Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri häiriintyy lasten äänistä

Vierailija
02.04.2022 |

Alakerran naapuri hakkaa patteria heti jos meillä lapsi (1v) lyö jotain lelua lattiaan muutamankin sekunnin ajan. Jos ihmistä tollainen hetkellinen leikkimisen ääni häiritsee niin pitäisikö asua muualla kuin kerrostalossa, tai ainakin niin ettei yläpuolella asu ketään?
Ymmärtäisin ärsytyksen jos meillä lapset hakkaisivat jotain lattiaan minuuttitolkulla useita kertoja päivässä mutta sellaisesta ei todellakaan ole kyse. Tuntuu että pitää kokoajan elää todella varovaisesti omassa kodissa ettei meiltä vaan kuuluisi mitään ääniä muualle. En haluaisi mitään riitaa tai draamaa naapureiden kanssa joten siksi oon vaan antanut asian olla vaikka tekisi mieli hakata patteria takaisin.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin olen kuullut patterin pauketta, mutta myöhemmin paljastui sen paukkeen takana olleen tikka palotikkailla.

Oletko aivan varma, että naapuri patteria hakkaa?

Vierailija
42/46 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en ole ymmärtänyt miksi naapuri talon lapset on olleet niin kiinnostuneita minusta,  ihan kuin olisivat orpoja ja johonkin aikuiseen pitää takertua vaikkei pitäisikään mutta kunhan saa vastakaikua tunteilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille, että ollaan vähän hiljempaa.

Vaikeaa?

Vierailija
44/46 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa enemmän mattoja ap. Ja jos niitä lapsia pitää tehdä, etkö itse voisi perheesi kanssa asua omakotitalossa? Kerrostalossa asutaan muut huomioon ottaen, omakotitalo voisi olla sinulle ja lapsellesi parempi vaihtoehto? :) Saa lapsi lyödä leluja maahan tuntitolkulla, leikkiä ja mellastaa niin paljon kuin sielu sietää.

Kerrostaloissa saisi siis mielestäsi asua vain lapsettomia aikuisia?

Tämä olisi mun haave. Meillä alakerran ääliöpariskunta pitää usein oveaan auki rappukäytävään, ja joku heidän kolmesta pershedelmästään saattaa huutaa vartinkin rapussa niin, että ulinasta saavat varmasti nauttia kaikki neljä kerrosta. Laittaisivat edes sen saatanan oven kiinni, niin ei kaikuisi ihan niin pahasti, vaan kärsijöinä olisivat ainoastaan seinä- ja yläkerran naapurit. Säilövät myös usein romujaan ja roskapussejaan rapussa, jopa useita päiviä, vaikka tietävät hyvin ettei rappukäytävässä saa säilyttää yhtään mitään.

Vierailija
45/46 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs teki aloituksen: Kertokaa mikä on syynä kun ette hanki lapsia...Näitä lukiessa eräs syy taitaa löytyäkin....

Vierailija
46/46 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin vituttaa lattioiden ja seinien hakkaaminen, huutaminen/kirkuminen ja kaikenlaisen tarpeettoman metelin tahallinen aiheuttaminen.

Sillä ei ole minulle mitään merkitystä, kuka sen metelin aiheuttaa.

Osaan tietenkin suhtautua lasten aiheuttamiin ääniin suopeammin kuin aikuisten, sillä lapset ovat kykenemättömiä kontrolloimaan käytöstään.

No sama, mutta aikuisten homma on kyllä huolehtia siitä, etteivät lapset häiritse naapureita non-stoppina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi