Kolme miestä viikon sisään
Kommentit (98)
On se naisille helppoa, mulla ei ole koko elämäni aikana ollut kolmea naista :(
Ei minullakaan, tuohon yhteen ja ainoaan on täytynyt tyytyä :(
Mulla oli kerran ke,to,pe, la ja su päiville eri miehet :D
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:16"]Ei minullakaan, tuohon yhteen ja ainoaan on täytynyt tyytyä :(
[/quote]
No tuo on ymmärrettävää, mutta minä olen nyt ja ehkä ikuisesti sinkku.
T:8
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 17:57"]
Taitaa omatunto kolkuttaa
[/quote]
Miksi pitäisi?
Mitä tossa nyt on? Mulla oli muutaman kerran sinkkuna ja\tai teininä kolme miestä päivässä. No toiset katsoo eri mittasuhteissa.
Kateeksipa käy, kun ei ole muutamaan kuukauteen ollut yhtäkään. Vaikkapa kukapa tänne kotiin osaisi tulla ellei postimies piipahtaisi tai edes huoltomies putket tutkimassa.
En tiennyt, että tällä palstalla on näin paljon maksullisia naisia. Paljonko maksaa pari tuntia?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:22"]
Mitä tossa nyt on? Mulla oli muutaman kerran sinkkuna ja\tai teininä kolme miestä päivässä. No toiset katsoo eri mittasuhteissa.
[/quote]Totta. Joillakin on arvostusta omaa itseään kohtaan, toiset availee miten sattuu.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 17:59"]Mulla oli yhden vuorokauden aikana kolme miestä. Eikä omatunto kolkuta.
[/quote]
Hyi saakeli!
[/quote]
Ei sit yhtään! Loppuviikoksi vois sopia taas jotain kivaa :)
Ap
Kai nyt jokainen nainen saa vaikka tuhat miestä päivässä jos haluaa jakaa. Kuka leveilee tuollaisella asialla???
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:33"]
Kai nyt jokainen nainen saa vaikka tuhat miestä päivässä jos haluaa jakaa. Kuka leveilee tuollaisella asialla???
[/quote]
En mä leveillyt, halusin vaan jonnekin kertoa kun on hyvä fiilis :)
Ap
Vittu ootte kamalia.
Ootte varmaan ollu helvetin rumia ja koulukiusattuja.
Mullakin oli teininä monia miehiä mutta enää ei kiinnosta se touhu yhtään. :) hauska muistella!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:37"]
joko alapäässä kutiaa?
[/quote]
Ei, kortsu on keksitty
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:31"]
[/quote]
Ei sit yhtään! Loppuviikoksi vois sopia taas jotain kivaa :)
Ap
[/quote]Mielestäni tämä asia on aika mielenkiintoinen. Kuinka vanha olet ja mistä löydät miehet? Ovatko miehet edes suurinpiirtein laadukasta tavaraa? Minkä ikäisiä he ovat? Minkä verran juttelette? Onko matkalle osunut ketään roikkujia tai muuten hankalia miehiä? Ovatko miehet sinkkuja vai varattuja? Näetkö heitä enää uudestaan? :) Tämä sinun maailmasi on niin kaukana omastani, että olisi kiva kuulla lisää sinun tai muiden tarinoita!
Mulla oli kerran villissä nuoruudessa illan aikana kierroksessa kolme aijaa! (:D)