iPhone - käyttäjät ! Mikä iPhone teillä on ?
Itselläni n. 3 vuotta vanha iPhone XR ja en ole katunut että ostin juuri sen. Ainut miinus on vain yksi takakamera.
Kommentit (37)
11, sukulaisen vanha. Työpuhelimena uudempi SE.
4.5v vanha 8. Akku kestää edelleen ihan kivasti, mutta onhan toi aivan sysihuono käyttöjärjestelmä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Joku miehen vanha.
No kyllä kai tuomonen täytyy tietää, että mikä malli.
Jotta tietää tuleeko siihen enää päivityksiä. Jos päivityksiä ei enää tule, puhelin ei ole tietoturvallinen.
Ei se äpplessä ole niin itsestään selvää että käyttäjä tietää tai muistaa mikä malli on kyseessä. Ovat kaikki aivan saman näköisiä ja mallinumero löytyy vain asetusvalikosta. Mulla on SE (2020) ja haluan puhelimeltani ehdottamasti sormenjälkitunnistuksen.
Mullakin on 2019 ostettu XR, olen ollut todella tyytyväinen.
Se oli eka älypuhelimeni koskaan.
11 firman puhelimena ja se 2022 oma. En tykkää ja omankin ostin vain sen koon vuoksi. Liian isoja lötkyjä kaikki uudet puhelimet. Samsungin flipin ostaisin, mutta hinta on järjetön. Eli nyt sitten tuo omena toistaiseksi.
6s. Toiminut tähän asti moitteetta, nyt alkaa olla akku finaalissa. Just mietiskelen, että mikä seuraavaksi.
12 mini. Olen tykännyt, mutta enemmän tykkäsin esim. iPhone 6 kaltaisesta muotoilusta, eli pyöreät kulmat.
Osaako kukaan antaa vinkkejä, kun iphonen ostoon?
Itselläni ollut Andtroid puhelin. Olen kuullut, että Iphonella ei voi eroottista materiaalia katsoa ollenkaan, kun se on liian suojattu laite. Tämä varmaan pitää paikkansa, niin eikö tuossa jo rikota ihmisen persuoikeuksia tehdä mitä haluaa eikä mitä Bill Gates on määrännyt?
Koodarimisuäiti 98 kirjoitti:
Osaako kukaan antaa vinkkejä, kun iphonen ostoon?
Itselläni ollut Andtroid puhelin. Olen kuullut, että Iphonella ei voi eroottista materiaalia katsoa ollenkaan, kun se on liian suojattu laite. Tämä varmaan pitää paikkansa, niin eikö tuossa jo rikota ihmisen persuoikeuksia tehdä mitä haluaa eikä mitä Bill Gates on määrännyt?
Netissähän on ohjeita miten saa rootattua iphonen. Sen jälkeen sillä kai voi tehdä mitä Androidillakin eikä sensurointia ole niin paljon
11, ostin muistaakseni kaksi vuotta sitten. Akku jo vähän huonontunut, ennen kesti neljä päivää, nyt kaksi.
Sain eilen synttäri lahjaksi iPhone 12 valkoisena ja tykkään paljon mulla oli iPhone 8 edellisenä ja sitä ennen on ollut iPhone 7 ja SE
11 pro max