Miehet kun täällä kehuu miten hyvä vaimo on suihinotossa niin kertokaapa nyt sitten
rehellisesti mitkä on ne kikat jotka saa teidät kehumaan noin nätisti vaimojanne!! Sitä muuten olen miettinyt et voiko imeä liian kovaa ts satuttaa näin?
Kommentit (14)
kun itsekin antaa suuhoitoa vaimolle on jotenkin niiiiiiiin kiihottavaa että.... meillä vaan vaimo ei ota loppuun asti suihin, joka vielä kruunaisi kaiken.
Josta haluaisinkin kysyä naisilta kuinka moni ottaa spermat suuhun?
vastatkaa ihmeessä kaikki, ne jotka ottaa ja ne jotka ei niin saan vähän jotain käsitystä missä suhteessa mennään
Parasta siinä on se, että mies nauttii siitä niin mielettömästi.
Mies ei pysty laukeamaan montaa kertaa vrk:n aikana, joten mieluiten sit se "ainutlaatuinen" loppuhuipennus muissa merkeissä.
loppuun asti, nautin siitä ihan oikeesti
eli suihin otossa nielen kaiken sperman alas mitä tulee.. ja sitä tulee reilusti.. ahh miten ihanaa se on ja mies nauttii siitä.
Otan aina loppuun saakka ja nielen spermat. Mielestäni se on hurjan kiihottavaa ja mies on taivaissa! Se on niin parasta...
ääh, epäreilua, kiva lukea noita vastauksia että ottaa spermat suuhun ja nieleekin ne..... no ehkä joskus meilläkin (toivossa pitää elää) heppu_71@suomi24.fi
Vai ainoastaan sekö merkitsee, ottaako lastin suuhun vai ei... Huokaus..
Eipä siinä paljon lastia tuu, jos ei sitä edeltävät tekniikat ole hallussa.
Itse aloitan yleensä alhaaltapäin kostuttamaan penistä, nousen kielellä lipoen ylöspäin. Joskus otan pallin suuhun, joskus vain nuolen niitä. Herkimmille alueille päästessäni vaihdellen tekniikkaa: pehmeällä leveällä kielellä, jännitetyllä, kevyesti alahampailla kosketellen... Toisen käden olen laittanut peniksen ympärille vetäen samalla esinahkaa alas. Vähitellen nupin pää suuhun ja sille vaihtelevaa stimulaatiota. Jätän toisen käden peniksen varteen, koska silloin se vähentää tarvetta syväkurkkuiluun (eikä siellä nyt niin paljoa tuntoa ole). Nuolemisia, näykkimisiä, suussa pyörittelyä vaihdellen ja miehen palautteen mukaan. Jos / kun mies alkaa lähestyä huippua, aloitan kevyen imemisen ja voimistan sitä miehen kiihotuksen myötä. Imeminen muuten auttaa lastin nielemiseen ;) Joskus nielen, aina en. Mutta mies on ollut aina tyytyväinen...
Niin ja ois kiva kuulla jotain uutta ja muiden tapoja toimia. Kikkailuja ja uusia juttuja on kiva kokeilla silloin tällöin, mutta meillä kuitenkin tuo yllä kerrottu perussetti toimii hyvin.
Kuten jo joskus aikasemminkin olen asiasta maininnut; Googleen vaan hakusanaksi 'blowjob tips' niin johan alkaa hienoja vinkkejä löytymään.
Meillä kai on useimmiten loppuhuipennus mun suuhun. Itse tykkään tehdä näin miehelle: Mies nukkuu (aina alasti) ja hiivin hiljaa ja vetäisen peiton pois ja otan peniksen suuhun ihan velttona ja alan imeä ja vetää suulla hellästi ja lopetan vasta kun se on paisunut jättimäiseksi. Usein kostutan hyvin ja hyväilen toisella kädellä apuna ja hieron kielellä. Mutta parasta on kun mies ottaa "hommat omiin käsiinsä" ja vetää itse joko mun suuhun tai päälle. Yleensä en muuten niele, koska se tuntuu takertuvan kurkkuun. Hyväähän se kyllä on!
ei pysty seisomassa olemaan, kun vaimo ottaa suihin...lähtee jalat alta.