Outoja syömiseen/juomiseen liittyviä tapoja, joita jollain tutullasi on?
Mun yksi tuttu laittaa kahviinsa hunajaa. Hyi että.....
Teehen laittamisen ymmärtäisin, laitan itsekin joskus hunajaa teehen. Mutta että kahviin. Hyhhyhh!!! :-X
Kommentit (32)
Tv:tä ruokapöydässä tuijottavat ihmiset.
En voi katsoa jos mieheni syö jugurttia. Se ei varmaan edes maista sitä, sillä tahdilla ahmii sen. Muuten ei ahmi ruokaansa niin kauheasti (välillä huomautan), mutta jostain syystä jugurtin syö aina hirvittävällä kiireellä. Se on ällöttävää katseltavaa ja kuunneltavaa.
Hampaiden kaivelu ruokapöydässä on kuvottavaa. Hampaita kaivellaan vain silloin, kun kukaan ei näe.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:51"]Tv:tä ruokapöydässä tuijottavat ihmiset.
[/quote]
Joo tämä! On rasittavaa käydä anoppilassa syömässä, niillä on aina telkkari päällä. Sitten appiukko on aina aivan nauliintunut katsomaan sitä, vaikka tulisi vain mainoksia. Parhaassa tapauksessa kaikki (paitsi minä) tuijottavat telkkaria ääneti ja syövät. Minusta se on rasittava tyyli, lapsuudesta jo muistan että se yhteinen ruokailu oli sellainen kiva hetki, jolloin kaikki juttelivat yhdessä ja nauttivat siitä ruuasta jonka eteen oli nähty vaivaa.
Mun mies syö hampurilasta iha järkyn näköisesti. Muutamalla haukulla ja laittaa siis hampparin suuhun niin, että suu on niin auki kuin sen vaan saa.
Töissä on neljän miehen porukka, heillä on yhteiset eväät, tai oikeastaan eväs. Kulho kaivetaan jääkaapista, työnnetään mikroon, kilauksen jälkeen kannetaan pöytään ja siitä jokainen mies kauhoo kädellä ruokaa suuhunsa. Siis ei ruokailuvälineitä, ei lautasia, vain kulho ja siitä sormin syödään. En ole kielimuurin takia vielä saanut selvitettyä miksi näin ja kuka appeen on valmistanut ja mitä se edes on. Tuoksu on niin ihmeellinen, etten tunnista mausteita tai muitakaan raaka-aineita.
Ruokailuvälineiden hakkaaminen hampaisiin, tekee nii pahaa se ääni. Hotkiminen ja sen jälkeen seisaalteen odottaminen, kun minä olen aika hidas syömään
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:51"]Tv:tä ruokapöydässä tuijottavat ihmiset.
[/quote]
Joo tämä! On rasittavaa käydä anoppilassa syömässä, niillä on aina telkkari päällä. Sitten appiukko on aina aivan nauliintunut katsomaan sitä, vaikka tulisi vain mainoksia. Parhaassa tapauksessa kaikki (paitsi minä) tuijottavat telkkaria ääneti ja syövät. Minusta se on rasittava tyyli, lapsuudesta jo muistan että se yhteinen ruokailu oli sellainen kiva hetki, jolloin kaikki juttelivat yhdessä ja nauttivat siitä ruuasta jonka eteen oli nähty vaivaa.
[/quote]
Ootkohan mun miehen veljen vaimo? :D
Ystävällä on painoa kamalasti, tyyliin 120 kg ainakin
Aina dieetillä
Paitsi että kantaa mulle kyläillessäni paikallisleipomon pullia, Lidln croissntteja ja leivoksia, suklaata, keksiä ...
Smoothie aamulla ja vitamiinit ja terveellistä
Gluteenitonta kun muuten turvotaa. Juu ja ruokaluentoja piisaa. Tulos on hukassa, lihoo vaan. Rn sano mitään, itse sen on tajuttava,
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:51"]Tv:tä ruokapöydässä tuijottavat ihmiset.
[/quote]
[/quote]
Ootkohan mun miehen veljen vaimo? :D
[/quote]
Vai mun?!
Yksi tuttu juo mukillisen kahvia kerta huikalla siis niinkuin vettä janoon juodaan.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 16:57"]Eräässä firmassa yhdessä kanttiiniin menevät lähtevät kanttiinista yhtaikaa. Sitä mukaa, kun lounas on syöty, seurueen jäsenet yksi toisensa jälkeen ottavat hammastikun, nojautuvat tuolissaan taaksepäin, panevat käsivartensa puuskaan ja alkavat kaivella hampaitaan. Hitaimmalla syöjällä on siis pöytäseuranaan hartaasti hampaanvälejään kaiveleva, suutaan mutristeleva joukkio, ja viimeisenä tikun ottanut päättää, milloin pöydästä noustaan. Koreografia toistuu aina samanlaisena aivan kuin se olisi pakollinen rituaali. Muualla en ole tuollaista nähnyt.
[/quote]
Entisessä firmassa harrastettiin tätä myös. Ruokalassa ei ollut "omia" paikkoja, vaan neljän hengen pöydissä istuttiin vähän siinä järjestyksessä kun satuttiin tulemaan. Mutta kun oli syönyt, pöydästä poistuttiin vasta yhdessä. Ei siinä se hampaiden kaivelu varmaan ole se juttu, ehkä se on vaan siinä sellaista ajanvietettä jota ei edes huomaa tekevänsä. Meillä ainakin se juttu oli se, että sai koko ansaitun tauon viettää oikeasti tauolla ja olla muiden kanssa. Jos olisi lähtenyt pöydästä, olisi vaihtoehdot joko tupakkapaikalle tai takaisin töihin. Ja minusta ainakin on tylsä syödä yksin, minusta oli mukava kun työkaverit jäivät seuraksi, vaikka olivat jo syöneet.