Onko joku muka oikeasti rakastunut ensisilmäyksellä?
Ei ole moista ihmettä tapahtunut ja muutenkin kuulostaa Harlekiinijutuilta jota ei tapahdu koulutetuille ja fiksuille ihmisille. Onko kyseessä pelkkä legenda vai onko siinä oikeasti jotain perää?
Kommentit (22)
En rakastunut, mutta aivan järkyttävästi ihastunut. Jopa pelkästä hajusta eli en edes ollut vielä nähnyt edes koko ihmistä. Haju ja ääni....
Ihastua voi ensisilmäyksellä, ei rakastua. Rakastuminen vaatii ihmisen tuntemista mun mielestä.
Yhden kerran joo. Eihän siitä pitkää suhdetta tullut. En kadu kuitenkaan.
Päivittäin rakastun. Riittää kun kun isotissinen ja naamasta kaunis nainen kävelee ohitseni.
Mun mieheen joo kyllä, näin kun tuli pubiin ja aattelin, että vau. Tuli sitten mun luo juttelee. Kahden viikon päästä muutti mun luo ja tasan puolen vuoden päästä ensitapaamisesta mentiin naimisiin, 26 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin rakastun. Riittää kun kun isotissinen ja naamasta kaunis nainen kävelee ohitseni.
Sama. Jännä, miten jotkut väittää, että jokaiselle on se yksi Oikea, ja mulle tulee näitä Elämäni Rakkauksia vastaan vähän väliä.
Olen aina ihastunut/rakastunut ensisilmäyksestä. Jos se on tapahtuakseen, niin tapahtuu ensisilmäyksellä, tai ei ollenkaan. Miehenikin tapasin niin, että tiesin sekunnin sadasosassa, että tuo se on ja menin juttelemaan.
T. Akateeminen, menestynyt 50v
Vierailija kirjoitti:
Hymyilisin, jos jaksaisin. Miksi juuri koulutetulle ihmiselle ei voisi käydä noin?
Koulutuksen ja kokemuksen myötä ihminen muuttuu harkitsevammaksi eikä ole enää niin helposti vietävissä vaan toinen pitää ensin tuntea ennenkuin rakastuminen on mahdollista.
Minulla on veret pysähtynyt ensisilmäyksellä. Ei se rakastumista ollut, vasn jotain kemiaa. Voin kuitenkin kuvitella, että joku kutsuisi sitä rakastumiseksi.
’Olen koulutettu, ja silloin keski-ikäinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilisin, jos jaksaisin. Miksi juuri koulutetulle ihmiselle ei voisi käydä noin?
Ap:lle kouluttautuminen on suurin mahdollinen älyllinen pinnistys ja osoitus suuremmoisesta älykkyydestä. Että on kouluttautunut. Kouluttautumisen jälkeen on tuskin tapahtunut mitään mikä kertoisi fiksuudesta tai nerokkuudesta...
Minä, yhdessä on oltu 30 vuotta. Sai sukat pyörimään jaloissa ensikatseesta.
Olen!Se ensi katse ja siinä heti yhteinen kemia.
Kyllä vain, ihastunut. Ja olen korkeasti kouluttautunut.
Ihastuin ja hullaannuin tulevaan mieheeni ensisilmäyksellä. Siitä hetkestä kului vielä 3-4 vuotta ennen kuin meistä tuli pariskunta.
Varhaisteininä. Tuli mystinen ja maaginen ja ihastunut fiilis kun näin sen pojan ekan kerran. Myöhemmin ihastus syveni todella voimakkaaksi. Olin 13 - 14 v. :) Poika pyysi kanssaan diskoon, mutten uskaltanut lähteä. Ei siitä tullut mitään sen enempää, hymyiltiin kyllä toisillemme koulun käytävillä.
Lapsiin olen rakastunut ensisilmäyksellä, miestä piti vilkaista muutama kerta enemmän.