Jos teillä on soinut päässä kauan aikaa jokin biisi...
...niin miten olette päässeet siitä eroon? Olen kokeillut:
Kuunnellut kyseisen biisin alusta loppuun, kuunnellut monta kertaa peräkkäin, ollut pitkiä aikoja kuuntelematta kyseistä biisiä, koittanut taruttaa tilalle jotakin toista biisiä jne.
Vinkkejä?
Kommentit (6)
Mulla on soinut pari päivää päässä "OI SUURI JA MAHTAVA NEUVOSTOLIITTO" ja repeatilla.
Eipä siihen oikein mikään auta. Itse yritän vain kuunnella paljon muuta musiikkia (radio jatkuvasti auki). Kyllä se jossain vaiheessa unohtuu tai vaihtuu toiseen.
Eniten se häiritsee jos pitää keskittyä johonkin mut jonkun biisin sanat vaan soi päässä. Varsinkin jos ne sanat on omalla äidinkielellä, se sekoittaa vielä pahemmin ajatuksia.
Ja miksi ihmeessä se biisi on aina joku kamala? Harvemmin jää joku aidosti omasta mielestä hyvä biisi päähän soimaan...
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:00"]
Ja miksi ihmeessä se biisi on aina joku kamala? Harvemmin jää joku aidosti omasta mielestä hyvä biisi päähän soimaan...[/quote]
Mulla jää kyllä hyviäkin, muttei niitäkään montaa päivää jaksaisi päässään kuunnella. Viimeksi tarttui lätkäpelistä joku kahden sanan kannustuslaulu, aarg.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:00"]
Ja miksi ihmeessä se biisi on aina joku kamala? Harvemmin jää joku aidosti omasta mielestä hyvä biisi päähän soimaan...[/quote]
Mulla jää kyllä hyviäkin, muttei niitäkään montaa päivää jaksaisi päässään kuunnella. Viimeksi tarttui lätkäpelistä joku kahden sanan kannustuslaulu, aarg.
[/quote]
Jep vielä pahempi jos biisissä on kokonaisuudessaan kaksi sanaa :D