Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun mies välttelee seksiä..

Vierailija
21.09.2015 |

Olemme olleet yhdessä reilu vuoden ja melkein koko ajan asuneet saman katon alla ja nyt odotamme yhteistä lasta. Molemmille seksi on ollut yksi melko tärkeä osa parisuhdetta ja sitä onkin edelleen useamman kerran viikossa! Olemme siitä aina voineet puhua eikä ongelmia ole ollut! Nyt aivan yhtäkkiä minusta on alkanut tuntua että mies välttelee seksin harrastamista, aloitteen seksiin teen kyllä hyvin usein muutenkin minä, mutta nyt tuntuu että mies vetäytyy heti kauemmas kun olisi pienikin "riski" siihen että saattaisin tehdä aloitetta seksin suuntaan. Viime kerrasta on nyt yli viikko (kuulosta vähältä mutta meille pitkä aika, ei koskaan ole paria päivää pidempää väliä ollut)! Aina kun hivuttaudun lähemmäs tms kääntää mieheni äkkiä selän minua kohti eikä kyllä pahemmin tule itse liian lähelle, ei siis selvästi anna edes mahdollisuutta läheisyyteen.. En usko että olisi kyse mistään väsymyksestä tai stressistä sillä kyllä hän sen kertoisi ja huomaisinkin! Nyt tuntuu siltä että minun pitäisi ensimmäisen kerran kysyä että miksi emme harrasta seksiä!? Tässä rupee jo miettimään kaikkea ja kuvittelemaan että mies ei halua minua... Miltä kuulostaa ja mikä avuksi? :/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan pelkää että pökkii sitä penskaa päähän tai ei jaksa sun isoo mahaa. Ihan normia. Kysy ihmeessä niin saatte asian selväksi.

Vierailija
2/3 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen tossa omalla kielellään sen sanoi. Joillekin miehille tulee huoli lapsen hyvinvoinnista, vaivautunut olo kun ajatukset karkaa siihen masussa olevaan pikkuiseen tai stressi kaikesta meneillään olevasta ja tuloillaan olevasta muutoksesta. Keskustelkaa ja muista että hänellä on oikeus reaktioihinsa niinkuin sinullakin omiisi. Syyttely ei auta yhtään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö se mitään pelkää satuttavansa. Ei miehet mitään idiootteja ole. Sitä ei vain kiinnosta raskaana oleva nainen. Itseänikään ei kiinnostanut vähääkään naida sellaista muumimamman näköistä kasaa, jonka liikkuminen oli vaivalloista. Kyllä se siitä virkoaa, kunhan nyt ensin synnytät sen lapsen ja kärsitte koliikit ja korvakierteet ja muut vaivat - sanotaanko nyt vaikka noin 3-4 vuoden päästä. Siis jos teette vain yhden lapsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi