Loistava Jenni Dahlman - Posse
Katsoimme äsken teinien kanssa eilisillan Possen ja yllätyin iloisesti Jenni Dahlmanin esiintymisestä.
Sen lisäksi, että nainen on kaunis, osaa hän myös esiintyä ja laittaa itsensä likoon. Jestas se musaimitaatio.
Rouva numero kakkosella on aika pitkä matka yltää edes puolittain tuolle tasolle.
Kommentit (64)
Miten tuota hyvää ohjelmaa, kuten Posse, nyt enää pystyy katsomaan kun Jenni tuli ja pilasi jutun. Ex-malli ei ole hauska kun miettii vain malliposeerauksia ja hymyilee juontojensa päätteeksi kuin missikisojen vastausten jälkeen. Perinteinen loppuhymy tulee koko ajan. Ei sovi mukaan räävittömän jengiin kun on tottunut aina olemaan sivistynyt, käyttäytymään varikolla siivosti ja varomaan louis vuitton kassien likaantumista Kimin huvijahdeilla. Kuoritetut tekohampaat vain loistavat tv-studion parrasvaloissa.
"Et sä tiedä kuka mä oon. Tunnetko Ossi Väänäsen? " Nolo. Räikkösen ex on huomattavasti parempi meriitti, kuin joku random -lätkäjätkän tyttöystävä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:16"]
"Et sä tiedä kuka mä oon. Tunnetko Ossi Väänäsen? " Nolo. Räikkösen ex on huomattavasti parempi meriitti, kuin joku random -lätkäjätkän tyttöystävä.
[/quote]
Nolompaa se olis ollut vetää ex-mies siihen. Ne on eronneet. Minusta Jenni toimi hyvin, ei enää ratsasta Kimin nimellä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:16"]
[/quote]
Nolompaa se olis ollut vetää ex-mies siihen. Ne on eronneet. Minusta Jenni toimi hyvin, ei enää ratsasta Kimin nimellä.
[/quote]
Noloa kummatkin. Erittäin. Mutta pelkästään ajatuksen tasolla tuo ex on parempi meriitti. Eikä varmasti mainitse Kimiä nimeltä ikinä missään julkisuudessa. Erittäin noloa vetää uusi tähän mukaan, kun ei ole mitenkään vaikutusvaltasesta tyypistä kyse. Musta jotenkin hukassa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:10"]Miten tuota hyvää ohjelmaa, kuten Posse, nyt enää pystyy katsomaan kun Jenni tuli ja pilasi jutun. Ex-malli ei ole hauska kun miettii vain malliposeerauksia ja hymyilee juontojensa päätteeksi kuin missikisojen vastausten jälkeen. Perinteinen loppuhymy tulee koko ajan. Ei sovi mukaan räävittömän jengiin kun on tottunut aina olemaan sivistynyt, käyttäytymään varikolla siivosti ja varomaan louis vuitton kassien likaantumista Kimin huvijahdeilla. Kuoritetut tekohampaat vain loistavat tv-studion parrasvaloissa.
[/quote]
Jenni ei ole mallina toiminut päivääkään. Älkää sekoittako missejä ja malleja, ovat kuin yö ja päivä keskenään.
Mutta eiks täällä vielä hetki sitten ihailtu ku tää Jenni on niin hienostunut eikä mikään tyrkkyilijä verrattuna Kimin uuteen. Noh nyt muija on jossain Possessa :D :D
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:16"]
[/quote]
[/quote]
Noloa kummatkin. Erittäin. Mutta pelkästään ajatuksen tasolla tuo ex on parempi meriitti. Eikä varmasti mainitse Kimiä nimeltä ikinä missään julkisuudessa. Erittäin noloa vetää uusi tähän mukaan, kun ei ole mitenkään vaikutusvaltasesta tyypistä kyse. Musta jotenkin hukassa.
[/quote]
Ei ollu nolia vaan just hyvä kun selvästi vitsinä veti sen: "ai, et tiedä kuka väänänen on.." ja siihen päälle muka hölmistynyt.
Ja höpö höpö!!!! Otajan faktat ensin haltuun! On toiminut mallina esim. Tag Heuerilla.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei ollu nolia vaan just hyvä kun selvästi vitsinä veti sen: "ai, et tiedä kuka väänänen on.." ja siihen päälle muka hölmistynyt.
[/quote]
No ei toiminu!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:09"]
Kerkesin peukuttaa ennen viimeistä kappaleta. Miksei voi kehua haukkumatta samalla muita? :(
[/quote]Sama juttu. Ajattelin että kerrankin kehuttu. Viimeinen lause pilasi kaiken. Miksi rouva numero kakkosen pitäisi olla samanlainen kuin ykkösen? Mitä järkeä vaihtaa toiseen samanlaiseen. Mintulla ei varmaan ole mitään tarvetta olla Jenni kakkonen.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:53"]Ja höpö höpö!!!! Otajan faktat ensin haltuun! On toiminut mallina esim. Tag Heuerilla.
[/quote]
Kerran sinulla on faktat hallussa, niin osaat varmasti kertoa, mitä mallitoimistoa hän on edustanut.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:44"]
Se muija joka meni suihkurallissa alasti suihkuun oli kyllä ällöttävä tyrkky!
[/quote]
Entäs ne kymmenet miehet, jotka ovat sinne alasti menneet? Vai onko vain nainen tyrkky?
Ei lähde ohjelma lentoon, vaikka mukana on ex-räikköskä. Kaikki on jo nähty moneen kertaan. voi,voi
Jenni näyttää ihan Nuuska Muikkuselta tuossa kittanassa huopahatussaan. XDD
Possen formaatti on muuttunut muutenkin tälle kaudelle. Ihan hyvin toi Jenni tuossa menee jo mukana.
Hei onko kukaan löytäny tällästä live tv-chat palvelua?
Tuolla voi puhua livenä possesta muiden katsojien kanssa :D aika jännä
Kattelin kanssa että kylläpä hävettää Jennin puolesta, noloa!
Mä en oo viitinyt kattoo koko kautta Jennin takia. Miksi se pitäi ottaa mukaan pilaamaan koko juttu?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:10"]Miten tuota hyvää ohjelmaa, kuten Posse, nyt enää pystyy katsomaan kun Jenni tuli ja pilasi jutun. Ex-malli ei ole hauska kun miettii vain malliposeerauksia ja hymyilee juontojensa päätteeksi kuin missikisojen vastausten jälkeen. Perinteinen loppuhymy tulee koko ajan. Ei sovi mukaan räävittömän jengiin kun on tottunut aina olemaan sivistynyt, käyttäytymään varikolla siivosti ja varomaan louis vuitton kassien likaantumista Kimin huvijahdeilla. Kuoritetut tekohampaat vain loistavat tv-studion parrasvaloissa. [/quote] Jenni ei ole mallina toiminut päivääkään. Älkää sekoittako missejä ja malleja, ovat kuin yö ja päivä keskenään.
[/quote]
no kyllä on Jenni ollut Paparazzin listoilla ja tehnyt mallintöitä. Kannattaa tarkastaa faktat ennenkuin rupeaa kirjoittelemaan asioita, jotka eivät pidä paikkaansa.
[/quote]
Lel, kahden kuukauden ajan. Googlen kuvahakuun kun kirjoittaa hänen nimensä, niin ei tule yhden yhtä muotikuvaa.