Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
täikammo
04.10.2006 |
Auttakaa.. Mä oon oikeesti neuroottinen noitten pikkuotusten kanssa. Koskaan ei ole ollut, mutta nyt kun lapset alottivat päiväkodissa niin kurkistelen lasten päänahkoihin harva se päivä. :/ Jos näen lapseni raapivan päätänsä pyörii mielessä koko päivän että ei kai... Näkeehän ne varmasti paljaalla silmällä?? Jos siirtelee hiuksia jne?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
meillä oli nyt kun koulut alkoi..
itse olen aina kuvitellut että jos meille tulee täitä niin kuolen. Mutta ei siinä tilanteessa muuta kuin toimii. Apteekkiin ja pesulle koko sakki! Samoin pipot, petivaatteet, pyyhkeet, hiusrenksut ym...mieletön työ.
Täit on semmosia värittömiä, en ois ite huomannut jos ei olis neuvottu kampaamaan valkoisen paperin päällä hiuksia. Jos siihen paperille putoaa harmaita pisteitä, ne on täitä. Hilse on valkoista. Kasvettuaan täit tulee tummemmiksi, ne saattaa vaihtaa väriä (kyllä!) hiusten värin mukaan. Siksi hankala huomata. Saivaret on sitte kiinni hiuksissa. Eli täin munat. Ne on semmosia pienenpieniä mustia pisteitä. Tiukasti kiinni, ei irtoa vaikka yrittäis, pitää nykäistä koko hius irti. :/ Useimmiten täitä löytyy korvien takaa ja niskakuopasta.
Ja muista, täit ei ole likaisuuden merkki! Ne kun viihtyy vain puhtaassa päässä ;)