Mikä vaivaa ihmistä joka ihastuu ja jopa rakastuu varattuun henkilöön? Kuvittelee yhteistä tulevaisuutta ym.
Kommentit (82)
Meidän perheellä oli naapurina köyhä koulunkäynnin ohjaaja, joka ihastui minuun perheen äitiin. Piti oikein tehdä monia rikosilmoituksia että jättäisi rauhaan.
Joo en tiedä. Itse onnistun aina ihastumaan varattuihin ja muihin, joita en saa.
Suhteen viemisessä fyysiselle tasolle kulkee mielestäni raja. Ihastumisille ei voi mitään, ne varatutkaan.
Varattuihin ei kosketa. Jos näet sormuksen, unohdat tyypin jos olet älykäs, mutta näitä itteensä tyrkyttäviä emakkoja oon nähny ihan liikaa!
Ei mikään. Kyky tunnistaa hyvä tyyppi ja sopiva persoona. Ei sellaisia niin liukuhihnalla vastaan kävele, huonoa tuuria jos sitten onkin varattu. Jos ei ala yrittää viedä tilannetta eteenpäin, niin asiassa ei liene ongelmaa muille kuin ihastuneelle, jota varmaankin pännii menetetty mahdollisuus.
Miten estät ihastumisen tai rakastumisen? Miten säätelet ja ohjailet tunteita?
Tunteet tulevat kun haluavat, ei niitä pistetä päälle ja sammuteta jostain katkaisimesta.
Eri asia sitten mitä teet näitten tunteitten suhteen. Pidätkö ne itselläsi ja elät parhaasi mukaan niiden kanssa yrittäen unohtaa vai annatko tunteen viedä.
Miten säätelet vihaa, surua, kaipausta, iloa.... missä sinulla on se kytkin jolla käynnistät ne ja lyöt pois päältä?
En ainakaan itse pysty päättämään, kehen ihastun ja kehen en. Kerran rakastuin varattuun, ja hänkin minuun. Suhteesta ei kyllä tullut mitään, vaikka sitä yritimme, mutta hän erosi kuitenkin vähän sen jälkeen.
Voihan sitä ihastua. Ihastuksen saaminen vaan en ole kovin todennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Varattuihin ei kosketa. Jos näet sormuksen, unohdat tyypin jos olet älykäs, mutta näitä itteensä tyrkyttäviä emakkoja oon nähny ihan liikaa!
Kaikki eivät käytä sormusta.
Ihmiselle on monia mahdollisia kumppaneita, ei vaan yhtä. Ei ole mikään pakko fiksautua yhteen, jos on tämä varattu.
Johtuuko se, että silti on varatun kanssa a) laiskuudesta b) empatiakyvyttömyydestä c) kuvittelusta, että itse on ylempiarvoinen kuin muut d) kyvyttömyydestä vastustaa omia himoja e) halusta tuntea olevansa parempi kuin varatun puoliso tai f) jostain traumasta g) kehittymättömyydestä
Taas on jollain mammalla hätä: ethän vie minun, minun, MINUN omaa mussukkaa, please
Vierailija kirjoitti:
Taas on jollain mammalla hätä: ethän vie minun, minun, MINUN omaa mussukkaa, please
Onks sulla omaa mussukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö?!? Ihastuin, sain ja pidin kuolemaan saakka.
Mä kyllä ihastuin naimisissa olevaan mieheen tällä viikolla kun näin hänet pitkästä aikaa. Mies oli nuoruudessa rakastunut minuun. Minkäs sille voi jos ihastuu, mutta minulla ei ole mitään aikumustakaan rikkoa hänen perhettä ja yrittää häntä mitenkään, enkä häntä varmaan taas vuosiin edes näe, mutta kai sitä haaveilla saa.
Varattu on vain mielikuva. Ei voi tietää mitä "varatun" päässä liikkuu, joten yrittämällä vain selviää. Sama vaikka itse olisit "varattu". Onnellisempi elämä ei ole pahuutta.
En pysty ymmärtämään, näyttävät ihan normaaleilta, mutta sitten on tämä puoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö?!? Ihastuin, sain ja pidin kuolemaan saakka.
Kohtalotoveri. 43 v sain pitää hänet rinnallani.
Voi erota ensin ja sit ottaa uuden. Ei sen vaikeampaa.
Käki varastaa toisen pesän. Ihminen on susi toiselle ihmiselle.
Onko hän itsekin varattu? Silloin ehkä jotain puuttuu suhteesta.