Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme miestä viikon sisään

Vierailija
21.09.2015 |

Onpa ollut kivaa :3

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:31"]Mulla oli kesällä kuusi miestä 12 tunnin sisällä. Halusin kokeilla montako pystyn iskemään :D Oli mukavaa :) [/quote] Siis kuusi miestä iski sinut puolen vuorokauden sisään.

[/quote]

Kyllä se olin minä joka oli oma-aloitteinen. Harmillista jos ajattelet niin että nainen ei voi olla aloitteentekijä.

Vierailija
22/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:33"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:01"] 32v kurppa joka stalkkaa miehiä tinderissä ja fb:ssä.. Kuulostat laadukkaalta naiselta.. [/quote]

Eiköhän siellä Tinderissä stalkata ihan molemminpuolin ;) Ja Facebookissa nyt tutustuu erilaisissa ryhmissä, kavereiden kautta jne.

Olen laatunaaras ;)

Ap [/quote] Hyi mikä lutka. Et kelpaisi minulle naisystäväksi etkä noiden puheiden jälkeen mihinkään muuhunkaan. Onneksi maailmassa on myös kunnollisia yksilöitä. Sääliksi käy sitä joka mahdollisesti sinut lopulta "saa" omakseen. T:akateeminen mies [/quote]

Awww, ensimmäinen haukkumasana, menikin pitkään :) Mitä ajat takaa haukkumalla minua, yritätkö saada minulle pahan mielen? Katumaan?

Minä en ole välttämättä parisuhdetta edes etsimässä, ja jos sellaisen hommaan, mieheksi ei todellakaan kelpaa sellainen, jolle arvoni on yhteydessä seksikumppanien määrään. Harrastan seksiä rehellisistä, kunnioittavista ja turvallisista lähtökodista, käytän aina ehkäisyä, en esitä kenellekään mitään, muuten olen lämmin, empaattinen ja mukava ihminen. Ja myös akateeminen :)

Ap [/quote] En vaan arvosta pätkän vertaa kaltaistasi naista. En myöskään itse lentele kukasta kukkaan. [/quote]

Harmi, itse kun en arvota tai arvostele ihmisiä seksielämän kautta :) Harvempi varmaan uskoisi minusta näitä "seikkailuja", en katso, että seksielämästä tarvitsee erityisesti jutella vaikkapa ystävien kanssa.

Ja suoraan sanottuna minua ei kiinnosta tippakaan jonkun tuntemattoman arvostamiset, enemmän välitän läheisten arvostuksesta :)

Ap [/quote] Onpas sinulla ristiriitaiset ajatukset itsestäsi. Ja jos et halua toisten mielipiteitä asiasta niin miksi sitten kirjoittelet täällä jakamisestasi?

[/quote]

Ensimmäisellä sivulla vastaus: oli hyvä fiilis. Sitten alkoi kysymyksiä tulla ja vastailen aikani kuluksi.

Miten niin ristiriitaiset ajatukset? Kyllä ystävät tietää minulla olevan paikoin vilkkaan seuraelämän, mainitsen yleensä, että olen tavannut tämän ja tämän tyypin, mutta en todellakaan kerro kuinka monta kertaa tai missä asennoissa seksiä harrastetaan. Tuolla uskomisella viittaan siihen, että tuntuu olevan oletus, että tämä asia näkyy jotenkin metrien päähän minusta, ihan kuin leima paistaisi. Joku vähemmän tuttu saattaisi yllättyäkin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisia sperman-tyhjennys-säkkejä olette. :(

Vierailija
24/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei voi olla ylpeä itsestään, tuntee varmasti itsensä halvaksi. Yksikään täyspäinen mies ei huoli huor** vaimoksi. . Tässä sulle elantonsa biisi ja hyvät lyriikat, bitch..... noi sun säätös, ne on vaarallisii,
ja kuulemma et oikeen osaa pitää haarojas kii.
se on huolestuttavaa, sä et oo enää teini,
enne vaimomatskuu, nyt oot enemmänki flaivor flaivi.
enne mukava mut, nyt iha hukassa.
sä olit erityinen, nyt iha kun kuka vaa.
oikeesti sillon menee ankeesti,
jos sussa on käyny enemmän räppäreitä kun funky estis.
sua pusketaa näissä piireissä enemmän kun freestailii,
ja pusket kuulemma nykyään ite viivaakin.

et taida itse käsittää,
miten toi lähtee käsistä.
joskus oli hauskaa, nyt sua ei voi kuin sääliä.
et taida itse käsittää,
et enää mistään välitä.
jarruta, jarruta, jarruta ees välillä.

anteeks, mut jonkun täytyy puhuu suoraan,
kukaan ei tykkää tytöstä joka on huo*käytöksinen.
tai tytöst johon ei voi luottaa,
sun puheistas ei oo totta, puolkaa.
ei oo siistii, kun sun puheet menee koko ajan ristiin.
puhut suuria vaan pönkittääkses sun mainetta,
noin et saa kunnioitusta ainakaa.
heti selällää, sakset auki,
f*** b****es, get sukupuolitauti.
mut sun suutas ei paljon muulla tukita,
stadin tsygää ei voi viedä kotiin ja lukita.
huomenna sitä polkee taas joku muu,
eikä oo eka kerta, tähän on totuttu.
ja totta on et kaiken voi tehdä tyylillä,
mut jotkut tytöt on vaan ty-ty-tyhmiä

Vierailija
25/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:44"]

Melkoisia sperman-tyhjennys-säkkejä olette. :(

[/quote]

Mies saa yhden orgasmin, minä viisi. Et sillee. Spermat menee nätisti kortsuun. Minähän tässä taidan enemmän seksiä haluta kuin mies.

Ap

Vierailija
26/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 17:57"]

Taitaa omatunto kolkuttaa

[/quote]

Ei sit yhtään! Loppuviikoksi vois sopia taas jotain kivaa :)

Ap

[/quote]

mitäs kivaa keksittäis m44 09

Vierailija
27/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:46"]

Joo ei voi olla ylpeä itsestään, tuntee varmasti itsensä halvaksi. Yksikään täyspäinen mies ei huoli huor** vaimoksi. . Tässä sulle elantonsa biisi ja hyvät lyriikat, bitch..... noi sun säätös, ne on vaarallisii, ja kuulemma et oikeen osaa pitää haarojas kii. se on huolestuttavaa, sä et oo enää teini, enne vaimomatskuu, nyt oot enemmänki flaivor flaivi. enne mukava mut, nyt iha hukassa. sä olit erityinen, nyt iha kun kuka vaa. oikeesti sillon menee ankeesti, jos sussa on käyny enemmän räppäreitä kun funky estis. sua pusketaa näissä piireissä enemmän kun freestailii, ja pusket kuulemma nykyään ite viivaakin. et taida itse käsittää, miten toi lähtee käsistä. joskus oli hauskaa, nyt sua ei voi kuin sääliä. et taida itse käsittää, et enää mistään välitä. jarruta, jarruta, jarruta ees välillä. anteeks, mut jonkun täytyy puhuu suoraan, kukaan ei tykkää tytöstä joka on huo*käytöksinen. tai tytöst johon ei voi luottaa, sun puheistas ei oo totta, puolkaa. ei oo siistii, kun sun puheet menee koko ajan ristiin. puhut suuria vaan pönkittääkses sun mainetta, noin et saa kunnioitusta ainakaa. heti selällää, sakset auki, f*** b****es, get sukupuolitauti. mut sun suutas ei paljon muulla tukita, stadin tsygää ei voi viedä kotiin ja lukita. huomenna sitä polkee taas joku muu, eikä oo eka kerta, tähän on totuttu. ja totta on et kaiken voi tehdä tyylillä, mut jotkut tytöt on vaan ty-ty-tyhmiä

[/quote]

Olipa sekava viesti ja biisi vaikuttaa aika huonolta :) Minä en ole huora. Minua ei kiinnosta olla "vaimomatskuu", minä olen mikä olen. Useammin nuo miehet olisivat jatkaa juttua, alkaa seurustella jne. Itse tykkään omasta ajasta, vapaudesta, siitä ettei tarvitse tehdä tiliä kenellekään.

Olen terve, aikuinen nainen, joka rakastaa seksiä ja haluaa sitä vaikka joka päivä. Onko niin paha?

Ap

Vierailija
28/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:47"]

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

Liian kaukana :)

Ap

Vierailija
29/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:51"]

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

Ap

[/quote]

mikäs sun kaupunki on m44 09

Vierailija
30/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole.. niin kauan kun ole sinkku. Varo vaan ettei pää hajoa

Vierailija
31/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkyy lassukoille olevan kova paikka kun nainen päättää itse siitä miten usein ja kenen kanssa harrastaa seksiä.

Vierailija
32/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdasmielisille aihe on varmasti pelottava, mutta ei tämä ainakaan minua kauhistuta. Nämä naiset tuntuvat olevan huumorintajuisia ja sanavalmiita ihmisiä, joilla on elämän ohjakset tiukasti käsissään. Kuinka monella saman ikäisellä näin on?

Vierailija
33/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:55"]

No ei ole.. niin kauan kun ole sinkku. Varo vaan ettei pää hajoa

[/quote]

Miksi hajoaisi? Mihin perustuu ajatus, että seksi on naiselle jotenkin haitallista? Tuhoavaa?

Tässäkin keskustelussa muutama on yrittänyt saada minut tuntemaan huonoa omatuntoa asiasta, jota teen täysin vapaaehtoisesti. Ei luulisi lassukoillakaan olevan valittamista, koska olen harrastanut seksiä niin kokemattomien, ujojen, nuorien, köyhän, perustuloisen, alkoholistin ja mt-ongelmaisten kanssa :)

Ap

Vierailija
34/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni vanhanaikaiseksi. Mulla on avioeron (1,5 v.) jälkeen kolmas mies "kierroksessa" ja sekin määrä jo hirvittää :) Tosin ehkä siksi, että toivon löytäväni elämänkumppanin, enkä saa mitään iloa lyhyistä suhteista. Naisista on tullut jotenkin samanlaisia kuin miehistä, haetaan kovasti seksiä ja sutinaa. Mä tuskin olen koskaan seksuaalisesti niin vapautunut, että saan pikasuhteista / yhden yön jutuista mitään kiksejä. Mikään ei vaan ole parempaa, kuin aito välittäminen, läheisyys, huumori ja yhteinen asioiden jakaminen -> siihen kun liitetään seksi, niin ai että! Se on ihanaa <3 

Vierailija
35/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:54"]

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

03-alue

Ap

Vierailija
36/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:54"]

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

liikun toki 03 alueella   m44 09

Ap

[/quote]

[/quote]

03-alue

Ap

[/quote]

Vierailija
37/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei voi olla ylpeä itsestään, tuntee varmasti itsensä halvaksi. Yksikään täyspäinen mies ei huoli huor** vaimoksi. . Tässä sulle elantonsa biisi ja hyvät lyriikat, bitch..... noi sun säätös, ne on vaarallisii, ja kuulemma et oikeen osaa pitää haarojas kii. se on huolestuttavaa, sä et oo enää teini, enne vaimomatskuu, nyt oot enemmänki flaivor flaivi. enne mukava mut, nyt iha hukassa. sä olit erityinen, nyt iha kun kuka vaa. oikeesti sillon menee ankeesti, jos sussa on käyny enemmän räppäreitä kun funky estis. sua pusketaa näissä piireissä enemmän kun freestailii, ja pusket kuulemma nykyään ite viivaakin. et taida itse käsittää, miten toi lähtee käsistä. joskus oli hauskaa, nyt sua ei voi kuin sääliä. et taida itse käsittää, et enää mistään välitä. jarruta, jarruta, jarruta ees välillä. anteeks, mut jonkun täytyy puhuu suoraan, kukaan ei tykkää tytöstä joka on huo*käytöksinen. tai tytöst johon ei voi luottaa, sun puheistas ei oo totta, puolkaa. ei oo siistii, kun sun puheet menee koko ajan ristiin. puhut suuria vaan pönkittääkses sun mainetta, noin et saa kunnioitusta ainakaa. heti selällää, sakset auki, f*** b****es, get sukupuolitauti. mut sun suutas ei paljon muulla tukita, stadin tsygää ei voi viedä kotiin ja lukita. huomenna sitä polkee taas joku muu, eikä oo eka kerta, tähän on totuttu. ja totta on et kaiken voi tehdä tyylillä, mut jotkut tytöt on vaan ty-ty-tyhmiä

[/quote]
Niin paljon myötähäpeää tän kirjoittajan puolesta.

Vierailija
38/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni vanhanaikaiseksi. Mulla on avioeron (1,5 v.) jälkeen kolmas mies "kierroksessa" ja sekin määrä jo hirvittää :) Tosin ehkä siksi, että toivon löytäväni elämänkumppanin, enkä saa mitään iloa lyhyistä suhteista. Naisista on tullut jotenkin samanlaisia kuin miehistä, haetaan kovasti seksiä ja sutinaa. Mä tuskin olen koskaan seksuaalisesti niin vapautunut, että saan pikasuhteista / yhden yön jutuista mitään kiksejä. Mikään ei vaan ole parempaa, kuin aito välittäminen, läheisyys, huumori ja yhteinen asioiden jakaminen -> siihen kun liitetään seksi, niin ai että! Se on ihanaa <3 

[/quote]

Kuvailemasi on kivaa :) Harvemmin itsekin ihan täysiä yhden yön suhteita harrastan, useamman kerran yleensä tavataan. Kun ei harrasteta seksiä, voidaan katsoa leffaa, loikoilla sängyssä, pussailla, halailla, nauraa. Kunnon seksikömmähdys kesken panon vapauttaa kummasti.

Enkä minä tätä sutinaa erityisesti hae, olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa (2,5 ja 3 vuotta), ja nyt koen tämän olevan paras ratkaisu. Vielä ei ole tullut vastaan miestä, jonka kanssa olen kokenut voivani seurustella.

Ap

Vierailija
39/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Piti vielä sanoa, ettet ole vanhanaikainen! Sinä teet niin kuin sinusta hyvältä tuntuu ja mikä sinulle sopii. Hyvää syksynjatkoa ja onnea miehesi kanssa :)

Ap

Vierailija
40/98 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei voi olla ylpeä itsestään, tuntee varmasti itsensä halvaksi. Yksikään täyspäinen mies ei huoli huor** vaimoksi.

[/quote]

Olen täyspäinen mies ja huolisin vaimokseni AP:n kaltaisen naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi