Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi raskaana olevat naiset silittelevät jatkuvasti vatsaansa?

Vierailija
21.09.2015 |

Ei häiritse minua enkä kysy pahalla, kunhan mietin :)

Onko se joku luontainen vaisto vai mitä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:37"]Ei niinkään oikeassa elämässä, mutta leffoissa ja sarjoissa tätä näkee. En minä eikä tuttavapiirini tätä harrastanut.  Sama se selän jatkuva pitely ja kauhea vaikeus liikkua. Totuus on, että tavallinen perusterve, normaalipainoinen äiti liikkuu viimeisilleen ihan normaalisti. Painopiste tietysti ihan loppuaikoina vähän muuttuu.  [/quote] Hahhah, just niin. Normaalilla terveellä ihmisellä ei voi löystyä selkä, ei tulla liitoskipuja eikä vauvan pää paina hermoja. Ei voi, koska ei minullakaan!

[/quote]

Olette huonompaa tekoa sitten. Minä olen vielä elänyt lapsuuden ilman mitään tietsikoita ja sadan kanavan viihdepaketteja. Silloin vain liikuttiin, hypittiin narua ja ruutua, pyöräiltiin ja juostiin pihaleikeissä. Kotona käytiin lähinnä vain syömässä ja nukkumassa.

Tuki- ja liikuntaelinsairaudet tulevat vielä räjähtämään käsiin nuoremmilla ikäpolvilla. 

Vierailija
22/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:41"]

Minulla oli paljon lieviä supistuksia ja sain ne laukeamaan kevyesti hieromalla. Ikävää, jos se jotain ärsytti. Hieron myös ohimoita päänsäryn aikana ja kramppaavaa lihastakin.

Itse taas ihmettelen, miksi hiustenpidennykset ottanut silittelee ja hiplailee hiuksiaan koko ajan. Ihan vaan ystävällisesti kyselen, miksi teette noin? Näyttää hassulta.

[/quote]

Onko joku sanonut sen ärsyttävän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli kivaa silitellä vauvaa varsinkin lopussa kun tuntui niin selvästi missä raajat, selkä ja pylly olivat. Ja välillä tökin vauvan jalkapohjia ja sitten se potki takaisin.

Vierailija
24/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:37"]

Ei niinkään oikeassa elämässä, mutta leffoissa ja sarjoissa tätä näkee. En minä eikä tuttavapiirini tätä harrastanut. 

Sama se selän jatkuva pitely ja kauhea vaikeus liikkua. Totuus on, että tavallinen perusterve, normaalipainoinen äiti liikkuu viimeisilleen ihan normaalisti. Painopiste tietysti ihan loppuaikoina vähän muuttuu. 

[/quote]

Aijjai, onpa hyvä että sinä ja tuttavapiirisi olette menneet lisääntymään, kun teillä on noin hyvät geenit. Eli ei mitään liitoskipuja tai muita vaivoja. Vauvakin varmaan syntyi noin minitsissä siinä muiden puuhien lomassa. Hyvähyvä.

Vierailija
25/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, ei nyt tarvitse loukkaantua :D Raskaaksi kun en näin miehenä voi tulla niin mielenkiinnosta kysyin.

Vähän pallomahaa omaan itsekin eikä siihen ole syntynyt samanlaista silittelysuhdetta mitän naisilla olen nähnyt raskausvatsoihin :D Hiustenpidennyksiäkään en ole ottamassa niin en osaa tähän verrata...

Muut kiitos vastauksista :)

Ap

Vierailija
26/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin miksi miehet puristelevat jatkuvasti pallejaan. Se tuntuu vaan hyvälle.

Vierailija
27/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:37"]Ei niinkään oikeassa elämässä, mutta leffoissa ja sarjoissa tätä näkee. En minä eikä tuttavapiirini tätä harrastanut.  Sama se selän jatkuva pitely ja kauhea vaikeus liikkua. Totuus on, että tavallinen perusterve, normaalipainoinen äiti liikkuu viimeisilleen ihan normaalisti. Painopiste tietysti ihan loppuaikoina vähän muuttuu.  [/quote] Hahhah, just niin. Normaalilla terveellä ihmisellä ei voi löystyä selkä, ei tulla liitoskipuja eikä vauvan pää paina hermoja. Ei voi, koska ei minullakaan!

[/quote]

Olette huonompaa tekoa sitten. Minä olen vielä elänyt lapsuuden ilman mitään tietsikoita ja sadan kanavan viihdepaketteja. Silloin vain liikuttiin, hypittiin narua ja ruutua, pyöräiltiin ja juostiin pihaleikeissä. Kotona käytiin lähinnä vain syömässä ja nukkumassa.

Tuki- ja liikuntaelinsairaudet tulevat vielä räjähtämään käsiin nuoremmilla ikäpolvilla. 

[/quote]

Mitäs tätä nyt niin alapeukuttamaan, pullamössöt! Ihan on asiantuntijoidenkin arvio tulevaisuuden osteporoosin  rähähdysmäisestä lisääntymisestä lasten liikunnan puutteen takia. 

Mitä huonompi luusto, sitä enemmän tietysti raskauden aikanakin vaivoja, vaikka ikää silloin harvoin on edes neljääkymppiä

Vierailija
28/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden loppupuolella kun vauva potki, niin tökkisin hieman takaisin tai silittelin. Tai jos en ollut tuntenut liikkeitä vähään aikaan, niin tarkistin että vieläkö siellä on kaikki hyvin. Selkäkipuja oli melkein alusta asti, mutta kolmessa raskaudessa en kertaakaan vaappunut ankkakävelyä ja miehellenikin sanoin, että jos vahingossakin alan niin kulkea, niin potkaisee minua perukseen. Tukivyö auttaa selkävaivoihin, ei se että kävelee kuin olisi paskat housuissa.

Vierailija
29/29 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:42"]

[/quote]

[/quote]

En oo edellinen vastaaja mutta nyt on jollain kyllä pahasti joku mennyt pielee raskauden tietämyksensä. Itse olen hyväkuntoinen terve nuori nainen, enkä ole myöskään pelannut videopelejä yms vaan leikkinyt ulkona ja liikkunut koko ikäni, ja kummasti silti on kaikki vaivat ja vaikea liikkua nyt loppuraskaudesta. Oon saanu urheiluvammoja pelatessani 10vuotta joukkue pelejä ja varmasti vanhat vammat alla painaa, mut eipä kyllä johdu mun raskausvaivat videopeleistä tai etten olisi hyväkuntoinen perusterve ihminen. Kaikki ei ole vain samasta muotista veistettyjä, ei se tee sinusta parempaa ihmistä tai "vahvempaa" tekoa jos juuri sulla ei sattunu mitää vaivoja raskaudesta tuleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän