Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marrasmurut keskiviikkoon!!!

04.10.2006 |

Huomenta pitkästä aikaa!!! En ainakaan huomannut pinoa joten jos minäkin joskus aloittelen =o)

Täällä ollut niin pitkät pinot että kun on saanut luettua niin ei ole enää jaksanut istua koneella kirjoittamassa =o)

Minulla oli maanantaina neuvola ja kaikki ihan ok. Vauva jo ihan tuolla alhaalla. Synnytys alkanut jännittämään vaikka onkin jo kolmas tulossa tuo kuopus kun tuli tunnissa niin ajajttelen että ehdinkö tästä edes sairaalaan....

Jotain galluppejakin oli... ainakin vaipoista.. Meillä molemmilla ollut pampers paras tulevalle koitetaan samaa ja jos ei käy niin sitten seuraava merkki kokeiluun =o)

Jos uutta gallupia... Ketä tulee mukaanne synnytykseen???

Itse aion synnyttää kuten aikaisemmatkin eli kätilön kanssa =o) ylimääräiset ihmiset alkaa minua ainakin nyppimään kun hermostuksissaan kulkee eestaas sängyn vieressä....

Nyt herättämään mukelot =o)

Ilta_tähti rv 34+3 tai jotain =o)

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupit: Mies mukaan synnytykseen, ollut molemmissa aiemminkin, tosin esikoisella jäi kuin nalli kalliolle, kun meni kiireelliseksi sektioksi.

Ponnistusasento edellisessä oli puoli-istuva asento, ja 16 min kesti, hyvin meni - eipä täällä paljon muita vaihtoehtoja olekaan... :(

Vaipoista: jos joku haluaa tietoa kestovaipoista, kannattaa mennä www.kestovaippainfo.fi - sivustolle - siellä myös myydään käytettyjä vaippoja ja neuvotaan niiden tekemisessä, jos on näppärä käsistään. Sieltä saa todella hyviä vinkkejä ihan säilytyksestä ja pesemisestä yms.

Masukki myllää taas aktiivisesti. Alkaa tuo painon tunne olla aika tukala, välillä vaikea löytää asentoa missä olis hyvä olla...

Mut nyt pakko lähtee iltapalalle...

--Mirpa ja masukki--

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla