Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WhatsApp-keskustelut tuova ilmi introverttien huonot keskustelutaidot

Vierailija
17.08.2024 |

Nykyään minkään vähänkään suuremman WhatsApp-ryhmän keskusteluiden seuraaminen on pirun ärsyttävää. Uskon keskeisimmän syyn olevan siinä, että nämä sovellukset päästävät sellaiset ihmiset ääneen, jotka eivät muuten pystyisi todellisuudessa keskustelemaan mitenkään rakentavasti. Siksi me kärsimme jatkuvasti ärsyttävistä keskusteluista, joissa aiheet vaihtelevat miten sattuu, kysymykset jäävät vastaamatta, jo aiemmin suunnitellut asiat vaativat jonkun mielestä jotakin vääntämistä ja täysin tyhjästä syntyviä riitoja, väärinkäsityksiä yms. paskaa.

WhatsApp-ryhmät vääntävät vielä kaikki mukaan tähän keskusteluun ihan milloin sattuu ja asioita päätetään helposti pienemmällä porukalla ilman, että osa ryhmästä edes ehtii reagoimaan koko asiaan.

Onkohan kukaan koskaan oikeasti todennut jonkun WhatsApp-keskustelun jälkeen, että olipa hyvä keskustelu?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista paskaa on myös tämän "keskustelun" avaus.

Vierailija
2/10 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit eivät ole wa:n ryhmissä, koska ne ovat ekstroverttien levittämää syöpää.

t. Introvertti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa WA-ryhmissä näitä, joiden pitää rönsyillä ja kommentoida kommentoimisen vuoksi.

Vierailija
4/10 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä käytössä laisinkaan sama Whatsapp? Olen mukana monessa ryhmässä. Vaimon kanssa on yksi, siskon ja äidin kanssa toinen, kavereiden kanssa useita eri ryhmiä.

Eikä yhdessäkään ryhmässä ole ketään ulkopuolista ja ihmissuhdetaidotonta. Tai no, olen yhden harrastekaverini ryhmässä ja siellä on kyllä jokunen aika omituinen massapostaaja.

Vierailija
5/10 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kommunkointitaidot on todella huonossa jamassa, kun mielummin laittavat kuvan pepusta.

Vierailija
6/10 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yhdessä vähän isommassa harrasteryhmässä. Eniten höpöttää joutavaa ne, jotka tekevät sitä live tapaamissakin.. yhdestä.poistuin hölöttäjien vuoksi. Kyllä ne hiljaiset on niissäkin hiljaa. Itse en ole mikään vertti enkä nörtti.

Vierailija
7/10 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kommunkointitaidot on todella huonossa jamassa, kun mielummin laittavat kuvan pepusta.

Äläs nyt! Se kanadalainen pronssimitalisti Alysha twerkkasi niin, että OnlyFans kaatui hetkeksi. 

Itse ihailin hänen lihaksikkaita sääriään kuvassa. Sen lisäksi se, että urheilija hankkii lisätienestiä paljaalla pinnalla, jota muutenkin urheillessaan näyttää kisoissa, on fiksua siksi, että urheilijan pitää syödä paljon terveellistä ruokaa jne.

Vierailija
8/10 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan suostunut osallistumaan noihin työpaikan wa-ryhmiin. En käytä wa:ta muutenkaan, perustelen tietoturva- ja yksityisyyssyillä. 

Lähettäkää tekstari, soittakaa tai pistäkää sähköpostia jos on oikeasti asiaa. Nuo keskusteluryhmät ei ole mitään muuta kun turhaa länkytystä ja ihmisten tarvetta ripuloida ajatuksiaan jatkuvasti muiden ilmoille.

T. Introvertti

Vierailija
9/10 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin pihalla nyky kotkotuksista. Mulla on 10 keskustelua avattu läheisten kanssa yksitellen, sekä yksi perheen watsap ryhmä,  ainut mikä kilkuttelee on perheen ryhmä, kun sinne jaetaan hauskoja kuvia tai kysymyksiä mitä tänään syödään. Kavereiden yms kanssa enimmäkseen soitetaan, ei jaksa näpytellä todellakaan .

Vierailija
10/10 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ekstrovertit juurikin ole ihan paskoja todellisessa vuorovaikutuksessa? Eivät tyhjäpäät osaa esim kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan