Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen peräaukon hyväily

Vierailija
08.06.2012 |

Olen monesti lukenut, että miehillä(kin) peräaukon hyväily tuntuisi hyvälle ja kiihottavalle. Ja huom! Myös HETEROmiehilläkin. Monet miehet taitavat vaan mieltää tuon liian "homomaiseksi" touhuksi eivätkä ole halukkaita kokeilemaan.

Miten on miehet? Tuntuuko se mahdollisesti hyvältä? Ja vastatkaa myös sellaiset naiset, jotka olette miestenne kanssa tuota koitelleet!

Kommentit (163)

Vierailija
1/163 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miehestäkin tuntuu hyvältä. Meillä siis aina välillä harrastetaan tuota. Mies joskus sanoi, että tuntuu huikaisevalta kun otan suihin ja samalla hyväilen peräaukkoa, mahdollisesti yksi tai kaksi sormea menee sisään.

Vierailija
2/163 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se on ihanaa ja minä nautin siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/163 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sormi...tai jos muija runkkaa, niin voi myös nuolla samalla sieltä tai yks huippu tyyli sillee, et muija makaa ja mies nusuttelee rintojen väliin ja välillä typy imee ja siinä voi myös sormettaa tai nuolla samalla miehen aukkoa.... toimii erittäin hyvin myös sillai päin et tyttö makaa ja mies hajareisin peppu tytön naamaa päin ja naiskentelee rintojen väliin ja samalla voi nainen nuolla/sormettaa miehen peppua...variaatioita on monia, mut orgasmi on aina yhtä järisyttävä....

Vierailija
4/163 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehen nauttiminen peräaukon koskettelusta on myytti ja romutettu jo moneenkertaan lääketieteen tutkimuksisa.

Väsynyttä provoilua, kun et pysty yhtäkään tuollaista tutkimusta nimeämään. Väistämme jatkossa tälläiset koirankakat...

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viesti/1635904/torjutteko_oikeas…

Vierailija
5/163 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2012 klo 01:52"]

Heteromiehen nauttiminen peräaukon koskettelusta on myytti ja romutettu jo moneenkertaan lääketieteen tutkimuksisa. Heteromies ei siis voi nauttia missään muodossa peräaukon ronkkimisesta.

[/quote]n Stimulaatio ja nautinto ei liity mitenkään seksuaalisuuteen. Tiedätkö mitä homoseksuaalisuus on edes ? Sellainen ihminen joka nauttii peräaukon stimulaatiosta sormin tai leluin ei tee ihmisestä homoseksuaalia ennen kuin haluaa että se stimuloija on toinen mies ja toinen penis. Logiikallasi kaikki miehet jotka tykkää suihinotosta on myös homoja koska homot sitä harrastaa myöskin?

Vierailija
6/163 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni sormettaa ja nuolee peräaukkoani mielellään,tykkään eniten olla kontillaan peppu pystyssä vaimoni on takanani ja taivuttaa penikseni taaksepäin ja runkkaa ja imee sitä ja nuolee välillä pyllyreikää tässä asennossa kieli yltää yllätävän syvälle (pitkäkieli).saan mahtavia orgasmeja ja sperma purkautuu kovalla paineella.

Vierailija
7/163 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kontillaan ja nainen työntää peukalonsa anukseen samalla runkkaa kalua ja ottaa suuhun ollessaan selällään miehen jalkovalissä

Vierailija
8/163 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla miehellä on hermoja peräaukon seudussa, kuin naisellakin. Usein nautinnon estää oma asenne. Lisäksi miehen g-piste nyt on siellä peräsuolen seinämässä ja sen hyväily tuottaa nautinnon seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Kyllä kiimainen mies on aika kiihottava kun sen peppua hyväilee joko hellemmin ulkoa tai rajummin syvemmältä..

Vierailija
9/163 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole orgasmia eturauhasta hieromalla kokenut, ei ole kokenut orgasmia ollenkaan! Lähtee selkäytimestä.

Vierailija
10/163 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tosi hyvän tuntuista kun nainen hyväilee peppureikää ja samalla imee munaa. Enkä muuten sitten ole homo vaikka siitä pidänkin että peppuani hierotaan.

Vierailija
11/163 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan ainakin järisyttävän orgasmin ja tosi nopeasti siinä vaiheessa kun vaimo hyväilee välilihaa ja työntää sormen tai pienen sauvan peppuuni. En ole homo enkä bi mutta tuon tehdessään vaimo tietää että laukean varmasti, kovaa ja nopeasti.

Vierailija
12/163 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis prostatan hierominen tuntuu todella hyvälle. Ihan yksinkertaista se ei ole ja vaatii harjoittelua molemmilta. Sauva tai sormi toimii ja samalla suikkari. En tiedä homoudesta mutta jos se on homoa niin minusta on mahtavaa homostella vaimoni kanssa.

Vierailija
13/163 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii myös minulle. Varma ja mahtava laukeaminen.

Vierailija
14/163 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni aikanaan surrasi sauvalla peräpäätäni samaan aikaan, kun otti suuhun.

Tuntui todella hyvältä. Ei ole enää tehnyt sitä vuosiin, vaikka tietää, että tykkään.

Vierailija
15/163 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja haluankin sitä silloin tällöin. Vaimo tietää koska ja miten saa minut laukeamaan nopeasti ja kovaa.

Vierailija
16/163 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koskettelen omaa peppuani ja mulla on myös anaalitappi, mutta useimmiten se alkaa tuntua jotenkin hankalalta aika nopeasti. Nainen saisi mielellään kosketella beerappuani ja työntää sormenkin sisään, se varmasti kiihottaisi minua, mutta niin se asia vain on, että tuntemukset ovat minulle pian liian rajuja ja kivuliaita.

Vierailija
17/163 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi entinen tyttöystävä myös nuoli pyllyreikääni ahnaasti, voi luoja se tuntui hyvältä. Usein olimme 69.ssä niin, että minä olin päällä ja keskityimme vain nuolemaan toistemme pyllyreikiä.. Mmmm...

Naimme myös niin, että panin häntä peppuun ja samaan aikaan hän itse survoi isoa dildoa pimppiinsä. Näin reilusti yli 20 vuotta myöhemmin, perheellisenä miehenä muistelen näitä seksisessioita lämmöllä ja kalu kovana. Kiihottavaksi asian tekee myös se, että silloin oin itse vasta kaksikymppinen ja tyttökaveri 16 vuotias..

Vierailija
18/163 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pitää myös siitä kun hyväilen peniksen takaa välilihan kohilta ja peppun ympäriltä. Pyytää tai selkeästi haluaa että lopuksi enne laukeamista painan sormen tai pienen sauvan peppuun. Ruiskii sitten todella kovalla voimalla käsilleni tai suuhun tai rinnoilleni.

Vierailija
19/163 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ite tykkään ku vaimo hyväilee peräaukkoa varsinkin suuseksin yhteydessä aivan käsittämättömän voimakkaan orgasmin saa

Vierailija
20/163 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se miehestäkin tuntuu hyvältä. Meillä siis aina välillä harrastetaan tuota. Mies joskus sanoi, että tuntuu huikaisevalta kun otan suihin ja samalla hyväilen peräaukkoa, mahdollisesti yksi tai kaksi sormea menee sisään.

Tuo toimii mullekki aivan älytön kiihko nousee ja kuti herkässä ku imuttelee ja samalla sormea peräaukkoon ja kunnon paineella lähtee rojut liikkeelle ai ai alko halutaan suihinottoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi