Mies kertoi treffeillä ensimmäisistä suutelukokemuksistaan..
sanoi, että "tuntui uskomattomalta, että miten joku niin kaunis voi haluta olla kanssani". Kysyin, että onko hänellä koskaan samanlainen fiilis minusta. Mies näytti hämmentyneeltä ja sanoi, että eipä oikeastaan :D
Oon jo heivannut tämän miehen, kun kemiaa ei ollut tarpeeksi, mutta halusin vaan jakaa kanssanne. Pisteet tietty hälle rehellisyydestä.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:13"]
Pieni vinkki naisille: Älkää koskaan kysykö sellaista, mihin ette halua vastausta. Eli "olenko minä kaunein, jota olet tapaillut?" Todennäköisesti et. Kaunis voit olla, mutta harva on ylimaallisen kaunis. "Olenko paras sängyssä?" Epätodennäköistä sekin, vaikka seksi olisikin hyvää.
[/quote]
Tämä on niin sanotusti "kysymys johon on vain yksi oikea vastaus". Vrt. Kummisetä-elokuvat ja "tarjous josta ei voi kieltäytyä". Naisten pitää itse ymmärtää lopettaa kieroilu ja meidän miesten pitää katsoa helvetin vihaisesti jos nainen sellaista harrastaa.
Ap saattaisi saada lisää nuorekkuutta ulkomuotoonsa jos hankkisi kivan ja muodikkaa kampauksen lässähtäneen ja värittömän sijaan. Kyllä kampaajalta kannattaa ihan ottaa neuvoja vastaan eikä aina pyytää sama vanhaa. Juri siksi mies monesti menettää kiinnostuksensa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:16"]
Tämä palsta on saanut minut vakuuttuneeksi, etten halua parisuhdetta miehen kanssa.
[/quote]Tuskinpa miestä saisitkaan, joten kovin iso uhraus tämä ei sinulta ole. Tämä palsta on saanut sinut varmasti usein vakuuttumaan, että et halua ikinä lapsia? Muistapa pysyä sitten vakaumuksesi takana! :)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:15"]
Ilmeesi oli ap varmasti aika mielenkiintoinen kun tuon kuulit! :D Voisin vain kuvitella oman ilmeeni kun leikkimielisesti häneltä kyselisin mitä hän minusta ajattelee ja vastaus olisi tuo. Siinä kävisi varmasti aika monta ilmettä lyhyen ajan sisällä kasvoillani ja hämmästyksen jälkeen en varmaan keksisi mitään iskua takaisin. Jälkeenpäin varmasti tulisi mieleen vaikka mitä sanomista.. Okei, mies oli rehellinen, mutta myös ilmeisen tyhmä ja haaveissaan elävä, nuori. Miten vanha mies muuten oli?
[/quote]
40v :D eli teinivuosistakin jo hitusen aikaa. ap
[/quote]Auts! :) Olisin ajatellut iäksi max. 20 vuotta, mutta hän olikin jo kypsässä iässä... Missä päin tällainen helmi liikkuu? N41
[/quote]
Pk-seudulta voi poimia tämän sammakkomiehen :) Pitkä, komea, hyvässä työssä ja puitteet muutenkin kaikin puolin kunnossa, jos vaan jaksaa reippaasti kuunnella asioita, joita tapahtui vähän päälle parikymmentä vuotta sitten :D ap
[/quote]Aika kultaa muistot! Mietinpä muuten tässä, että en enää muista kuka oli ensimmäinen poika/mies jota suutelin. Pari vaihtoehtoa siihen kyllä on vaikka en mikään hulivilityttö ollutkaan, vaan lähinnä kirjoja kotona ahmiva lukutoukka. Ensimmäinen suudelma ei siis ollut mikään maata mullistava kokemus josta vielä kahdenkymmenen vuoden jälkeen silmät kyynelissä puhuisin. N41
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:35"]
Ilmeesi oli ap varmasti aika mielenkiintoinen kun tuon kuulit! :D Voisin vain kuvitella oman ilmeeni kun leikkimielisesti häneltä kyselisin mitä hän minusta ajattelee ja vastaus olisi tuo. Siinä kävisi varmasti aika monta ilmettä lyhyen ajan sisällä kasvoillani ja hämmästyksen jälkeen en varmaan keksisi mitään iskua takaisin. Jälkeenpäin varmasti tulisi mieleen vaikka mitä sanomista.. Okei, mies oli rehellinen, mutta myös ilmeisen tyhmä ja haaveissaan elävä, nuori. Miten vanha mies muuten oli?
[/quote]
[/quote]Auts! :) Olisin ajatellut iäksi max. 20 vuotta, mutta hän olikin jo kypsässä iässä... Missä päin tällainen helmi liikkuu? N41
[/quote]
Pk-seudulta voi poimia tämän sammakkomiehen :) Pitkä, komea, hyvässä työssä ja puitteet muutenkin kaikin puolin kunnossa, jos vaan jaksaa reippaasti kuunnella asioita, joita tapahtui vähän päälle parikymmentä vuotta sitten :D ap
[/quote]Aika kultaa muistot! Mietinpä muuten tässä, että en enää muista kuka oli ensimmäinen poika/mies jota suutelin. Pari vaihtoehtoa siihen kyllä on vaikka en mikään hulivilityttö ollutkaan, vaan lähinnä kirjoja kotona ahmiva lukutoukka. Ensimmäinen suudelma ei siis ollut mikään maata mullistava kokemus josta vielä kahdenkymmenen vuoden jälkeen silmät kyynelissä puhuisin. N41
[/quote]
Naisille miehen saaminen on tyypillisesti niin suuri itsestäänselvyys, että ei edes muista kuka se eka oli. Toista se on miehille ja olisi hyvä että naiset yrittäisivät vähän, edes pikkusen ymmärtää miehiä tässä. Tai toisaalta sama se mulle, löytyy niitä fiksujakin, pikkusen isompi duuni vaan erotella ne idiooteista.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:13"]
Pieni vinkki naisille: Älkää koskaan kysykö sellaista, mihin ette halua vastausta. Eli "olenko minä kaunein, jota olet tapaillut?" Todennäköisesti et. Kaunis voit olla, mutta harva on ylimaallisen kaunis. "Olenko paras sängyssä?" Epätodennäköistä sekin, vaikka seksi olisikin hyvää.
[/quote]
Aijaa, koska kaikki miehet ovat tapailleet aiemmin ylimaallisen kaunista naista, joka on ollut maailmanmestari sängyssä? Kukaan ei enää sen jälkeen voi sitä päihittää? Varsinkaan se, jonka kanssa sillä hetkellä on yhdessä?
Olisiko itsestäsi kivaa, jos kumppanisi sanoisi sinulle, että löytyyhän noita paremmannäkösempiä, kuin sinä ja hyvin todennäköisesti myös parempia sängyssä? Olisi varmaan tosi rakastettu ja hyvä mieli sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:29"]
[/quote]
[/quote]
No niin, eli ei ole ihme jos suhtautuminen naisiin on muuttunut seesteisemmäksi. Pelottavaa olisi jos mies olisi edelleen siinä samassa tilassa ja suhtautuisi naisiin samalla tavalla kuin silloin teininä.
Ja suoraan sanottuna ei keski-ikäisen naisen ulkonäkö nyt herätä samanlaisia väristyksiä. Eikä pidäkään.
[/quote]
En kertonut omaa ikääni ja olen muutenkin eri mieltä tuosta kanssasi. Jos on ihastunut, niin kyllä se toinen ihminen väkisinkin aiheuttaa jonkinlaisia väristyksiä :) ap
[/quote]
Hmm. Tulikin mieleeni että nyt hyväkuntoisena ja nuorekkaan näköisenä keski-ikäisenä ehkä kannattaisikin ottaa se nuorempi mutta ei kuitenkaan aivan nuori nainen koska silloin jo näkee että miten hän vanhenee. Jos otan aivan nuoren hän saattaa jo 10 vuoden päästä näyttää aivan hirveältä ja sitten menisi taas vaihtoon.
[/quote]
Muistathan, että nuorekkaan näköseksi ei tee se, että pukeudut kuin teinit ja otat ananastukan. Näyttää naurettavalta jollain ruttuturvalla.
Sille naiselle joka ei halunnut enää parisuhdetta miehen kanssa tämän palstan takia, ei me kaikki miehet noin idiootteja olla. Täällä on vaan näitä jankkaavia aspergereja joilla tunneäly on jäänyt jonnekin 3-vuotiaan tasolle. Normaali ihminen kyllä tajuaa jättää tuollaiset asiat sanomatta mutta aina on niitä idiootteja joilla ei ole sosiaalisia taitoja.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:16"]Tämä palsta on saanut minut vakuuttuneeksi, etten halua parisuhdetta miehen kanssa.
[/quote]
Älä nyt hyvä ihminen tällä palstalla roikkuvien ilman jääneiden katkerien lassukoiden mielipiteistä mitään yleistä mieskuvaa rakenna. Minäkin olen mies, mutta esimerkiksi tuon tässä ketjussa trollaavan säälittävän lassukan kanssa minulla ei ole mitään yhteistä ja olen myös sitä mieltä, että ap teki aivan oikean ratkaisun heivatessaan sen kornisti käyttäytyneen idiootin takavasempaan.
M39
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:29"]
[/quote]
[/quote]
No niin, eli ei ole ihme jos suhtautuminen naisiin on muuttunut seesteisemmäksi. Pelottavaa olisi jos mies olisi edelleen siinä samassa tilassa ja suhtautuisi naisiin samalla tavalla kuin silloin teininä.
Ja suoraan sanottuna ei keski-ikäisen naisen ulkonäkö nyt herätä samanlaisia väristyksiä. Eikä pidäkään.
[/quote]
En kertonut omaa ikääni ja olen muutenkin eri mieltä tuosta kanssasi. Jos on ihastunut, niin kyllä se toinen ihminen väkisinkin aiheuttaa jonkinlaisia väristyksiä :) ap
[/quote]
Hmm. Tulikin mieleeni että nyt hyväkuntoisena ja nuorekkaan näköisenä keski-ikäisenä ehkä kannattaisikin ottaa se nuorempi mutta ei kuitenkaan aivan nuori nainen koska silloin jo näkee että miten hän vanhenee. Jos otan aivan nuoren hän saattaa jo 10 vuoden päästä näyttää aivan hirveältä ja sitten menisi taas vaihtoon.
[/quote]
Muistathan, että nuorekkaan näköseksi ei tee se, että pukeudut kuin teinit ja otat ananastukan. Näyttää naurettavalta jollain ruttuturvalla.
[/quote]
Niinpä niin. Puhu itsestäsi vain. Olen kohta viisikymmpinen ja minulla ei juurikaan ole ruttuja. Ananastukka löytyy jos se tarkoittaa sivulta lyhyttä ja päältä vähän pitempää mutta sehän minulla on ollut aina. Tottakai ikä näkyy jossain ja siksihän sitä niin kovin pelätään. Minulla se ei vain näy vielä ainakaan kehossa eikä juurikaan mielessä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:16"]
Tämä palsta on saanut minut vakuuttuneeksi, etten halua parisuhdetta miehen kanssa.
[/quote]
Kiitos, teet palveluksen.