Onko kukaan osallistunut masusta misuksi - valmennukseen?
Kommentit (5)
Olen osallistunut ja olin valmennukseen todella tyytyväinen. Teho tietysti riippuu ihan omasta aktiivisuudesta. Sähköpostiin tulee ohjeita ja tehtäviä kaksi kertaa viikossa ja ryhmästä saa tsemppiparit, joiden kanssa tulisi viestitellä kuulumisia yksityisviesteillä.
Ensimmäisellä viikolla keskitytään ruokavalioon. Sähköpostiin tulee ohjeet ruokavalion suunnittelua varten ja ensimmäinen tehtävä on suunnitella viikon jokainen ateria etukäteen ohjeiden mukaan ja lähettää suunnitelma ohjaajalle, joka antaa siitä palautetta. Toisen viikon aiheena on liikunta, kolmannen henkinen hyvinvointi ja neljännellä mietitään, miten siitä eteenpäin.
Valmennuksen paras anti on siihen liittyvä FB-ryhmä. Ohjaajat pyrkivät lukemaan siellä kaikki viestit ja heiltä saa valmennuksen aikana kysyä mitä vain liikuntaan tai ruokavalioon liittyen. Monesti myös muilta valmennukseen osallistuvilta saa hyviä vinkkejä. Se pitää vielä mainita, että fysioterapeutti Maija osaa vastata myös imetykseen liittyviin kysymyksiin, sillä hän on koulutuksen saanut imetystukiäiti.
Olen osallistunut. Tykkäsin kovasti ja sain hyviä tuloksia. Annika ja Maija olivat tosi hyviä tsemppaajia ja osasivat asiansa :)
Olen osallistunut, ja osallistuin myös jatkovalmennukseen..ihan mahtava juttu!ei oo perus nettivalmennus, että tässä ohjeet heippa pärjää niillä, vaan valmentajat on koko projektin mukana, heiltä saa kysyä, he kysyy ja tsemppaa jne..yllä selitettiinkin jo paremmin valmennuksesta!suosittelen! :)
Mikä ihmeen masusta misuksi? Nyt alko kiinnostaa :D