Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies laittanut viikon sisän 4 viestiä..

Vierailija
21.09.2015 |

..joissa kysyy millon voitaisiin tavata seksin merkeissä. En ole vastannut mitään. Taustaa sen verran että olimme seksisuhteessa noin puoli vuotta jonka jälkeen sain tietää miehen seurustelevan ja lopetin juttumme, en halua olla edes seksisuhteessa varatun miehen kanssa. Mies sanoi myös että niin tämä täytyy lopettaa. Kuitenkin mieheltä tulee tasaisin väliajoin viestejä että miten menee jne. Nyt viime viikot on pyydellyt minua käymään työpaikallaan kahvilla, kysynyt voisiko itse tulla käymään minun luonani yms.. Mitä vastaan tuollaiselle idiootille? Vai onko vastaamatta jättäminen paras tapa? 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa, että et halua olla missään tekemisissä, älä ota enää yhteyttä. Ja jos viestittely jatkuu niin kerrot puolisolle miehen touhuista. 

Vierailija
2/28 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vastaamatta, ei se ikuisuuksia jaksa yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin asian sikseen. Tai ottaisin yhteyttä häneen naiseen jos ei jätä rauhaan. Oletettavaa on tietenkin että tuollainen mies etsii sinusta vain pano seuraa ei muuta. Ja vaikka jättäisi naisensa sinun tähden. Niin voi saman tehdä kyllä sinullekkin.

Vierailija
4/28 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa hänelle. Missään tapauksessa älä tapaa häntä. Hän on näitä pettäviä luusereita, joilta pitäisi laittaa munat solmuun. 

Vierailija
5/28 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitäkin huolimatta, että jätät viesteisiin vastaamisen niin mies häiriköi. Laittaisin viestin, jossa uhkaisin kertoa tyttöystävälle jollei viestittely lopu.

Vierailija
6/28 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:58"]

Vastaa, että et halua olla missään tekemisissä, älä ota enää yhteyttä. Ja jos viestittely jatkuu niin kerrot puolisolle miehen touhuista. 

[/quote]

Samaa mieltä minäkin. Ja kertoisin tuolle puolisolle joka tapauksessa, hänellä on oikeus tietää.

Vierailija
7/28 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asuu limanuljaska?

Vierailija
8/28 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamatta jättäminen on lapsellisinta ikinä. Kannattaa laittaa reippaasti viesti, että et halua häneltä enää mitään ja toivot ettei hän lähetä enää viestejä. Kuitenkin ystävällisesti. Se on reilua ja siitä tulee varmaan paras lopputulos.

Vierailija
9/28 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole enää varattu?!

Vierailija
10/28 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:12"]

[/quote]

Mä tiedän yhden tuollaisen tapauksen, mut en viitsi kertoa missä asuu. Paljon aina töissä (mut osan mun ystävän luona "töissä", tai oikeastaan työmatkalla, koska eivät asu samalla paikkakunnalla. Perheellinen mies.

Vierailija
11/28 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:15"]

Vastaamatta jättäminen on lapsellisinta ikinä. Kannattaa laittaa reippaasti viesti, että et halua häneltä enää mitään ja toivot ettei hän lähetä enää viestejä. Kuitenkin ystävällisesti. Se on reilua ja siitä tulee varmaan paras lopputulos.

[/quote]

Joo, reiluhan tässä pitääkin olla ;))))  Toisten reiluudellahan nämä pettäjät pelaavat. Kun suurin osa ihmisistä on reiluja, niin siinä voi sitten toteuttaa omaa mustaa mieltään mielin määrin. 

Vierailija
12/28 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:20"]

[/quote]

Mä tiedän yhden tuollaisen tapauksen, mut en viitsi kertoa missä asuu. Paljon aina töissä (mut osan mun ystävän luona "töissä", tai oikeastaan työmatkalla, koska eivät asu samalla paikkakunnalla. Perheellinen mies.

[/quote]

Tiedät oikein yhden tapauksen. :D Eiköhän tähän voisi lisätä jokaisen suomen paikkakunnan niin kyllä sieltä vähintään se yksi löytydy. Eikä tämä ole edes sukupuolisidonnainen asia.

Vierailija
13/28 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:20"]

[/quote]

[/quote]

Tiedät oikein yhden tapauksen. :D Eiköhän tähän voisi lisätä jokaisen suomen paikkakunnan niin kyllä sieltä vähintään se yksi löytydy. Eikä tämä ole edes sukupuolisidonnainen asia.

[/quote]

Tottahan tuokin ja varsin paljon on niitä jotka pettävät entisensä kanssa.

Vierailija
14/28 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin viestit edelleen vaimolle.

Vierailija
15/28 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:17"]Jos ei ole enää varattu?!
[/quote]

No varmaan silti kiinnostaa...

Vierailija
16/28 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihan pk-seudulla asuu. Ja sanottakoon että en tosiaan itsekkään hänestä mitään suurempia haikaillut ja ei voisi vähempää kiinnostaa, varsinkaan sen jälkeen että ei viitsinyt mainita siviilisäädystään aiemmin. t.ap

Vierailija
17/28 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:15"]

[/quote]

Laitoin, että tämä on ohi ja hyvät jatkot. Vastauksena tulee "Haluaisin nähdä vielä kerran :( Onnistuisiko? " Mikä miehiä vaivaa??? T:AP

Vierailija
18/28 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll vaimot viestit joku hetki puhelimesta lukee, salapoliiseja kun ovat..

Vierailija
19/28 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmiä on naiset jotka deittaa varattua miestä puoli vuotta tajuamatta tämän olevan varattu?

Viimeaikoina paljon deittipalstoilla pyörineenä olen kyllä oppinut, että sen parisuhteen olemassaolon tajuaa kyllä nopeasti jo viesteistä vaikkei olisi ihmistä edes tavannut.

Vierailija
20/28 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt viitsikö sotkea sitä vaimoa tähän mukaan, hän ei varmastikaan tarvitse tällaista sotkua elämäänsä... Saattaa hyvinkin olla, että heillä on oma elämä ihan kunnossa. Mies nyt vaan on mikä on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan