Painan 40kg, kysymyksiä?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:53"]Minä painan 45 ja 164 cm. Ei ole tietääkseni mitään syömishäiriöitä. Tai no tänään on kun on krapula
[/quote]
45 onkin jo ihan eri kuin 40
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:28"]Oletko tyytyväinen vartaloosi?
[/quote]
Koen, että aina löytyy jotakin parannettavaa, joten en voi sanoa olevani tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:56"]Miksi AP ei vastaa? Vai tuliko hänelle yllätyksenä se, että maailma ei pyöri hänen painonsa ympärillä?
[/quote]
No ei varmaan ei kun ei noin pienellä massalla ole mitäön gravitationaalista vetovoimaa.
Tankkiosasto on vyörynyt ketjuun ;)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:16"]Paljonko kaloreita syöt päivässä ja paljonko liikut?
Unelmoin itsekin tuosta painosta ja olisi kiva tietää, että kuinka pieniin kaloreihin pitäisi mennä, jotta sitä saisi ylläpidettyä.
[/quote]
Sinun pitää ensin laihduttaa miinuskaloreilla, että pääset tuohon haluamaasi painoon. Esim. 500 kcal vähemmän kaloreita pv kun kulutat. Sen jälkeen voit syödä juuri sen verran, kuin mitä kulutat, sillä paino pysyy.
Osaatko ratsastaa? Olisit täydellisen kokoinen (pikkusin pitkä) ratsastamaan tyttäreni ponilla :)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:55"]Osaatko ratsastaa? Olisit täydellisen kokoinen (pikkusin pitkä) ratsastamaan tyttäreni ponilla :)
[/quote]
Olen käynyt kolmesti ratsastamassa enkä osaa hallita hevosta :D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:59"]kuinka paljon herkuttelet?
[/quote]
Sallin itselleni herkun kerran viikossa, jolloin ostan joko suklaapatukan tai läkerol askin. Muuten välttelen epäterveellisiä ruokia.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:12"]niih
[/quote]
Olen kade.
Ootko fyysisesti jäkeenjäänyt. Ei tarvi vastata, Tottakai oot
Ymmärräthän, että väistämättä tuhoat kehoasi kokonaisvaltaisesti vaikealla alipainolla? Aivoja, sydäntä, hedelmällisyyttä, luustoa, hampaita, niveliä, silmiä, ihoa, sisäelimiä jne. Juuri nyt voi tuntua "ihan hyvältä ja kivalta, kaveritkin kehuu", mutta todellisuus iskee vielä. En ole läski kade aaveemamma, vaan sh:sta kärsivä (bmi 14).
ei kysymyksiä painan itsekkin saman verran
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:16"]
Paljonko kaloreita syöt päivässä ja paljonko liikut?
Unelmoin itsekin tuosta painosta ja olisi kiva tietää, että kuinka pieniin kaloreihin pitäisi mennä, jotta sitä saisi ylläpidettyä.
[/quote]
Ei kai haittaa jos vastaan kun painan itsekkin saman verran mutten ole ap :D? En rajoita taika edes laske kaloreita, syön vain terveellisesti ja olen vegaani.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:12"]niih
[/quote]
Olen kade.
[/quote]
Miksi ihmeessä?
joo. haluaisin kysyä, että kumpi on parempaa kuivahiiva vai tuorehiiva?
Niin minäkin, enkä vaihtaisi tätä kevyttä oloa mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:17"]Pituus?
[/quote]
163cm
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:23"]Mistä luulet huomionkipeytesi juontavan?
[/quote]
Tällä hetkellä tylsyydestä ja opiskelun välttelemisestä.