Kuinka kauan mies selviää ilman seksiä?
Keskimäärin? Kuinka usein teidän miehet on seksiä vailla?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran juttelin jonkun aikaa tinderissä mukavan naisen kanssa ja nyt kun meidän piti viimein nähdä niin teki oharit eikä ole vastannut enää. Ilmeisesti löytyi kiinnostavampi miekkonen siis... Naisille nuo tinderit on hyvä karkkikauppa kun hyppää vaan seuraavaan kun on läjä osumia odottamassa kuten myös naispuolisilla kavereilla. Todella raskasta kun panostat kunnolla ja olet kiinnostunut ja silti joudut yksin olemaan. Sitten on ne naiset jolle riittää miehen paksu lompakko ihan sama millainen mies muuten olis. Naisilla ei tarvi panostaa juuri mitään nettideittailuun ja silti viestiä tulee ja sama pätee ravintoloissa. Mielummin ottaisin sitä huomiota liikaa nyt
Ul iul iul i ul....
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti alleviivaa miehen ja naisen eroja. Mies rakastaa naista. Nainen ei rakasta miestä. Mies on naiselle vain hyödyke.
Aika moni haluaa olla pelkästään hyödyke. Ainakin seksuaalisessa mielessä.
Eikä moni kestä ajatusta, ettei nainen tarvitse miestä mihinkään muuhunkaan.
Mies haluaa kerran kuussa tai kahdessa. Eli hyvin näyttää pärjäävän. Mulle kävis pari kertaa viikossa.
Ainoa seksi mitä koskaan olen harrastanut ja luultavasti sellaiseksi jääkin, on itsetyydytys. Noin 4-5 kertaa tulee viikossa kyseistä hommaa harrastettua. Nuorempana varmaan 10-20 kertaa viikossa. 15-vuotiaana aloitin ja nyt olen 64.
12 vuotta parisuhdetta takana. 2-3krt viikossa pitää molemmat tyytyväisenä mutta toisinaan on kausia jolloin ei ehditä ja/tai jakseta.
Kuukausia. Ei seiso kunnolla, niin ei huvita.
Ehkäpä näin? Tai joillainkin, joo niin varmasti..on aika erikoista varmasti ja (mielenkiintoista).
Emme aina tarvitse neuvoja. Joskus tarvitsemme vain käden, josta pidämme kiinni, korvan kuunnellaksemme, ja sydämen, joka ymmärtää. Joskus tarvitsemme vain aivot. Niin, tai jotain joka sopivasti (ihmistä ja sen mieltä..) stimuloi vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti alleviivaa miehen ja naisen eroja. Mies rakastaa naista. Nainen ei rakasta miestä. Mies on naiselle vain hyödyke.
Aika moni haluaa olla pelkästään hyödyke. Ainakin seksuaalisessa mielessä.
Eikä moni kestä ajatusta, ettei nainen tarvitse miestä mihinkään muuhunkaan.
Miksi sitten nainen menee kuitenkin naimisiin tai ylipäätään haluaa puolison?
Olin tässä 27 vuotta ilman seksiä. Voin olla toisetkin 27 vuotta ilman. Ei ne naiset nyt niin tarpeellisia oo.
M 46
Mutta hakkaavasta miehestä ei tiedä, jos naisella on vähänkään hänen puoliaan pitäviä veljiä tai faija. Onneksi omalla tyttärellä on kolme isoveljeä, jos sattuu joku mlkku tulemaan sukuun.