Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoja syömiseen/juomiseen liittyviä tapoja, joita jollain tutullasi on?

Vierailija
19.09.2015 |

Mun yksi tuttu laittaa kahviinsa hunajaa. Hyi että.....

Teehen laittamisen ymmärtäisin, laitan itsekin joskus hunajaa teehen. Mutta että kahviin. Hyhhyhh!!! :-X

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni uusi vaimo avaa suunsa aina ammolleen työntäessään haarukan/lusikan suuhun. 

Se ällöttää niin, että on pitämistä naama peruslukemilla. Työntää vielä kielensä ulos ja vetää tämän haarukan/lusikan väärinpäin ulos suusta vinguttaen hampaidensa välissä. 

Kutsun syömään heidät hyvin harvoin. 

Vierailija
2/32 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki mässyttäminen on harmillisen yleistä. Tätä harrastaa jopa tv-kokki Jyrki Sukula. Mun mies on maailman hitain syöjä, ja lisäksi hän mässyttää. En ikinä halua syödä hänen kanssaan täydessä hiljaisuudessa, vaan vähintään pitää olla telkkari tai radio taustaäänenä. Muuten en kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri juo kahvinsa niin, että siellä kahvikupissa on aina nakki lillumassa. Todella ällön näköistä, kun nakin rasva lilluu siellä kahvin seassa.

Vierailija
4/32 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:19"]Yksi työkaveri juo kahvinsa niin, että siellä kahvikupissa on aina nakki lillumassa. Todella ällön näköistä, kun nakin rasva lilluu siellä kahvin seassa.
[/quote]
Nakki? No hyhhyhh!!! Nyt löysi hunaja voittajansa. 8-X ap

Vierailija
5/32 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehen veli nauttii leipänsä päällä kakkaa.

Vierailija
6/32 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani juo myöskin kahvinsa hunajan kanssa.

Vierailija
7/32 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri lapset ripottelivat leivälle voin päälle hienoa sokeria tai viahtoehtoisesti sivelivät sinappia. Tuon sinapin minä vielä jotenkin ymmärrän, mutta että paksu kerros hienoa sokeria. Ei, ei!

Lapsuudesta muistan myös, että sokeritautiset sukulaismummot laittoivat kahviin kunnon nokareen voita, kun eivät tietenkään voineet sokeria käyttää ja sakariinirasia oli vahingossa jäänyt kotiin.

Vierailija
8/32 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hanasta kiinni, ku juo vettä. Niinku se johonki karkais..

Vierailija
9/32 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin isän herkkua on pullava jonka päällä on voita lauantaimakkaraa ja banaania.

Vierailija
10/32 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävän (miespuolinen) lempiherkku on jauheliha mikropizza, jonka päälle laitetaan puolikkaita nakkeja, suolakurkkua ja juustoa. Mikroon ja avot. Yök. Yök. Yök!! 

Vierailija
11/32 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/32 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ulkosuomalaisena lomien aikaan yleisesti kuulee ja näkee suomalaisia ruokatapoja eri paikoissa.

Jotkut syövät kauhealla hotkimisella ruokansa ja ruokaa roikkuu jopa rinnuksilla. Toisille ruuan jälkeen ei näytä olevan mitään väärää kunnon röyhtäisyssä, joka kuuluu tietysti kaikille ruokapaikan. Pöydässä aloitetaan ruokailu heti, kun saa appeen eteensä ja siitä lähdetään heti, kun sapuska on mouhattu suusta sisään.

Tällaista näkee ihan joka paikassa, ei pelkästään ystävien tai sukulaisten luona. Siatkin syövät siistimmin.

Vierailija
13/32 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla itellä on sellanen tapa, et aina kun syön, niin syön lautasen tyhjäksi ennen kuin koskenkaan ruokajuomaan. Sitten tyhjennän lasin kerralla, kun olen syönyt. Olen vain tehnyt noin pienestä pitäen, en tiedä miksi.

Vierailija
14/32 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:41"]

[/quote]

Hups, puhutkohan minusta? 

Vierailija
15/32 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni on ollut koko tuttavuutemme ajan jollain erityisruokavaliolla. On ollut ainakin seuraavat: kevyttuotteet, karppaaminen, gluteeniton, kaloreiden laskenta, runsasproteiininen jne.

Tosin hän on myös aika sokea sille, että miksi mikään ruokavalio ei toimi. Vieraili karpatessaan luonani ja olin varannut ruoka-aineet karppausruokavalion mukaisena. Illalla hänelle sitten tulikin halu lähteä kävelylle, joka suuntautui kauppaan. Tuttava osti pari isoa karkkipussia ja söi ne kokonaan.

Toisaalta nuo erityisruokavaliot ovat hänelle jonkinlainen viihteellinen harrastus eli niiden noudattaminen ei oikeastaan ole se juttu vaan halu kokeilla erilaisia ruokavalioita.

Vierailija
16/32 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:41"]Pitää hanasta kiinni, ku juo vettä. Niinku se johonki karkais..
[/quote]

Minä pidän aika usein suihkussa toisella kädellä kiinni siitä suihkun hanasta. :D
Ei sitä ikinä tiedä vaikka karkaisikin kesken kaiken! Parempi varautua.

Vierailija
17/32 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset kauhistelee, kun mulla on leivällä aina hilloa, marmeladia, majoneesia tai maapähkinävoita. :D
En käytä ollenkaan esimerkiksi voita, juustoa tai leikkeleitä, maistuu mielestäni todella pahalta leivällä eikä ollenkaan siltä miltä paahtoleivän kuuluisi maistua!

Vierailija
18/32 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä firmassa yhdessä kanttiiniin menevät lähtevät kanttiinista yhtaikaa. Sitä mukaa, kun lounas on syöty, seurueen jäsenet yksi toisensa jälkeen ottavat hammastikun, nojautuvat tuolissaan taaksepäin, panevat käsivartensa puuskaan ja alkavat kaivella hampaitaan. Hitaimmalla syöjällä on siis pöytäseuranaan hartaasti hampaanvälejään kaiveleva, suutaan mutristeleva joukkio, ja viimeisenä tikun ottanut päättää, milloin pöydästä noustaan. Koreografia toistuu aina samanlaisena aivan kuin se olisi pakollinen rituaali. Muualla en ole tuollaista nähnyt.

Vierailija
19/32 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 16:57"]Eräässä firmassa yhdessä kanttiiniin menevät lähtevät kanttiinista yhtaikaa. Sitä mukaa, kun lounas on syöty, seurueen jäsenet yksi toisensa jälkeen ottavat hammastikun, nojautuvat tuolissaan taaksepäin, panevat käsivartensa puuskaan ja alkavat kaivella hampaitaan. Hitaimmalla syöjällä on siis pöytäseuranaan hartaasti hampaanvälejään kaiveleva, suutaan mutristeleva joukkio, ja viimeisenä tikun ottanut päättää, milloin pöydästä noustaan. Koreografia toistuu aina samanlaisena aivan kuin se olisi pakollinen rituaali. Muualla en ole tuollaista nähnyt.
[/quote]

Hyi :O

Vierailija
20/32 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:41"]

[/quote]

Kun juo suoraan hanasta ilman lasia, pitämällä kiinni se on helpompi hahmottaa. Oman käden sijainnin hahmottaa katsomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme