta palasin pelosta takaisin hänen luokseen ja lukiokaverini poistui kuviosta viimeistään siinä vaiheessa kun miesystäväni sekoitti hänet mukaan suhteeseemme.

Kun sain vihdoin erottua, osittain tämän kaverini ansiosta, lisäsin tämän kaverini sosiaalisen median yhdelle sivustoille kaveriksi ja hän kirjoitteli minulle ja vaihdoimme kuulumisia, kunnes huomasin hänen kuvistaan hänen seurustelevan. Oli päätynyt suhteeseen, sillä aikaa kun minä yritin päästä lopullisesti eroon silloisesta poikaystävästäni. Ei maininnut seurustelevansa minulle ennen kuin kysyin suoraan. Päätin etten kirjoittele hänelle oma-aloitteisesti, mutta hän on erostani lähtien ottanut tasaisin ajoin minuun yhteyden ja olen vastannut hänen viesteihinsä. Tiedän, että tekee sen salaa nykyiseltä tyttöystävältään, mutta molemmat tiedämme, mitä tunsimme toisiamme kohtaan tuolloin kun tapasimme, kuten myös sen, että olisimme yhdessä jos olisin vain uskaltanut erota, mutta eksäni uhkasi tappaa minut sekä hänet. Vaikka hän kirjoittaakin kaverillisesti, niin silti välillä tuntuu väärältä, koska halveksin naisia, jotka ovat yhteydessä varattuihin miehiin. Toisaalta mietin niin, että minun eksäni silloin oli este ja hänen nykyisensä taas tällä hetkellä. Uskon myös, että hänen suhteensa ei tule kestämään. Voi kuulostaa säälittävältä, mutta en halua ketään muuta miestä kuin hänet ja haaveissani on, että joskus vihdoin saisimme toisemme. En halua kuitenkaan mennä hänen ja hänen tyttöystävänsä suhteen väliin, kuten hänkään ei tullut minun ja eksäni väliin, joten olen vain vastaillut viesteihin. Huijaam itseäni ajatuksella, että ehkä hän muuten vaan kirjoittelee ja se on ok hänen tyttöystävälleen vaikka tiedänkin että tekee sen salaa häneltä.

Tavattiin uudestaan niin väärään aikaan ja tyhmänä jotenkin kuvittelin, että hän olisi vielä sinkku kun erosin. Voihan se olla, että pitää minua varavaihtoehtona ja aika todennäköistä se, mutta viihdyn hyvin sinkkuna ja olen valmis odottamaan vaikka vuoden pari, mikäli hän sattuisikin eroamaan niin pääsisimme tutustumaan rauhassa.

Vierailija
79/82 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No paskaahan ne naiset saa.

Ainoa, minkä tietävät varmuudella miehestä, on se, että mies on valmis pettämään, valehtelee, eikä mieheen voi luottaa.

Toki saa kuvitella, että ei se mulle sitä tee, mua se rakastaa jne. Mutta totuus on, että ennemmin tai myöhemmin sama tapahtuu. Pettäjä pettää aina uudelleen. Siihen ei tarvita kuin se tilaisuus. Toki voi olla, ettei ikinä siitä saa tietää ja pystyy kuvittelemaan olevansa onnellisia suhteessa.

Suomalaisella on kyselytutkimusten mukaan 50% todennäköisyys pettää kumppaniaan ainakin kerran elämässään. Minä tein sen oman kertani jo, enkä takuulla sitä enää toista. Opin kerrasta, vaikka lopputulemana sainkin haaveitteni parisuhteen. Joten ei pidä paikkaansa tuo, edellistä kumppaniaan pettänyt ei mitenkään väistämättä petä myös seuraavaa.

Vierailija
80/82 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ihastuu sen takia, että toinen on varattu, niin en pitäisi sitä ihan normaalina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi