Kolme miestä viikon sisään
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:46"]
Joo ei voi olla ylpeä itsestään, tuntee varmasti itsensä halvaksi. Yksikään täyspäinen mies ei huoli huor** vaimoksi.
[/quote]
Olen täyspäinen mies ja huolisin vaimokseni AP:n kaltaisen naisen.
[/quote]
Oi kiitos :) Hienoa huomata, että teitä täysipäisiä miehiä on ja paljon mielummin sinun kanssasi pöllyytän lakanoita kuin tuollaisen arvostelijan ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:02"]
Tunnen itseni vanhanaikaiseksi. Mulla on avioeron (1,5 v.) jälkeen kolmas mies "kierroksessa" ja sekin määrä jo hirvittää :) Tosin ehkä siksi, että toivon löytäväni elämänkumppanin, enkä saa mitään iloa lyhyistä suhteista. Naisista on tullut jotenkin samanlaisia kuin miehistä, haetaan kovasti seksiä ja sutinaa. Mä tuskin olen koskaan seksuaalisesti niin vapautunut, että saan pikasuhteista / yhden yön jutuista mitään kiksejä. Mikään ei vaan ole parempaa, kuin aito välittäminen, läheisyys, huumori ja yhteinen asioiden jakaminen -> siihen kun liitetään seksi, niin ai että! Se on ihanaa <3
[/quote]
Kuvailemasi on kivaa :) Harvemmin itsekin ihan täysiä yhden yön suhteita harrastan, useamman kerran yleensä tavataan. Kun ei harrasteta seksiä, voidaan katsoa leffaa, loikoilla sängyssä, pussailla, halailla, nauraa. Kunnon seksikömmähdys kesken panon vapauttaa kummasti.
Enkä minä tätä sutinaa erityisesti hae, olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa (2,5 ja 3 vuotta), ja nyt koen tämän olevan paras ratkaisu. Vielä ei ole tullut vastaan miestä, jonka kanssa olen kokenut voivani seurustella.
Ap
[/quote]
Mä olen iloinen sun puolestas, vaikutat tasapainoiselta ja oman arvosi tuntevalta tyypiltä. Selvästi tiedät mitä haluat muutenkin elämässä, ja vaikket tietäisikään niin et ota turhia paineita vaan osaat suhtautua realistisesti elämään. Onnea sinulle jatkoon!
[/quote]
Kiitos! :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:06"]
Tunnen itseni vanhanaikaiseksi. Mulla on avioeron (1,5 v.) jälkeen kolmas mies "kierroksessa" ja sekin määrä jo hirvittää :) Tosin ehkä siksi, että toivon löytäväni elämänkumppanin, enkä saa mitään iloa lyhyistä suhteista. Naisista on tullut jotenkin samanlaisia kuin miehistä, haetaan kovasti seksiä ja sutinaa. Mä tuskin olen koskaan seksuaalisesti niin vapautunut, että saan pikasuhteista / yhden yön jutuista mitään kiksejä. Mikään ei vaan ole parempaa, kuin aito välittäminen, läheisyys, huumori ja yhteinen asioiden jakaminen -> siihen kun liitetään seksi, niin ai että! Se on ihanaa <3
[/quote]
Kuvailemasi on kivaa :) Harvemmin itsekin ihan täysiä yhden yön suhteita harrastan, useamman kerran yleensä tavataan. Kun ei harrasteta seksiä, voidaan katsoa leffaa, loikoilla sängyssä, pussailla, halailla, nauraa. Kunnon seksikömmähdys kesken panon vapauttaa kummasti.
Enkä minä tätä sutinaa erityisesti hae, olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa (2,5 ja 3 vuotta), ja nyt koen tämän olevan paras ratkaisu. Vielä ei ole tullut vastaan miestä, jonka kanssa olen kokenut voivani seurustella.
Ap
[/quote]
Mä olen iloinen sun puolestas, vaikutat tasapainoiselta ja oman arvosi tuntevalta tyypiltä. Selvästi tiedät mitä haluat muutenkin elämässä, ja vaikket tietäisikään niin et ota turhia paineita vaan osaat suhtautua realistisesti elämään. Onnea sinulle jatkoon!
[/quote]
Vastaileeko ap itse itselleen? Minäkään en tuollaista hutsua tahtoisi.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:16"]
[/quote]
Hyvä jos et tahdo. Vähemmän kilpailua meille miehille, jotka arvostamme seksuaalisesti aktiivisia naisia. Katsos kun jos sellaisen saa vaimokseen, on tiedossa seksintäyteinen avioliitto. Ei tarvitse valittaa pihtaavasta vaimosta. T. 67
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:22"]
paljonko tienasit?
[/quote]
Nolla euroa, en ole huora. Olen seksuaalisesti aktiivinen nainen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:19"]
[/quote]
Hyvä jos et tahdo. Vähemmän kilpailua meille miehille, jotka arvostamme seksuaalisesti aktiivisia naisia. Katsos kun jos sellaisen saa vaimokseen, on tiedossa seksintäyteinen avioliitto. Ei tarvitse valittaa pihtaavasta vaimosta. T. 67
[/quote]
Näinpä ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:25"]
[/quote]
[/quote]
Näinpä ;)
Ap
[/quote]
oisko saumaa treffata kun olen 03 alueella m44 09
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:32"]
[/quote]
[/quote]
Näinpä ;)
Ap
[/quote]
[/quote]
En minä kyll miehiäni pokaa vauvapalstalta :)
Ap
En ymmärrä sitä ku ei mulle siitä kauheen hyvä olo tuu ku on monien miesten poljettavana. Kyllä olen yhden vklp aikana saanut kolmea eri miestä, mut se oli sitä aikaa ku olin masentunu. Nyt parisuhteessa aivan ihanan miehen kanssa ja kyllä seksistä saa niin paljon enemmän irti. Siinä on just se läheisyyden tunne ja että oikeesti rakastaa.
[/quote]
[/quote]Löytyisikö jostakin vielä samantyyppisiä mukavia, huumorintajuisia, rentoja ja asiallisia miehiä? Vaikka ikäluokassa 35-50 vuotta? Sellaisille olisi kysyntää varmasti. Jos vain rohkaistuisin, niin lähtisin varmasti kokeilemaan. Seksiä ilman sitoumuksia, luottamuksella ja pilke silmäkulmassa tavallisen tylsä arjen keskelle, mikä olisi sen parempaa? N41
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:24"]
paljonko tienasit?
[/quote]
Ap
[/quote]
huora olet, mutta tyhmä huora. Eikö kannattaisi pyytää edes 100 euroa per laaki niin saat katettua edes sairaanhoitokulut sukupuolitautipolilla?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:32"]
[/quote]
[/quote]
Näinpä ;)
Ap
[/quote]
[/quote]
En minä kyll miehiäni pokaa vauvapalstalta :)
Ap
kerta se ois ensimmäinenkin... m44 09
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:36"]
En ymmärrä sitä ku ei mulle siitä kauheen hyvä olo tuu ku on monien miesten poljettavana. Kyllä olen yhden vklp aikana saanut kolmea eri miestä, mut se oli sitä aikaa ku olin masentunu. Nyt parisuhteessa aivan ihanan miehen kanssa ja kyllä seksistä saa niin paljon enemmän irti. Siinä on just se läheisyyden tunne ja että oikeesti rakastaa.
[/quote]
Katos, kun minä en ajattele olevani kenenkään "pojettavana". En ajattele, että seksissä nainen "antaa" ja mies "saa". Molemmat tuottavat toisille nautintoa, pitävät hetken tai pidempään hauskaa. Seksi on minulle yksi parhaista rentoutumistavoista.
Olen harrastanut tosi paskaa seksiä rakastamani miehen kanssa, tosi hyvää seksiä pelkän "panokaverin" kanssa, sekä tietty hyvää seksiä rakastavassa suhteessa. Kun kemiat seksitasolla kohtaavat, on molemmilla kivaa :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:37"]
[/quote]
[/quote]Löytyisikö jostakin vielä samantyyppisiä mukavia, huumorintajuisia, rentoja ja asiallisia miehiä? Vaikka ikäluokassa 35-50 vuotta? Sellaisille olisi kysyntää varmasti. Jos vain rohkaistuisin, niin lähtisin varmasti kokeilemaan. Seksiä ilman sitoumuksia, luottamuksella ja pilke silmäkulmassa tavallisen tylsä arjen keskelle, mikä olisi sen parempaa? N41
[/quote]
löytyyhän meitä m44 09
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:36"]
AP bongattu viikonloppuna :D
https://www.facebook.com/video.php?v=457968574413443
[/quote]
Kaikki miehet ovat olleet valkoihoisia kantasuomalaisia :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:24"]
paljonko tienasit?
[/quote]
Ap
[/quote]
huora olet, mutta tyhmä huora. Eikö kannattaisi pyytää edes 100 euroa per laaki niin saat katettua edes sairaanhoitokulut sukupuolitautipolilla?
[/quote]
Ei minulla ole ollut koskaan sukupuolitautia, käytän aina kondomia. Harmittaako, kun et saa pahoitettua mieltäni haukkumisella? :)
Ap
Niin se varmasti on juu. Kyllä mäkin olen todella seksuaalisesti aktiivinen. Pointti oli että se vaan tuntuu nyt niin paljon paremmalta sen oman kullan kanssa. Ymmärrän sua kyllä. Mulle siitä vaan tuli jotenki halpa olo :D
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:47"]
Niin se varmasti on juu. Kyllä mäkin olen todella seksuaalisesti aktiivinen. Pointti oli että se vaan tuntuu nyt niin paljon paremmalta sen oman kullan kanssa. Ymmärrän sua kyllä. Mulle siitä vaan tuli jotenki halpa olo :D
[/quote]
Hienoa, että olet löytänyt sinulle sopivan tavan, ja uskonn sinun olevan onnellinen :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:06"]
[/quote]
Ap
[/quote]