Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tosi "yllättävä" yrittänyt koskaan iskeä sua

Vierailija
19.09.2015 |

Kuten nyt vaikka joku exän paljon nuorempi kaveri tai entinen opettaja tai muuta täysin puun takaa tullutta.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yrittänyt monikin.

Vierailija
42/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:10"]Yksi koulukiusaajani yläasteelta tuli vuosien jälkeen lässyttämään baarissa. Ei helvetti että teki hyvää antaa pakit, kun toinen on ennen haukkunut rumaksi laudaksi yms. :D
[/quote] Mulla sama tilanne käynyt. Haukkui laudaksi vaikkei edes tuntenut mua. Muistan, että herkkänä teininä juoksun kotiin ja itkin koko matkan. Myöhemmin vanhempana yritti sitten iskeä baarissa. Annoin pakit ja kerroin tilanteen, oli mies siinä hyvin hiljaa ja nolona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen ystävä kostean illan päätteeksi koitti lähestyä hyvinkin suoranaisesti.
M23

Vierailija
44/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:36"]Eniten ovat yllättäneet naispuoliset tuttavat. Näitä on muutamia. En tiedä saako musta "lesbo viboja", vaikka ihan hetero oon. 
[/quote]
Jos oot mun kaverini, niin kyllä on. :D mm hiukset ja vaatteet.

Vierailija
45/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia ylläreitä on tullut. Muutaman kerran kävi niin että joku mies oli nähnyt minut baarissa, selvittänyt jostain nimeni ja puhelinnumeroni ja soitti sitten myöhemmin ja pyysi treffeille, eikä minulla ollut hajuakaan kuka mies kyseessä. Vaihdoin sitten puhelinnumeroni salaiseksi kun oli niin kiusallista.

Vierailija
46/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain tekstarin mieheltä, joka oli selvittänyt numeroni autoni rekisterinumeron perusteella. Oli kuulemma nähnyt minut liikennevaloissa.

Vierailija
47/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedän spurguja puoleeni, vaikka olen itse lähes absolutisti, lukemattomia iskuyrityksiä. Samassa talossa asuva viinamäen mies rimputti kerran ovikelloa kaljakassi kilisten. Eräs toinen oli selvittänyt puh.nroni. Yläkerran 20 v. vanhempi mies (ei spurgu)  tarjoutui selänpesijäksi, seurasi saunan ovelle asti.

Vierailija
48/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:15"]

Jääkiekkoilija Koivu (se nuorempi). En ole mielestäni edes kovin hyvännäköinen joten oli yllättävää! :D

[/quote]

Jääkiekkoilija yrittää iskeä ja se on yllättävää? Huoh 
[/quote]
Ne yrittää kaikkia, joilla on pulssi ja omat hampaat (huvittavaa sinänsä, koska niillä itsellään ei usein enää ole omia hampaita)

Vierailija
49/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:15"]Entinen opettajani yläasteelta. Tuli yllättäen vastaan nykyisellä paikkakunnallani, yli 300 km päässä kotipaikkakunnaltani jossa olen yläasteen käynyt. Itse olin tuolloin n. 20 ja opettaja yli 50, tuli kehumaan kuinka hyvä olin koulussa yläasteella (joo varmaan muisti oikeasti...) ja kyseli onko minulla poikaystävää. Kun vastasin että ei, vastasi opettaja ahdistavan epätoivoisesti "minä voin ryhtyä sulle poikaystäväksi!".
[/quote]
Se vaan sääli sua

Vierailija
50/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kalju nainen keskellä kirkasta päivää. Tai ainakin luulen sen olleen iskemistä, sen verran kiinnostuneesti hän jäi juttelemaan siihen. Olen siis itsekin nainen.

Vierailija
51/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut yritti iskeä Tony Halme Oulussa Wanhalla paloasemalla joskus 15-16 vuotta sitten. Olin just täyttänyt 18 ja täysi-ikäisyyteeni ihastuneena vetämässä seitinohuita päiväkännejä ko. kapakassa. Olin liikenteessä parin kaverin kanssa. Lähdin vessaan sitten siitä ja matkalla Tony nappasi mua käsivarresta kiinni. En muista mitä se jutteli, tyyliin jotain kuolematonta että "sää tuut mun kanssa nyt tuonne". No en mennyt. Menin sinne kuselle. Takasin tullessa sillä oli kaksi kimulia sylissä ja suuri seurue ympärillä. Olen todella iloinen, että en ollut toinen noista kimuleista. Ei se järki päätä pakottanut siihen aikaan, mutta tuon verran sentään kumminkin.

Toinen outo juttu oli se, kun nyt vajaa kolmekymppisenä menin sänkyyn syystä x erään baaripokan kanssa. Seuraavana aamuna tyyppi kyseli puhelinnumeroa ja josko vielä nähtäisiin. Syystä y sitten kerroin, että ei minua kiinnosta ja näytin kaverille ovea. Ihan kiva mies se oli, osasi käyttäytyä jne. Mutta jotenkin ei sytyttänyt. Noh, näistä pakkeista meni aikalailla tasan vuosi, kun tämä heppu yllättäen soitti minulle! "Sua ei sillon vuosi sitten kiinnostanut, niin kiinnostaisiko nytten?" No eipä kyllä edelleenkään kiinostanut tämä mies tässä mielessä, vaikka muistaminen toisaalta jotenkin lämmitti. Mutta miettikää, vuotta myöhemmin! Kuka edes selvittää jonkun vuoden takaisen hoidon numeroa ja soittaa roiselta puolen Suomea? Minusta oli aika outoa...

Vierailija
52/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä yllättävää, mutta puumabuumin myötä yli-ikäiset tädit tulee iskemään baareissa. Ei kiitos.

Vierailija
53/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:42"]Ei ollut varmasti hänen ensimmäinen eikä viimeinen kerta :D
[/quote]

Siis Koivu nuoremman. Nim. Mulla ja usealla kaverilla sama kokemus :D
[/quote]

Joo no minulle se oli yllättävää koska kuten mainitsin, en ole erityisen hottis! :D Ja lisäksi olin liikkeellä vanhempieni kanssa...

Vierailija
54/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt niin erikoista, mutta kuitenkin henkilökohtaisesti yllättävää (kun muutenkaan en ole tottunut saamaan mitään isku-yrityksiä), kun autokatsastaja pyysi treffeille saattaessaan mua autolle..  Muutamat veljeni kaverit ovat joskus iskeneet, jotkut siinä onnistuneetkin. ;) 

Vierailija
55/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

komea julkkis. menin ihan sanattomaksi ja pakenin takavasemmalle, vaikka mieli ois tehnyt hypätä sen kaulaan vaikka siin ja heti. 

Vierailija
56/61 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/61 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään ellei niitä työpaikkojen yli-ikäisiä, kaikkia naispuolisia nuoria iskeviä äijiä lasketa.

Vierailija
58/61 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla mua 20 vuotta vanhempi mies. olin silloin vielä 17-vuotias. Tarjosin hälle kuittia, mutta sanoi että ottaa kuitin vastaan vain jos kirjoitan mun numeron siihen. Hämmennyin niin paljon,että jäin vain hymyilemään vaivaantuneesti ja laitoin kuitin roskiin.

Vierailija
59/61 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yrittänyt.

Minua ei juurikaan ole isketty missään. Lopulta kun useamman vuoden tauon jälkeen minua on isketty, niin se paikan komein tyyppi on tullut minuun tutustumaan. Olen aina ollut ihan sellaisella fiiliksellä sitten, että tässähän on joku väärinkäsitys... mutta ei ole ollut.

Nettideittailussa minua lähestyy vain ne vuosikausia siellä pyörineet...

Outo ilmiö... no nyt olen jo aikapaljon vanhempi noista ajoista, enkä käy paljoa ulkona paikoissa missä miehet lähtee lähestymään.

Vierailija
60/61 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä yllättävää, mutta muutamat miehen kaverit ja omat opiskelukaverit jotka tiesivät että seurustelemme. Jotenkin olin viattomasti kuvitellut ettei kukaan yritä iskeä kaverin tyttö/poikaystävää, mutta eipä se kaikkia haittaa. En ole koskaan pettänyt, ja olen kokenut nuo tilanteet tosi kiusallisina.