Miehen ex vaatii tapaamista
Muutimme miehen kanssa yhteen ja miehen lapsi vierailee isänsä luona säännöllisesti. Nyt miehen ex on alkanut vaatia minun tapaamistani. En ajatellut suostua, sillä mies osannee itse päättää kenen kanssa asuu ja kuka on lapsen kanssa tekemisissä (oletan että tämä on liittyvinään lapseen). Minulla ei ole mitään kiinnostusta tavata kyseistä ihmistä, enkä koe sitä velvollisuudekseni. Onko muilla tullut eteen vastaavaa? Oletteko tavanneet, ja mitä hyötyä siitä oli? Vaatisitko itse tapaamista exän uuden kumppanin kanssa? Itselleni ei tulisi mieleenkään.
Kommentit (196)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:16"]Miksi exä haluaa tavata sinut? Mitä merkitystä sillä on, että hän tapaa exänsä uuden puolison? Luuleeko exä olevansa ylituomari, joka kertoo miehellesi, saako hän seurustella kanssasi vai ei? Kuulostaa epäilyttävältä.
[/quote]
Hyviin tapoihin kuuluu esittäytyminen. Ei sitä tarvitse alkaa kaveeraamaan. Mä en päästäisi lapsiani enää käymään jos miehen uusi muija ei suostuisi edes esittäytymään, käsittämättömän junttia.
[/quote]
Junttia on roikkua exässä ja vaatia oikeutta tavata tämän uusi puoliso. Eron jälkeen pitää kunnioitta exän oikeutta elää omaa elämäänsä ja jättää tämä rauhaan. Luulisi olevan itsestäänselvyys.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:20"]
Täällä oli hiljattain ihan vastaava ketju, jossa sanoin saman kuin nytkin. Jos kyse on siitä, ettei halua tavata yhtään ketään outoa ihmistä, niin ei kai siihen voi ketään pakottaa, mutta aika hankalaa luulisi olevan, jos ei halua tavata esimerkiksi miehen sukulaisia, kavereita, naapureita jne. Jos taas on kyse pelkästään tästä exästä, tulee mieleen, onko jotain epävarmuutta tai pelkoa tätä exää kohtaan. Kyseessähän on vieras ihminen, joten ei voi tietää pitääkö tästä ihmisestä vai ei. Aikuiset ihmiset kuitenkin yleensä kestävät sen lyhyen tapaamisen, ei mitään iltaa yhdessä kuitenkaan tarvitse viettää.
[/quote]
Miksi ihmeessä se ex pitäisi tavata? Yhtään järkevää syytä ei ole tullut.
[/quote]
LAPSET
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:20"]Muutimme miehen kanssa yhteen ja miehen lapsi vierailee isänsä luona säännöllisesti. Nyt miehen ex on alkanut vaatia minun tapaamistani. En ajatellut suostua, sillä mies osannee itse päättää kenen kanssa asuu ja kuka on lapsen kanssa tekemisissä (oletan että tämä on liittyvinään lapseen). Minulla ei ole mitään kiinnostusta tavata kyseistä ihmistä, enkä koe sitä velvollisuudekseni. Onko muilla tullut eteen vastaavaa? Oletteko tavanneet, ja mitä hyötyä siitä oli? Vaatisitko itse tapaamista exän uuden kumppanin kanssa? Itselleni ei tulisi mieleenkään.
[/quote]
En ymmärrä kyllä, miksi exäni ottaisi sellaisen ihmisen lastemme elämään, joka ei haluaisi olla mun kanssani missään tekemisissä. Eipä onneksi tarvi tuollaista koskaan edes vaatia, fiksu mies kun on. Sama toisinpäin; kunhan joskus uuden miehen tapaan, sellaisen siis jonka lapsilleni esittelen, esittelen hänet kyllä myös exälleni. Onhan exä mun perhettä aina lasten kautta :)
[/quote]
No huh huh. Päästä jo irti miesparasta, maanvaiva.
[/quote]
On teillä mahtavat erot takana, lapsia ne käy sääliksi. Meillä he ovat onnellisia kun vanhemmat tulevat toimeen ja voidaan eron jälkeenki vielä tehdä yhdessäkin juttuja. Käytiinpä kesälläkin yhdessä reissu tekemässä. Ja sovittu on, ettei sellaisia uusia puolisoita oteta, jotka ei meidän ystävyyttä hyväksy. Onko teillä koskaan tullut mieleen kysyä, mitä lapset haluaa?
[/quote]
Sä olet sairas, jos kuvittelet voivasi määrätä millaisen naisen kanssa exäsi alkaa seurustella. Olet itse asiassa aika pelottava. Tai sitten et ole exästäsi yli.
[/quote]
Yhdessä näistä on puhuttu ja molemmat ollaan samaa mieltä. Emme halua lapsille sellaista elämää, ettei vanhemmat mahdu saman katon alle esim. rippijuhlissa tmv. lapsille tärkeissä tilaisuuksissa. Tuohon kuuluu se, että tulevat puolisot tulee meidän molempien kanssa toimeen. Lasten ehdoilla mennään. Ja ei ole vielä tullut sellaista ihmistä vastaan, jonka kanssa en toimeen tulisi. :)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:16"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:02"] Olette miuten todella epävarmoja otsestänne ja suhteestanne. Jos kaikki olisi ok, suostuisitte tietysti tapaamiseen niin kuin normaalit ihmiset. Eikö kulissit kestä? [/quote] Ei siinä mistään epävarmuudesta ole kysymys jos ei halua tavata tuntemattomia ihmisiä. [/quote] Antisosiaalisia ja ihmispelkoisia sitten. En haluaisi lapsilleni tuollaista esimerkkiä aikuisesta kyllä elämäänsä. [/quote] Se, että joku ei halua tavata sinua ei tee ihmisestä antisosiaalista tai ihmispelkoista. [/quote] Mutta kyllä se jotain kertoo eikä missään nimessä aikanakaan hyvää.. [/quote] Mitä se sitten kertoo? Ihmiset saavat itse valita kenen kanssa ovat tekimisissä vaikka kuinka repisit pelihoususi. [/quote] Se että sä esittäydyt tälle eksälle ei tarkoita että sun pitää alkaa olla sen kanssa yhtään sen enempää kuin olet tähän asti ollut. Ajatteleppa sen eksän kantilta että sä olet aivan vieras ihminen heidän lasten elämässä etkä pysty edes esittäytymään. Kertoo paljon enemmän sinusta kuin että eksä haluaisi mitään kytätä.
[/quote]
Exälle ei kuulu miehen seurustelukuviot tai se kenen kanssa mies viettää aikaa kun lapset ovat miehellä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:20"]
Täällä oli hiljattain ihan vastaava ketju, jossa sanoin saman kuin nytkin. Jos kyse on siitä, ettei halua tavata yhtään ketään outoa ihmistä, niin ei kai siihen voi ketään pakottaa, mutta aika hankalaa luulisi olevan, jos ei halua tavata esimerkiksi miehen sukulaisia, kavereita, naapureita jne. Jos taas on kyse pelkästään tästä exästä, tulee mieleen, onko jotain epävarmuutta tai pelkoa tätä exää kohtaan. Kyseessähän on vieras ihminen, joten ei voi tietää pitääkö tästä ihmisestä vai ei. Aikuiset ihmiset kuitenkin yleensä kestävät sen lyhyen tapaamisen, ei mitään iltaa yhdessä kuitenkaan tarvitse viettää.
[/quote]
[/quote]Koska aikuiset ihmiset tekevät niin. Koska sinä vietät aikaa hänen lapsiensa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:38"]
Voi ap, minkä ikäinen olet? Miksi pelkäät mie exän tapaamista? Miksi olet noin epävarma? Onko teidän suhde huonossa jamassa vai pelkäätkö, että exä on sinua vastaan? Miehenä hälytyskellot alkaisivat soida todella lujaa jos uusi elätti ei haluaisi exää ja lapsen äitiä tavata. Saattaisin pistää suhteen poikki tällaisen asian takia. Sinun ap ei ole pakko seurustella tämän miehen kanssa ja toivottavasti mies tajuaa laittaa lapsensa nyt etuasemaan.
[/quote]
Ikäni ei liity tähän mitenkään. Kyse ei ole siitä että pelkäisin exän tapaamista, vaan lähinnä siitä että minun ei tarvitse suostua mihinkään pompotteluun exän taholta. Minun asiani eivät kuulu exälle mitenkään, eikä hänellä ole mitään syytä vaatia tapaamista. Lisäksi luulen että taustalla on tarkoitus päästä urkkimaan elämääni, ulkonäköäni yms. muka lapsen varjolla. Lapsen etuun koko juttu ei liity mitenkään, sillä lapsella ei ole koskaan ollut mitään hätää vieraillessaan.
[/quote]Hui. Ja vielä kerran hui. Olisiko sinun nyt ihan paras lähteä suhteesta sillä et ole millään tavoin kypsä aikuinen ja hyvä roolimalli lapselle. Olet kuitenkin isossa osassa lapsen elämää halusit tai et, mutta mitä lapsi sinulta saa? Ei mitään. Olet vain itsetunnoton ja epävarma tekemisissäsi, lähes karsastat lasta ja tämän käsityksen on sinusta saanut varmasti myös lapsen äiti. Lapsen äiti ei halua lapsensa viettävän aikaa ihmisen kanssa, joka ei lapsesta välitä aidosti. Mitä enemmän siis olet tapaamista vastaan? niin sitä enemmän teet asiaa hankalaksi myös miehelle.
Miksi olet miehen kanssa?
[/quote]
mikä kysymys tuo on? Minä olen naimisssa mieheni kanssa sen takia, että rakastan häntä - en todellakaan hänen lastensa takia. Meillä on miehen kanssa parisuhde, ei "perhettä", vaikka molemmilla onkin lapsia. Se riittää, että molemmat kohtelevat kunnioittavasti ja ystävällisesti toisensa lapsia.
Ja lasten äidillä ei ole mitään merkitystä. En minäkään tykkää siitä, millainen minun eksäni nykyinen vaimo on teiniäni kohtaan - mutta minulla ei ole siihen mitään valtaa puuttua.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:11"]Ei tietenkään tarvitse tavata. Ei sille exälle kuulu paskaakaan, millainen sinä olet. Harvemmin muuten miehet ovat noin sekopäitä ja uteliaita, että vaativat tavata exiensä nyxiä. Naiset ei vain tajua päästää irti.
[/quote]
Onko sulla lapsia? Kyllä mun ex-mies eli lasteni isä haluaa tavata mun tulevan miehen, jos sellainen joskus tulee eteen. Onhan se mies sitten puolet ajasta meidän yhteisten lasten elämässä tiiviisti mukana. Olisi todella outoa, ettei äiti/isä halua tietää mitään ihmisistä, jotka lasten elämässä tiiviisti ovat.
[/quote]
Miksi pitää tavata? Eikö ex-puoliso saa itse päättää nykyisistä puolisoistaan? Luuleeko exä omaavansa veto-oikeuden?
[/quote]
Tai sitten se haluaa näyttää että hyväksyy sut eikä kanna mitään kaunoja. Käyttäytyy siis kypsemmin kuin sinä.
[/quote]
Mihin kukaan exien hyväksyntää tarvitsee?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:20"]
[/quote]
[/quote]
Koska se.kuuluu normaalien ihmisten käytöstapoihin. Annat todella tyhmän kuvan itsestäsi. Mitäs valtaa sä sitten tässä käytät ettet voi tavata lasten äitiä joille sä olet äitipuoli.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:16"]Miksi exä haluaa tavata sinut? Mitä merkitystä sillä on, että hän tapaa exänsä uuden puolison? Luuleeko exä olevansa ylituomari, joka kertoo miehellesi, saako hän seurustella kanssasi vai ei? Kuulostaa epäilyttävältä. [/quote] Hyviin tapoihin kuuluu esittäytyminen. Ei sitä tarvitse alkaa kaveeraamaan. Mä en päästäisi lapsiani enää käymään jos miehen uusi muija ei suostuisi edes esittäytymään, käsittämättömän junttia. [/quote] Junttia on roikkua exässä ja vaatia oikeutta tavata tämän uusi puoliso. Eron jälkeen pitää kunnioitta exän oikeutta elää omaa elämäänsä ja jättää tämä rauhaan. Luulisi olevan itsestäänselvyys.
[/quote]Mitä roikkumista se on, jos haluaa tavata ihmisen, joka kuuluu myös lasten elämään?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:11"]Ei tietenkään tarvitse tavata. Ei sille exälle kuulu paskaakaan, millainen sinä olet. Harvemmin muuten miehet ovat noin sekopäitä ja uteliaita, että vaativat tavata exiensä nyxiä. Naiset ei vain tajua päästää irti.
[/quote]
Onko sulla lapsia? Kyllä mun ex-mies eli lasteni isä haluaa tavata mun tulevan miehen, jos sellainen joskus tulee eteen. Onhan se mies sitten puolet ajasta meidän yhteisten lasten elämässä tiiviisti mukana. Olisi todella outoa, ettei äiti/isä halua tietää mitään ihmisistä, jotka lasten elämässä tiiviisti ovat.
[/quote]
Miksi pitää tavata? Eikö ex-puoliso saa itse päättää nykyisistä puolisoistaan? Luuleeko exä omaavansa veto-oikeuden?
[/quote]
Saa tietenkin päättää. Outo tuo teidän asenne: jos ex haluaa tavata, se haluaa heti kontrolloida ja kytätä. Mitvit?! Itse en ottaisi sellaista miestä kyllä riesakseni, jolla tuollainen exä on.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:20"] Täällä oli hiljattain ihan vastaava ketju, jossa sanoin saman kuin nytkin. Jos kyse on siitä, ettei halua tavata yhtään ketään outoa ihmistä, niin ei kai siihen voi ketään pakottaa, mutta aika hankalaa luulisi olevan, jos ei halua tavata esimerkiksi miehen sukulaisia, kavereita, naapureita jne. Jos taas on kyse pelkästään tästä exästä, tulee mieleen, onko jotain epävarmuutta tai pelkoa tätä exää kohtaan. Kyseessähän on vieras ihminen, joten ei voi tietää pitääkö tästä ihmisestä vai ei. Aikuiset ihmiset kuitenkin yleensä kestävät sen lyhyen tapaamisen, ei mitään iltaa yhdessä kuitenkaan tarvitse viettää. [/quote] Miksi ihmeessä se ex pitäisi tavata? Yhtään järkevää syytä ei ole tullut. [/quote] LAPSET
[/quote]
Avaatko vähän? Eikö mies osaa tai saa itse päättää kenet esittelee omille lapsilleen tai kenen kanssa viettää aikaansa?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:16"]Miksi exä haluaa tavata sinut? Mitä merkitystä sillä on, että hän tapaa exänsä uuden puolison? Luuleeko exä olevansa ylituomari, joka kertoo miehellesi, saako hän seurustella kanssasi vai ei? Kuulostaa epäilyttävältä.
[/quote]
Hyviin tapoihin kuuluu esittäytyminen. Ei sitä tarvitse alkaa kaveeraamaan. Mä en päästäisi lapsiani enää käymään jos miehen uusi muija ei suostuisi edes esittäytymään, käsittämättömän junttia.
[/quote]
Junttia on roikkua exässä ja vaatia oikeutta tavata tämän uusi puoliso. Eron jälkeen pitää kunnioitta exän oikeutta elää omaa elämäänsä ja jättää tämä rauhaan. Luulisi olevan itsestäänselvyys.
[/quote]
Kyllä, mutta tässä on kyseessä myös lapset joten näkökulma ei ole noin mustavalkoinen. Et taida yhtään pystyä ajattelemaan asiaa tämän exän kannalta.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:20"]Muutimme miehen kanssa yhteen ja miehen lapsi vierailee isänsä luona säännöllisesti. Nyt miehen ex on alkanut vaatia minun tapaamistani. En ajatellut suostua, sillä mies osannee itse päättää kenen kanssa asuu ja kuka on lapsen kanssa tekemisissä (oletan että tämä on liittyvinään lapseen). Minulla ei ole mitään kiinnostusta tavata kyseistä ihmistä, enkä koe sitä velvollisuudekseni. Onko muilla tullut eteen vastaavaa? Oletteko tavanneet, ja mitä hyötyä siitä oli? Vaatisitko itse tapaamista exän uuden kumppanin kanssa? Itselleni ei tulisi mieleenkään.
[/quote]
En ymmärrä kyllä, miksi exäni ottaisi sellaisen ihmisen lastemme elämään, joka ei haluaisi olla mun kanssani missään tekemisissä. Eipä onneksi tarvi tuollaista koskaan edes vaatia, fiksu mies kun on. Sama toisinpäin; kunhan joskus uuden miehen tapaan, sellaisen siis jonka lapsilleni esittelen, esittelen hänet kyllä myös exälleni. Onhan exä mun perhettä aina lasten kautta :)
[/quote]
No huh huh. Päästä jo irti miesparasta, maanvaiva.
[/quote]
On teillä mahtavat erot takana, lapsia ne käy sääliksi. Meillä he ovat onnellisia kun vanhemmat tulevat toimeen ja voidaan eron jälkeenki vielä tehdä yhdessäkin juttuja. Käytiinpä kesälläkin yhdessä reissu tekemässä. Ja sovittu on, ettei sellaisia uusia puolisoita oteta, jotka ei meidän ystävyyttä hyväksy. Onko teillä koskaan tullut mieleen kysyä, mitä lapset haluaa?
[/quote]
Sä olet sairas, jos kuvittelet voivasi määrätä millaisen naisen kanssa exäsi alkaa seurustella. Olet itse asiassa aika pelottava. Tai sitten et ole exästäsi yli.
[/quote]
Yhdessä näistä on puhuttu ja molemmat ollaan samaa mieltä. Emme halua lapsille sellaista elämää, ettei vanhemmat mahdu saman katon alle esim. rippijuhlissa tmv. lapsille tärkeissä tilaisuuksissa. Tuohon kuuluu se, että tulevat puolisot tulee meidän molempien kanssa toimeen. Lasten ehdoilla mennään. Ja ei ole vielä tullut sellaista ihmistä vastaan, jonka kanssa en toimeen tulisi. :)
[/quote]
Siis onko teillä kummallakaan uutta vai kuvittelette että näin se tulee sitten aikanaan menemään?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:16"]Miksi exä haluaa tavata sinut? Mitä merkitystä sillä on, että hän tapaa exänsä uuden puolison? Luuleeko exä olevansa ylituomari, joka kertoo miehellesi, saako hän seurustella kanssasi vai ei? Kuulostaa epäilyttävältä. [/quote] Hyviin tapoihin kuuluu esittäytyminen. Ei sitä tarvitse alkaa kaveeraamaan. Mä en päästäisi lapsiani enää käymään jos miehen uusi muija ei suostuisi edes esittäytymään, käsittämättömän junttia.
[/quote]
Eli yrittäisit käyttää valtaa lasten kautta? Lapsellista. Sinulle ei kuulu kenen kanssa mies seurustelee, ja tapaamiset saadaan rullaamaan vaikka käräjien kautta.
[/quote]Mitä valtaa? Menetätkö sinä jotain siinä, jos sanot exälle päivää? Aleneeko sinun asemasi jotenkin?
Miksi ihmeessä tapaamiset pitäisi sopia käräjien kautta, jos ne pystytään aikuisten tavoin asiallisesti keskenään sopimaan?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:16"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:02"] Olette miuten todella epävarmoja otsestänne ja suhteestanne. Jos kaikki olisi ok, suostuisitte tietysti tapaamiseen niin kuin normaalit ihmiset. Eikö kulissit kestä? [/quote] Ei siinä mistään epävarmuudesta ole kysymys jos ei halua tavata tuntemattomia ihmisiä. [/quote] Antisosiaalisia ja ihmispelkoisia sitten. En haluaisi lapsilleni tuollaista esimerkkiä aikuisesta kyllä elämäänsä. [/quote] Se, että joku ei halua tavata sinua ei tee ihmisestä antisosiaalista tai ihmispelkoista. [/quote] Mutta kyllä se jotain kertoo eikä missään nimessä aikanakaan hyvää.. [/quote] Mitä se sitten kertoo? Ihmiset saavat itse valita kenen kanssa ovat tekimisissä vaikka kuinka repisit pelihoususi. [/quote] Se että sä esittäydyt tälle eksälle ei tarkoita että sun pitää alkaa olla sen kanssa yhtään sen enempää kuin olet tähän asti ollut. Ajatteleppa sen eksän kantilta että sä olet aivan vieras ihminen heidän lasten elämässä etkä pysty edes esittäytymään. Kertoo paljon enemmän sinusta kuin että eksä haluaisi mitään kytätä.
[/quote]
Exälle ei kuulu miehen seurustelukuviot tai se kenen kanssa mies viettää aikaa kun lapset ovat miehellä.
[/quote]
Joo ei missään nimessä. Tiiä vaikka yhessä pahoinpitelisivät lapsia ja viina virtaa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:20"] Täällä oli hiljattain ihan vastaava ketju, jossa sanoin saman kuin nytkin. Jos kyse on siitä, ettei halua tavata yhtään ketään outoa ihmistä, niin ei kai siihen voi ketään pakottaa, mutta aika hankalaa luulisi olevan, jos ei halua tavata esimerkiksi miehen sukulaisia, kavereita, naapureita jne. Jos taas on kyse pelkästään tästä exästä, tulee mieleen, onko jotain epävarmuutta tai pelkoa tätä exää kohtaan. Kyseessähän on vieras ihminen, joten ei voi tietää pitääkö tästä ihmisestä vai ei. Aikuiset ihmiset kuitenkin yleensä kestävät sen lyhyen tapaamisen, ei mitään iltaa yhdessä kuitenkaan tarvitse viettää. [/quote] Miksi ihmeessä se ex pitäisi tavata? Yhtään järkevää syytä ei ole tullut. [/quote] Koska se.kuuluu normaalien ihmisten käytöstapoihin. Annat todella tyhmän kuvan itsestäsi. Mitäs valtaa sä sitten tässä käytät ettet voi tavata lasten äitiä joille sä olet äitipuoli.
[/quote]
Exien tapaaminen ei todellakaan kuulu mihinkään normaaleihin käytöstapoihin :D Harmittaako kun et pääse kyttäämään ja päsmäröimään?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:20"]
[/quote]
[/quote]Koska aikuiset ihmiset tekevät niin. Koska sinä vietät aikaa hänen lapsiensa kanssa.
[/quote]
aikuiset ihmiset eivät kaikki tee niin. Jokainen saa itse päättää, miten elämänsä elää.
miten muka lapset liittyvät siihen??? Ei lasta kiinnosta se, kuka on tavannut kenenkin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:20"] Täällä oli hiljattain ihan vastaava ketju, jossa sanoin saman kuin nytkin. Jos kyse on siitä, ettei halua tavata yhtään ketään outoa ihmistä, niin ei kai siihen voi ketään pakottaa, mutta aika hankalaa luulisi olevan, jos ei halua tavata esimerkiksi miehen sukulaisia, kavereita, naapureita jne. Jos taas on kyse pelkästään tästä exästä, tulee mieleen, onko jotain epävarmuutta tai pelkoa tätä exää kohtaan. Kyseessähän on vieras ihminen, joten ei voi tietää pitääkö tästä ihmisestä vai ei. Aikuiset ihmiset kuitenkin yleensä kestävät sen lyhyen tapaamisen, ei mitään iltaa yhdessä kuitenkaan tarvitse viettää. [/quote] Miksi ihmeessä se ex pitäisi tavata? Yhtään järkevää syytä ei ole tullut. [/quote] LAPSET
[/quote]
Avaatko vähän? Eikö mies osaa tai saa itse päättää kenet esittelee omille lapsilleen tai kenen kanssa viettää aikaansa?
[/quote]Miten se päätösvalta siirtyy sille exälle, jos ihan aikuisten tavoin moikkaatte?
Suurin osa näistä existä ei ole päässyt yli erosta ja haaveilee pääsevänsä lasten kautta pomottamaan exäänsä ja arvostelemaan tämän nykyistä. Nämä on niin nähty.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:11"]Ei tietenkään tarvitse tavata. Ei sille exälle kuulu paskaakaan, millainen sinä olet. Harvemmin muuten miehet ovat noin sekopäitä ja uteliaita, että vaativat tavata exiensä nyxiä. Naiset ei vain tajua päästää irti.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tai sitten se haluaa näyttää että hyväksyy sut eikä kanna mitään kaunoja. Käyttäytyy siis kypsemmin kuin sinä.