Vanhenin viime yönä varmaan 10 vuotta.
Sain nukuttua n. 4 tuntia suunnilleen vartin pätkissä. Nyt on olo NIIN kamala ettei mitään rajaa.
Kommentit (5)
nukkumaan 1 aikaan. Kuopus heräsi yöllä siihen, että joka paikassa oli pilkkopimeää ja sai paniikkikohtauksen. Yleensä vessassa on valo, mutta mies oli sammuttanut sen käydessään vessassa. Loppuyö meni sitten siinä, että kun toinen oli kerran herännyt ja joutunut paniikkiin, niin ei saanut enää kunnolla unta vaan heräsi huutamaan suunnilleen tuon vartein välein. Joko huusi unissaan tai heräsi kokonaan ja tahtoi halaamaan. Minä heräsin joka tapauksessa joka kerta ja muutaman kerran ei sitten tullut uni noiden huutojen välillä ollenkaan, kun odotin vain sitä seuraavaa huutoa. Esikoinen nukkui minun ja miehen välissä (sai aiemmin yöllä samanlaisen " kohtauksen" eikä suostunut enää nukkumaan kuin vieressäni) ja pyöri nekin ajat kuin väkkyrä, kun olisin saanut nukkua. Kuudelta oli herätys.
Toivottavasti tosiaan ensi yönä paremmat unet.. Tai sitten nukun sohvalla yön.
Valvonut 2,5v tota rataa.
Hyvät virkistävät voiteet ja elintavat kuntoon niin kyllä sitä vaan jaksaa kun on pakko. Kivaahan se ei ole.
Voimia kaikille jotka joutuu valvomaan syystä tai toisesta!
se oli vain viime yö / harvoin. Minulla nuorempi oli koliikki ja nukuin vartin pätkiä kolmen kuukauden ajan. Siis jokaikinen yö oli pätkäunta. Siitä ei meinannut selvitä hengissä.
Tästä päivästä selviät kun tiedät että ensi yönä saat nukkua.
tavalla ja kuopuskin yli puoli vuotta. Tälläiset yöt siis todella harvinaisia nykyään. Normaalisti saan nukkua JOPA (heh) 2 tunnin pätkiä kerralla.
Onneks karppaus on vähän auttanut siihen ainaiseen pohjattomaan väsymykseen.