Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Kuinka lihavan miehen kanssa voisit seurustella?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on 175/95. Eikä mua häiritse pätkääkään, 120-130kg asti ihan sama, sit saattaisin jo sanoa hienovaraisesti asiasta.

Vierailija
2/64 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:06"]

Ei tarvitse olla sikspäkkiä, pidän oikeastaan enemmän jos miehellä on pieni nallemainen outokumpu. Mutta oikein kunnon pötsi ei enää viehätä. Ja sitten pitäisi löytyä lihasta ainakin käsistä ja jaloista. Jos mies on yltympäriinsa semmoinen vauvanpullea, niin eipä kyllä kiihota.

[/quote]Siinäpä se. "Vauvanpullea", joka puolelta pehmoinen mies herättää vain äidillisiä tunteita. Liian iso, pallomainen maha herättää mielikuvan raskaana olevasta naisesta. Ja ne miestissit... biologinen vaisto on armoton, on vaikea innostua miehestä, joka näyttää enemmän naiselta tai vauvalta kuin mieheltä. (Samoinhan kai useimmat miehet kammoksuvat bodattuja, siilitukkaisia tai muuten äijämäisiä naisia.) Se "nallemainen outokumpu" ei tosiaankaan vielä mitään haittaa, siihen olisi kiva painaa päänsä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:16"]http://assets.poponthepop.com/photos/xlarge_p/jonah-hill-looks-handsome.jpg
[/quote] en ainakaan naamasta tuon näkösen

Vierailija
4/64 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi oo ees lihava!

Vierailija
5/64 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:16"]http://assets.poponthepop.com/photos/xlarge_p/jonah-hill-looks-handsome.jpg
[/quote] en ainakaan naamasta tuon näkösen
[/quote]
No kropasta oli puhe. Linkkaa toki kuva millainen olisi se maksimi jonka kanssa voisit seurustella.

Vierailija
6/64 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähdään miten naisilla on rima korkealla. :) Miehet kyllä taipui helposti 15-20kg ylipainoon, mutta naisille pitäis olla joku mr.finland.

Vierailija
7/64 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, joten vain normaalipainoisen.

Vierailija
8/64 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna en voisi seurustella lihavan miehen kanssa. Tutustumisvaiheessa lihavuus olisi niin suuri turn-off, että en luultavasti kiinnostuisi ihmisestä sen syvemmin. Asia on tietenkin eri siinä tilanteessa, kun ollaan oltu jo yhdessä pitkään ja kumppani lihoo.

Ja syynä tähän ei ole ulkonäkö vaan elämäntapojen liiallinen eroavaisuus. Haluan miehen, jonka kanssa voin lähteä juoksemaan ja vaeltamaan ja olla muutenkin aktiivinen. Ylipaino estää tai vaikeuttaa monia asioita.  

Vierailija
10/64 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 150-kiloinen, mutta kyllähän minulle ja useimmille naisille kelpaa vain kevyesti bodattu, six-backillinen mies, jonka BMI max 22.

Vierailija
11/64 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tissit on oltava pienemmät kuin itsellä.

Vierailija
12/64 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ekan linkin mies ei oo lihavaa nähnykkää :D eli reilusti lihavamman kanssa voisin seurustella. Vaikka kuulostaa kliseeltä ni silti oon sitä mieltä ettei se ulkonäkö siin tärkein asia oo vaa se ihminen muuten :))))

Vierailija
13/64 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en kyllä halua yhtään läskistä miestä, mutta ei kyllä tarvitse olla mikään bodari. Just semmoinen jääkiekkoilija/ juoksija tyyppinen aika hyvä

Vierailija
14/64 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:26"]

Tässä se taas nähdään miten naisilla on rima korkealla. :) Miehet kyllä taipui helposti 15-20kg ylipainoon, mutta naisille pitäis olla joku mr.finland.

[/quote]

Hajosin. :D

Tuo kommenttisi neljän vastauksen jälkeen, joista yhdessäkään ei edes vastattu haluamallasi tavalla... Kuule, naiset eivät välttele sinua siksi, että olet lihava, vaan siksi, että olet helvetin katkera, seksistinen ja ärsyttävä.

Vierailija
15/64 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea arvioida kilomääräisesti, mutta saa olla ylipainoa ja saa olla vatsakas. :) Jos puhutaan vaikeasta ylipainosta ja siitä ihan konkreettisesti johtuvista vaivoista tai ei pystyisi huonon kunnon tms. vuoksi tekemään kanssani kivoja asioita, niin toivoisin, että hän pyrkisi terveisiin elämäntapoihin kanssani. Ihan senkin vuoksi, etten itse ajautuisi takaisin omiin, vanhoihin tottumuksiini.
Mutta saa olla vatsaa, saa olla kokoa, ja saa olla muutenkin epätäydellinen. 

Vierailija
16/64 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:47"]

Vaikea arvioida kilomääräisesti, mutta saa olla ylipainoa ja saa olla vatsakas. :) Jos puhutaan vaikeasta ylipainosta ja siitä ihan konkreettisesti johtuvista vaivoista tai ei pystyisi huonon kunnon tms. vuoksi tekemään kanssani kivoja asioita, niin toivoisin, että hän pyrkisi terveisiin elämäntapoihin kanssani. Ihan senkin vuoksi, etten itse ajautuisi takaisin omiin, vanhoihin tottumuksiini.
Mutta saa olla vatsaa, saa olla kokoa, ja saa olla muutenkin epätäydellinen. 

[/quote]

Ja vastaaja on siis itse ylipainoinen laihduttaja.

Vierailija
17/64 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

100g

Vierailija
18/64 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:43"]

[/quote]

Tuo kommenttisi neljän vastauksen jälkeen, joista yhdessäkään ei edes vastattu haluamallasi tavalla... Kuule, naiset eivät välttele sinua siksi, että olet lihava, vaan siksi, että olet helvetin katkera, seksistinen ja ärsyttävä.

[/quote]

Ei se kommenttien määrä vaan niiden puute. Eli kenellekkään ei käy se lihavampi mies, kun ei kukaan vastaa kyselyyn.

Vierailija
19/64 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:43"]

[/quote]

[/quote]

Ei se kommenttien määrä vaan niiden puute. Eli kenellekkään ei käy se lihavampi mies, kun ei kukaan vastaa kyselyyn.

[/quote]

Tämähän on jo kerännyt vastauksia? Joissa jotkut kyllä "huolivat" lihavammankin miehen? 

Ohis

Vierailija
20/64 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

170kg on ollut suurin paino miehellä jonka kanssa olen seurustellut. Ja aivan huippu sängyssä, vaikka ulkonäkö antaisi olettaa että hän rusentaisi naisen alleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan