Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on liian suuri ikäero parisuhteessa mielestäsi?

Vierailija
01.04.2022 |

Tapasin viehättävän ja asiallisen naisen työn yhteydessä. Sanoin hänelle jokin aika sitten että hän on mielestäni kiinnostava ja haluaisin tutustua häneen paremmin, mihin hän myös suostui ja olemme nyt viestitelleet.
Lyhyesti sanottuna meillä vaikuttaa olevan samanlaisia arvoja ja kiinnostuksen kohteita, mikä oli positiivista. Kyseinen nainen tosin nosti huolen iästäni joka on kuusi vuotta enemmän kuin hänen ja sanoi sen olevan asia joka arveluttaa ja olevan este parisuhteelle. Hän kuitenkin sanoi että on halukas joskus tapailla kaveri mielessä ja juttelemaan joka antaa minulle toivoa siinä samassa missä ristikkäisiä viestejä.
Mitä ajattelet tästä ja jos sinulla on ikä erolle raja, mikä ja miksi? Kiitos etukäteen.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on kuukautiset alkaneet ja miehellä vielä seisoo, niin ei ole liikaa ikäeroa.

t: Muhametukka, Ällähin luvalla

Vierailija
82/85 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toiseen ihmiseen rakastutaan hänen itsensä takia.

Ei hänen ammattinsa takia."

Näin ehkä jossain utopiassa, ihmeellisesti vaan ammatti on yksi ensimmäisiä karsijoita, jos miehenä etsii nykypäivänä seuraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevalan mukaan iänikuinen tietäjä  Väinämöisen ja nuoren Ainon suhde oli hyväksyttävää.

Vierailija
84/85 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on minua 6v vanhempi, tapasimme nuorina. Homma on toiminut ihan hyvin, eikä ikäero tässä vaiheessa (keski-ikäisinä) tunnu liian suurelta. Mutta tiedostan kyllä, että minulla voi olla edessä ikävä vanhuus yksin tai omaishoitajana. Toisaalta, eihän sitä koskaan tiedä, voin kuolla ennen miestä. En kumminkaan etsinyt näin suurta ikäeroa vaan se on miinus, mutta rakastuin niin paljon, että aloin kuitenkin seurustella.

Vierailija
85/85 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään minun ja miehen 8v ikäero (mies nuorempi), ei tunnu missään. Kun aloimme seurustella, asiat olivat toisin: olin 29-vuotias kahden lapsen yh ja mies nuori opiskelijapoika. Aluksi tunsin itseni kehdonryöstäjäksi, mutta nyt kun mieskin on nippanappa 40, ei ikäero tunnu oleelliselta.