Onko kukaan tosi "yllättävä" yrittänyt koskaan iskeä sua
Kuten nyt vaikka joku exän paljon nuorempi kaveri tai entinen opettaja tai muuta täysin puun takaa tullutta.
Kommentit (61)
Parhaan kaverini isä oli vähän yllätys. Ja sellaisia miestuttavia, joita olen pitänyt melko hyvinä kavereina.
Olin 14vuotiaana todella ihastunut erääseen poikaan, joka piti minua pilkkanaan. Vuosia myöhemmin hän tuli iskemään minua ravintolassa ja sanoi, ettei varmaan ole tarpeeksi hyvä minulle. Ei siis tunnistanut minua menneiltä vuosilta. Kyllä tuntui hyvältä silloin ja annoin pakit.
Kaverin entinen kihlattu pari päivää heidän eronsa jälkeen, entinen asiakas, pari työkaveria, pomon pomon pomo. Ohan näitä.
Hyvän ystävän mies, paras kaveri, eräs suomalainen miljonääri. Nämä kaikki tilanteet tulivat puun takaa ja valitettavasti antauduin parhaalle kaverilleni ja siihen loppui "oikea" ystävyys.
Entinen opettajani yläasteelta. Tuli yllättäen vastaan nykyisellä paikkakunnallani, yli 300 km päässä kotipaikkakunnaltani jossa olen yläasteen käynyt. Itse olin tuolloin n. 20 ja opettaja yli 50, tuli kehumaan kuinka hyvä olin koulussa yläasteella (joo varmaan muisti oikeasti...) ja kyseli onko minulla poikaystävää. Kun vastasin että ei, vastasi opettaja ahdistavan epätoivoisesti "minä voin ryhtyä sulle poikaystäväksi!".
Kymmenen vuotta nuorempi hiphoppari kolli, baarissa iski silmänsä muhun ja jostain kautta oli kaivanut numeronkin.
Yritystä kesti useampi kuukausi, vaikka kerroin olevani naimisissa ja lapsikin.
Aina yllättää yhtä paljon, kun joku todella komea mies tulee iskemään. Siis sellainen suht virheetön, lihaksikas kreikkalaisen jumalan näköinen otus. En koe, että olen tasoltani niin korkealla ulkonäöllisesti. Menenkin aina hämmilleni ja pakenen paikalta.
Ala-asteikäisen pikkusiskoni naimisissa oleva opettaja. Itse olin ehkä 18 v. Ja hän joku 40.
Kyllä. Vaimoni. Pitkä, kaunis, upea vartalo, hauska, fiksu. Olin kuullut kavereilta ja tutuilta kuinka ihana ihminen hän on, meillä oli paljon yhteisiä tuttuja ja kavereita, mutta emme olleet koskaan istuneet iltaa samassa porukassa: sitten yhtenä iltana hän istahti viereeni paikallisessa kuppilassa, alkoi jututtamaan ja häkellyin täysin kun hän laski kätensä polvelleni. Piti ottaa aika monta rohkaisuryyppyä, en uskonut koko juttua todeksi koska hän oli jo pelkästään ulkonäöllisesti täysin toisessa sarjassa kuin minä. Nyt ollaan 10v oltu yhdessä, toivottavasti ei erota ikinä. En olisi ikinä häntä kehdannut mennä iskemään, luulin että olisi nauranut minut pihalle, minulla kävi tuuri, hän tulikin minun luokseni.
No yleensä näitä vanhoja ukkoja esim. työpaikalla. Niitä joihin kohtaan on aina suhtautunut kaverillisen lämpimästi, koska yleensä on ollut kiva rupatella niitä näitä ajan kuluksi. Ovat myöskin olleet luottohenkilöitä joilta on voinut pyytää apua ongelmatilanteessa liittyen työasioihin. Jonkun ajan päästä ovat paukauttaneet treffikutsun kesken jutustelua, jolloin olen melkein tiputtanut silmäni. Välillämme ei ole koskaan ollut mitään romanttista kipinää, ainakaan omalta puoleltani. Mitä sellainen mies on oikein ajatellut joka on minua yli 30 vuotta vanhempi?? Huh huh ja YÖK! Harmi, että ne työpaikkani nuoremmat miehet eivät koskaan kutsu minua treffeille.
Pikkuveljen kaveri. Itse olin 20, tää 15
Ehdotti että josko vois pitää mut tyytyväisenä. So not.
Eniten ovat yllättäneet naispuoliset tuttavat. Näitä on muutamia. En tiedä saako musta "lesbo viboja", vaikka ihan hetero oon.
Entinen työkaveri oli etsinyt numeroni lähemmäs kymmenen vuotta sen jälkeen kun olen paikasta lähtenyt ja alkoi laittamaan suoria ehdotuksia tekstarilla. Tietää että olen naimisissa ja pienet lapset, mutta ei olisi häntä häirinnyt mitenkään. Jotenkin hämmentävää tulla noteeratuksi tuossa mielessä kun ei ole ollut sillä tavalla markkinoilla vuosikausiin, eikä pidä itseä enää kovin kiinnostavana. No ilmeisesti hän oli laitellut noita viestejä vähän kaikille.
Kyllähän se yllätti, kun ensimmäisen kerran tuli yli 10 vuotta nuorempi töistä tuttu mies kertomaan ihastuneensa. Enkä todellakaan näytä ikääni nuoremmalta enkä ole ollut erityisen hyvännäköinen koskaan, hyvävartaloinen ja itsestäni huolta pitävä kyllä. Ja missään muualla en olisi voinut miehiä tavatakaan kuin töiden merkeissä. Luulin, että olen jo ohittanut sen iän kun tullaan iskemään. Olin tuolloin juuri täyttänyt 50.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:24"]
Aina yllättää yhtä paljon, kun joku todella komea mies tulee iskemään. Siis sellainen suht virheetön, lihaksikas kreikkalaisen jumalan näköinen otus. En koe, että olen tasoltani niin korkealla ulkonäöllisesti. Menenkin aina hämmilleni ja pakenen paikalta.
[/quote]
Mulla on tämä sama. Epäilen aina, että taustalla on joku vitsi tai pullonpyörityksen tehtävä. En kylläkään pakene, mutta alan vittuilla kyynisenä :(
Onko mahdollista että 63 vuotiaalla naimisissa olevalla miehellä seksihaluja vieraan pian 60-v naisen kanssa? Tai hieman tutun oikeastaan. Jotenki en osaa uskoa että hän olisi kiinnostunut mutta siltä vaikutti. Tämä mies on kyllä hyväkuntoinen entinen urheilua aktiivisesti harrastanut.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:15"]
Eksä silloin kun seurusteli nyksänsä kanssa, oli tosin silloin vasta ekalla kierroksella sen kanssa. Sitten se yritti iskeä taas minua kun ne oli tokalla kierroksella. Yritti se iskeä taas kun olivat jo kolmannella kierroksella, jolla ovat vieläkin. Ovat siis eronneet pariin otteeseen. Myös hänen isänsä ja veljensä ovat yrittäneet iskeä minua, ja serkkukin, mutta siitä on jo vuosikymmeniä.
[/quote]
Ettet nyt puhu Kauniista ja rohkeista?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:54"]Kaverini poika ystävä kyllä
[/quote]
Siis poikaystävä* sori kirjoitus virhe