Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Kuinka lihavan miehen kanssa voisit seurustella?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:26"]

Tässä se taas nähdään miten naisilla on rima korkealla. :) Miehet kyllä taipui helposti 15-20kg ylipainoon, mutta naisille pitäis olla joku mr.finland.

Hajosin. :D

Tuo kommenttisi neljän vastauksen jälkeen, joista yhdessäkään ei edes vastattu haluamallasi tavalla... Kuule, naiset eivät välttele sinua siksi, että olet lihava, vaan siksi, että olet helvetin katkera, seksistinen ja ärsyttävä.

Tiedän tämän tosi elämässä! Luulee vain että häntä ei haluta lihavuuden takia, vaikka kyse on juuri tästä.

Vierailija
62/64 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse liikunnallinen, joten haluan myös kumppanin, joka tykkää urheilla. EI kuitenkaan mikään lihaskimppu, ihan normaali vartalo riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ylipainoinen nainen (bmi 30) ja monesti viehätyn ylipainoisista miehistä enemmän kuin muista, mutta nyt kun itsekin tätä asia pohdin, niin pitää olla oikealla tavalla ylipainoinen. Eli pitää olla lihasta käsissä ja jaloissa ja leveät hartiat, pitää siis olla iso lihava. Ja lihavuudellakin on rajansa, oma mieheni on 185/133 ja hän esim kuorsaa ja hikoilee, eikä jaksa lähteä kanssani lenkille, niin se suoraan sanoen ärsyttää. En haluaisi ihan noin lihavaa.

Mutta luulen siksi olleeni aina pyöreimpien miesten perään, koska koen etten ansaitse muuta omien kilojeni takia.

Vierailija
64/64 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen. Tällä hetkellä ajattelen, voisin seurustella myös vaikkapa vaikeasti ylipainoisen kanssa, jos saisin läheisyyttä. Halimista ym.

Nykyisessä suhteessa en saa niin paljon kuin toivoisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi