Jääkö joka ikinen sana, mitä tietokoneella kirjoittaa, jonnekin muistiin?
Kommentit (12)
kaikki näppäilyt koneelle. Kerran kaveri narahti kiinni toisesta suhteesta kun mies oli laittanut ko. ohjelman heidän koneelle :/
sitten vaaditaankin todellisia ammattilaisia hakemaan sieltä tietoa. näitä juttuja esim. poliisi voi hyödyntää takavarikoidessaan tietokoneita. eli vaikka kuinka deletoisit kamaa, ne kyllä voidaan sieltä esiin kaivaa.
on myös olemassa yrityksia jotka hakevat tietoja täysin tuhoutuneista kovalevyistä, esim. tulipalon jäljiltä. maksaa maltaita, mutta mahdollista on.
Kuitenkin. Mä kun en itse ymmärrä näitten koneitten päälle mitään sen kummempia.
ap
Ei ole mitään salattavaakaan mutta ei mies välttämättä ymmärtäisi kaikkia asioita, mitä kirjoittaisi... Siksi toisekseen tämä kone on miehen entinen työkone, eli ei varsinaisesti meidän omakaan.
ap
ei kannata kysellä täällä tämmöisiä
ja monenkohan koneelle tämmöinen on asennettu heidän tietämättään? 10% 1% 0.000001%?
tuskin kovinkaan monella, sitäpaitsi hieman atk-tuntemusta omaava pystyy moisen ohjelman havaitsemaan ja poistamaan.
Mistä voin tarkistaa onko koneella sellaista ohjelmaa?
ap
mutta kysymys kuuluukin, kuka haluaisi asentaa koneellesi keyloggerin ja ennenkaikkea miksi?
En usko että kukaan haluaisikaan, mutta kunhan vaan ajattelin asiaa.
ap
Vai miten selitätte sen, että poliisit pystyvät löytämään tiedot koneelta?
Mua harmittaa, kun ostettiin kone miehen tutulta, joka tekee työkseen jotain tietokone juttuja ja nyt sitten hän korjasi koneen ja vaihtoi kovalevyn ja piti sen vanhan itselleen. Onpa kiva jos hän tutkii mitä siitä löytyy! Löytyy kaikki minun vuodatukset av:lle ym....
mutta aika hyvin peittää jälet tyjentämällä sivuhistorian