Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmistä joka ihastuu ja jopa rakastuu varattuun henkilöön? Kuvittelee yhteistä tulevaisuutta ym.

Vierailija
03.04.2022 |

Kellään kokemuksia?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin varattuun työkaveriini, joka oli unelmieni mies, sellainen jota en tosielämässä luullut olevan olemassakaan. Miehellä oli onneton avioliitto ja hän otti avioeron kun olimme vielä vain kaveritasolla.

Avioerohakemuksen jättämisen jälkeen me työpaikan kaksi sinkkua sitten lähdimme yhdessä iltaa viettämään ja siitä lähtien olemme olleet erottamattomat, naimisissa jo yli 20 vuotta.

Ohhoh, saat mut todella kateelliseksi! Kävisipä mullekin noin..

-32

Vierailija
42/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vapaata saa niin pitää olla ilman. Sen verran pitää kunnioittaa toisten suhteita, ettei niihin mene sähläämään.

No voi yhen tähen kun jollain on tämä uskomus,että joku aina yrittää sitä varattua vaikka vapaita olis. Kun se ei siitä johdu,vaan ihminen vaan rakastuu/ihastuu katsomatta sitä ihmisen siviilisäätyä....Harvemmin ihminen tekee sitä kiusallaan,että nyt pitää tuo varatun puoliso iskeä ihan tahallaan. Uskon,että harvemmin. Ilkeitä ihmisiäkin on,mutta suurin osa ihastuu tietämättään,että se olikin varattu,jos sormusta ei näy....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varattu, nainen tiesi sen alusta lähtien. Mies selitti naiselle perustarinat: onneton avioliitto, vaimo pettää, kohta erovat yms yms. Nainen nuori ja naivii, uskoi kaiken, rakastui ja suhde alkoi. Tiedän pari tällaista lähipiiristä ja tämä kuvio varmasti yleinen.

Vierailija
44/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehillintä.

Tehtiin koe 4-vuotiailla, joille annettiin vaahtokarkkeja. Heille sanottiin, että jos he voisivat odottaa 20 minuuttia ja olla syömättä karkkia, heille annettaisiin vielä toinen. Ne lapset, jotka eivät voineet vastustaa kiusausta syödä karkkiaan eivät saisi uutta. Tulokset osoittivat, että 2 lasta kolmesta lapsesta ei kestänyt 20 minuuttia vaan söi karkin.

Vierailija
45/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiselle on monia mahdollisia kumppaneita, ei vaan yhtä. Ei ole mikään pakko fiksautua yhteen, jos on tämä varattu.

Johtuuko se, että silti on varatun kanssa a) laiskuudesta b) empatiakyvyttömyydestä c) kuvittelusta, että itse on ylempiarvoinen kuin muut d) kyvyttömyydestä vastustaa omia himoja e) halusta tuntea olevansa parempi kuin varatun puoliso tai f) jostain traumasta g) kehittymättömyydestä

Mikä vastaavantyylisitä syistä on sinulle se, joka saa jäämään suhteeseen pettäjän kanssa?

Vierailija
46/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelläni on tällainen stalkkeri...

Minunkin miehellä. Kuulemma. Kun olen kysynyt asiasta tarkemmin, en olisi huolissani. Nainen voi toki olla hieman tykästynyt mieheeni, mutta kuulostaa kuitenkin siltä, ettei hän suunnittele mitään sen enempää. 

Vierailija
47/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kysyä yhdeltä "kaverilta", joka päätti yhtäkkiä alkaa vikittelemään miestäni. Ei tässä ole kuin 7 vuotta tunnettu ja hän on kokoajan tiennyt että mulla on mies.  Jatkuvasti laittelee miehelle viestiä / soittelee,  ehdottelee treffejä ym.

Ehkä otsikon mukainen kysymys lienee tässä omalla kohdalla se, että miksi tämä "kaveri" ei ole missään vaiheessa osoittanut minua kohtaan katumusta, ei pyydä anteeksi käytöstään, ei edes suostu kohtamaan mua silmästä silmään.. Miksi käytöksen pitää olla kuin rotalla? Vaikka hän tietää, että olen ollut jo pitkään tietoinen hänen toimistaan.

Vierailija
48/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehillintä.

Tehtiin koe 4-vuotiailla, joille annettiin vaahtokarkkeja. Heille sanottiin, että jos he voisivat odottaa 20 minuuttia ja olla syömättä karkkia, heille annettaisiin vielä toinen. Ne lapset, jotka eivät voineet vastustaa kiusausta syödä karkkiaan eivät saisi uutta. Tulokset osoittivat, että 2 lasta kolmesta lapsesta ei kestänyt 20 minuuttia vaan söi karkin.

Aika tunnekuollut pitää olla jos voi ihastuksen estää. Itse en ainakaan ole voinut mitään ihastukselle, en tietenkään tee mitään, mutta on se vahva tunne.

Vierailija
49/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehillintä.

4-vuotiaat harvemmin parisuhteita rakentelee. 

Vierailija
50/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kysyä yhdeltä "kaverilta", joka päätti yhtäkkiä alkaa vikittelemään miestäni. Ei tässä ole kuin 7 vuotta tunnettu ja hän on kokoajan tiennyt että mulla on mies.  Jatkuvasti laittelee miehelle viestiä / soittelee,  ehdottelee treffejä ym.

Ehkä otsikon mukainen kysymys lienee tässä omalla kohdalla se, että miksi tämä "kaveri" ei ole missään vaiheessa osoittanut minua kohtaan katumusta, ei pyydä anteeksi käytöstään, ei edes suostu kohtamaan mua silmästä silmään.. Miksi käytöksen pitää olla kuin rotalla? Vaikka hän tietää, että olen ollut jo pitkään tietoinen hänen toimistaan.

Aika nolo kaveri sulla. Mitä miehesi ajattelee tilanteesta?

Vierailija
51/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vapaata saa niin pitää olla ilman. Sen verran pitää kunnioittaa toisten suhteita, ettei niihin mene sähläämään.

No voi yhen tähen kun jollain on tämä uskomus,että joku aina yrittää sitä varattua vaikka vapaita olis. Kun se ei siitä johdu,vaan ihminen vaan rakastuu/ihastuu katsomatta sitä ihmisen siviilisäätyä....Harvemmin ihminen tekee sitä kiusallaan,että nyt pitää tuo varatun puoliso iskeä ihan tahallaan. Uskon,että harvemmin. Ilkeitä ihmisiäkin on,mutta suurin osa ihastuu tietämättään,että se olikin varattu,jos sormusta ei näy....

Juuri näin. Ihmisen persoona on se mikä on ja näkyy muille. Jotkut ovat varattuja, jotkut eivät. Jos joku osuu tyyppinä siihen kategoriaan, joka saa ihastumaan, niin osuu. Oli hän sitten varattu tai ei. Juuri nyt on kolahtanut erittäin varattu mies, jota en kuuna päivänä voi saada. Enkä tietenkään tee täyspelleä itsestäni ja ala jotenkin lähentelemään. Edellinen kolahdus ei ollut varattu. Ei tässä takana ole jokin pakkomielteinen varattujen kyttääminen, vaan ihmisten parissa liikkuminen ja huomaaminen.

Vierailija
52/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattuihin ei kosketa. Jos näet sormuksen, unohdat tyypin jos olet älykäs, mutta näitä itteensä tyrkyttäviä emakkoja oon nähny ihan liikaa!

Sormusta pitävänä naisena sanoisin, että tyrkyttäminen on aivan yks passkan hailee jos suhde on kunnossa ja puolisoon voi luottaa. Joo joskus on vaikeita aikoja ja sitoutuminen niin ja näin, mutta ei toista voi omistaa ja jos on lähteäkseen jonkun lupaavalta vaikuttavan, sellaista esittävän tyrkyn mukaan niin sitten on. Elämä nyt on sellaista. Jos tällaisten draamojen keskeltä löytää itsensä useinkin elämässä niin kannattaa myös katsoa peiliin.

Vierailija
53/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu on vain mielikuva. Ei voi tietää mitä "varatun" päässä liikkuu, joten yrittämällä vain selviää. Sama vaikka itse olisit "varattu". Onnellisempi elämä ei ole pahuutta.

Hmmm.. Kyllä itse tiedän aika todella monta yli pari vuosikymmentä yhdessä ollutta avioparia, joiden en kuuna päivänä voisi kuvitella eroavan. Ehkä "kaikki on aina mahdollista", mutta ei heidän sitoutumisensa ja yhteenkasvamisensa mielikuvaa ole, vaan ihan fakta, kadehdittava sellainen.

Vierailija
54/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kiinnostaa römpötin tai keppi, oli se sitten varattu tai ei. Joillekin emakoille ja sonneille se ei merkkaaa mitään.

Joillakin ei sormusta sormessa, mutta silti ollaan parisuhteessa , sekään ei merkitse kaikille mitään. Kokeillaan, koetaan ja testataan. Se on päivän sana. Mitä sitä nyt vakiintua ,olla lojaali sille joka siellä kotona on, EHEI, vitut, mitä väliä. Ajattelee liian moni.

Otetaan vaan mahdollisimman korkea kusipäätitteli kun muuthin titteleihin ei ylletä koulunkäynnillä.

Vierailija
55/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattuihin ei kosketa. Jos näet sormuksen, unohdat tyypin jos olet älykäs, mutta näitä itteensä tyrkyttäviä emakkoja oon nähny ihan liikaa!

Nyt ei puhuttukaan tyrkyttämisestä, vaan siitä, että ylipäätään ihastuu. Tyrkyttäminen on jo seuraava askel.

Vierailija
56/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ihastumista tarkoiita vaan sitä että epäilee jotain ja haluaa pitää vihollisen lähelllä jotta tietää mitä hän touhuaaa.

Meiillä on 3 juristia suvussa jottka kaikki on varmasti suomen parhaiimpia. Minulla on hyvä kyky tunnistaa ihmisessä tietynlaista piirrettä ja viehätysvoimaaa esiin joiden perusteeella kykenen päättelemään psykologisella silmällläni että kenelllä on esiim valtaa.

Vierailija
57/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehillintä.

4-vuotiaat harvemmin parisuhteita rakentelee. 

Tämä on pysyvä luonteenpiirre

Vierailija
58/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut urheiluvalmentajaani. Nautin paljon siitä kun hän treeneissä tulee lähelle ja koskettaa. Hän punastuu katsoessaan mua silmiin, hänen hymynsä ja lempeä katseensa saavat mut elämään ja pikkarit kastumaan.

En kuitenkaan halua suhdetta kenenkään kanssa, vaikka valmentajani onkin ihana mies!

Vierailija
59/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska avioero on mahdollisuus. Suhde ei ole vankila.

Vierailija
60/82 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sormusta pitävänä naisena sanoisin, että tyrkyttäminen on aivan yks passkan hailee jos suhde on kunnossa ja puolisoon voi luottaa. Joo joskus on vaikeita aikoja ja sitoutuminen niin ja näin, mutta ei toista voi omistaa ja jos on lähteäkseen jonkun lupaavalta vaikuttavan, sellaista esittävän tyrkyn mukaan niin sitten on. Elämä nyt on sellaista. Jos tällaisten draamojen keskeltä löytää itsensä useinkin elämässä niin kannattaa myös katsoa peiliin.

Millainen on nainen, joka ihastuu ja rakastuu varattuun…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan