Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itäkeskuksen psykiatrian poliklinikka - kokemuksia?

Vierailija
21.09.2015 |

Sain terveyskeskuksesta lähetteen tuonne, arviointiin. En ole aiemmin ollut mt puolella hoidossa ja haluaisin kuulla kokemuksia? Mitä siellä tapahtuu, oletteko saanut apua, onko henkilökunta asiallista? Minulla paha synnytyksen jälkeinen masennus ja paniikkihäiriö alustavasti tk lääkärin mukaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveät kokemukset kirjoitti:

Aivan hirveä paikka.Heittivät minut ulos kirjoilta eivätkä vastanneet enää mitään.Ylilääkärin kanssa yritin keskustella, mutta oli niin kalsean kuuloinen henkilö, että ei hyödyttänyt keskustelu.Niin syy ulospotkimiseeni oli unettomuus a sen aiheuttama jaksamattomuus.En siis aina jaksanut mennä poliklinikan vastaanotolle vaan jouduin perumaan ajan.Mutta ketäpä uskoisi mielenterveyspotilaan leiman saanutta.

No, käytäntö on ainakin meidän polilla että toistuvat aikojen perumiset johtavat hoitosuhteen päättämiseen. Ei voi hoitaa potilasta joka ei tule käynneilleen. Lisäksi se on resurssien haaskaamista kun toista potilasta ei saada lyhyellä varoitusajalla peruuntuneelle ajalle. Jos ei edes peru aikaansa, vaan jättää vaan tulematta niin kolmesta kerrasta katkaistaan hoito.

mistä ttiiiät

Koska olen siellä töissä.

Vierailija
22/27 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla mutta jos tonne ei oo yhteyttä nii ei saa myöskää sairauslomaa mut heitettii osittai samasta syystä kait ulos sanoivat kanssa että voin hyvin kuulemma eli olin siis muka parantunu yhtäkkiä😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilasta syyllistävää ja välinpitämätöntä suhtautumista. Todella epäeettistä ja ihmisarvoa alentavaa toimintaa. Sekä hoitajissa että lääkäreissä ylimielistä ja jopa sadistista asennoitumista potilaisiin. Vähemmistöjen syrjintää myös tapahtuu. Homofobia, sukupuoli-identiteettiin kohdistuva syrjintä ja vähättely sekä henkilökunnan sisäistetty naisviha paistaa läpi.

Vierailija
24/27 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi olla todellista! Täällähän se tietty hoitaja nyt sitten jakelee potilaan yksityisasioita ja puhuu vähätellen tämän ongelmista. Juuri samaa tapahtui itse tapaamisissa ja epäuskoisena luen tekstiäsi. Häpeä! Tiedoksi, että minulla on nauhoitettuna tapaamisiamme ja voin todistaa mitkä ovat tapojasi kohdata potilas. Yrität vielä piilottaa toimintasi laittamalla ilmeisiä kirjoitusvirheitä tekstiisi. Juuri tuollainen katkera vauva.fi:ssä toisia ihmisiä haukkuva elämäänsä kyllästynyt eukko paistoi läpi käytöksestäsi ja voin vain kuvitella, miten monien potilaiden asioita olet sotkenut perättömillä lausunnoillasi.

Vierailija
25/27 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri saman tekivät minulle - hoitaja väitti minulla menevän hyvin ja kirjasivat ulos. Olen syvästi masentunut ja tämä näkyy myös ulospäin ihan selvästi. Niin sanotun hoidon aikana hoitaja osoittautui sukupuolivähemmistöön kuuluvia halveksivaksi ja mielenterveysongelmia sekä traumoja vähätteleväksi täysin työhönsä ja kyllästyneeksi ihmisvihaajaksi. Minulla on nauhoitettuna tapaamisia ja harkitsen syytteiden nostamista.

Vierailija
26/27 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveät kokemukset kirjoitti:

Aivan hirveä paikka.Heittivät minut ulos kirjoilta eivätkä vastanneet enää mitään.Ylilääkärin kanssa yritin keskustella, mutta oli niin kalsean kuuloinen henkilö, että ei hyödyttänyt keskustelu.Niin syy ulospotkimiseeni oli unettomuus a sen aiheuttama jaksamattomuus.En siis aina jaksanut mennä poliklinikan vastaanotolle vaan jouduin perumaan ajan.Mutta ketäpä uskoisi mielenterveyspotilaan leiman saanutta.

No, käytäntö on ainakin meidän polilla että toistuvat aikojen perumiset johtavat hoitosuhteen päättämiseen. Ei voi hoitaa potilasta joka ei tule käynneilleen. Lisäksi se on resurssien haaskaamista kun toista potilasta ei saada lyhyellä varoitusajalla peruuntuneelle ajalle. Jos ei edes peru aikaansa, vaan jättää vaan tulematta niin kolmesta kerrasta katkaistaan hoito.

Alkaako nimesi kenties T-kirjaimella? Ei ole kovin yllättävää, että olet aktiivinen vauva.fi-sivuston juoruilija.

Vierailija
27/27 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Tuon potilaita halveksivan vauva.fi kommentoijan nimikirjaimet melko ilmeisesti kuulivat henkilölle  T. R.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi