Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku muka oikeasti rakastunut ensisilmäyksellä?

Vierailija
02.04.2022 |

Ei ole moista ihmettä tapahtunut ja muutenkin kuulostaa Harlekiinijutuilta jota ei tapahdu koulutetuille ja fiksuille ihmisille. Onko kyseessä pelkkä legenda vai onko siinä oikeasti jotain perää?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilisin, jos jaksaisin. Miksi juuri koulutetulle ihmiselle ei voisi käydä noin?

Vierailija
2/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakastunut, mutta aivan järkyttävästi ihastunut. Jopa pelkästä hajusta eli en edes ollut vielä nähnyt edes koko ihmistä. Haju ja ääni....

Vierailija
4/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, monikin.

Vierailija
5/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastua voi ensisilmäyksellä, ei rakastua. Rakastuminen vaatii ihmisen tuntemista mun mielestä.

Vierailija
6/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran joo. Eihän siitä pitkää suhdetta tullut. En kadu kuitenkaan.

Vierailija
7/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin rakastun. Riittää kun kun isotissinen ja naamasta kaunis nainen kävelee ohitseni.

Vierailija
8/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheen joo kyllä, näin kun tuli pubiin ja aattelin, että vau. Tuli sitten mun luo juttelee. Kahden viikon päästä muutti mun luo ja tasan puolen vuoden päästä ensitapaamisesta mentiin naimisiin, 26 vuotta sitten.

Vierailija
9/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep!

Vierailija
10/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäin rakastun. Riittää kun kun isotissinen ja naamasta kaunis nainen kävelee ohitseni.

Sama. Jännä, miten jotkut väittää, että jokaiselle on se yksi Oikea, ja mulle tulee näitä Elämäni Rakkauksia vastaan vähän väliä.

Vierailija
11/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihastunut/rakastunut ensisilmäyksestä. Jos se on tapahtuakseen, niin tapahtuu ensisilmäyksellä, tai ei ollenkaan. Miehenikin tapasin niin, että tiesin sekunnin sadasosassa, että tuo se on ja menin juttelemaan.

T. Akateeminen, menestynyt 50v

Vierailija
12/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilisin, jos jaksaisin. Miksi juuri koulutetulle ihmiselle ei voisi käydä noin?

Koulutuksen ja kokemuksen myötä ihminen muuttuu harkitsevammaksi eikä ole enää niin helposti vietävissä vaan toinen pitää ensin tuntea ennenkuin rakastuminen on mahdollista.

Vierailija
13/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on veret pysähtynyt ensisilmäyksellä. Ei se rakastumista ollut, vasn jotain kemiaa. Voin kuitenkin kuvitella, että joku kutsuisi sitä rakastumiseksi.

’Olen koulutettu, ja silloin keski-ikäinenkin.

Vierailija
14/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle kouluttautuminen on suurin mahdollinen älyllinen pinnistys ja osoitus suuremmoisesta älykkyydestä. Että on kouluttautunut. Kouluttautumisen jälkeen on tuskin tapahtunut mitään mikä kertoisi fiksuudesta tai nerokkuudesta...

Vierailija
15/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, yhdessä on oltu 30 vuotta. Sai sukat pyörimään jaloissa ensikatseesta.

Vierailija
16/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen!Se ensi katse ja siinä heti yhteinen kemia.

Vierailija
17/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain, ihastunut. Ja olen korkeasti kouluttautunut.

Vierailija
18/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ja hullaannuin tulevaan mieheeni ensisilmäyksellä. Siitä hetkestä kului vielä 3-4 vuotta ennen kuin meistä tuli pariskunta.

Vierailija
19/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisteininä. Tuli mystinen ja maaginen ja ihastunut fiilis kun näin sen pojan ekan kerran. Myöhemmin ihastus syveni todella voimakkaaksi. Olin 13 - 14 v. :) Poika pyysi kanssaan diskoon, mutten uskaltanut lähteä. Ei siitä tullut mitään sen enempää, hymyiltiin kyllä toisillemme koulun käytävillä. 

Vierailija
20/22 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiin olen rakastunut ensisilmäyksellä, miestä piti vilkaista muutama kerta enemmän.