Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on liian suuri ikäero parisuhteessa mielestäsi?

Vierailija
01.04.2022 |

Tapasin viehättävän ja asiallisen naisen työn yhteydessä. Sanoin hänelle jokin aika sitten että hän on mielestäni kiinnostava ja haluaisin tutustua häneen paremmin, mihin hän myös suostui ja olemme nyt viestitelleet.
Lyhyesti sanottuna meillä vaikuttaa olevan samanlaisia arvoja ja kiinnostuksen kohteita, mikä oli positiivista. Kyseinen nainen tosin nosti huolen iästäni joka on kuusi vuotta enemmän kuin hänen ja sanoi sen olevan asia joka arveluttaa ja olevan este parisuhteelle. Hän kuitenkin sanoi että on halukas joskus tapailla kaveri mielessä ja juttelemaan joka antaa minulle toivoa siinä samassa missä ristikkäisiä viestejä.
Mitä ajattelet tästä ja jos sinulla on ikä erolle raja, mikä ja miksi? Kiitos etukäteen.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 olisi ihan maksimi mutta mieluiten max 5v

Vierailija
2/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa. Maksimi ikäero on 1,5v suuntaan tai toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut 10, 14 ja 6 vuotta vanhempaa ennen tätä nykyistä (2v vanhempi) Nyt raja on ehkä 3 vuotta, en todellakaan enää lähtisi millekään kuusikymppisen ukon kanssa.

Vierailija
4/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin 12 vuotta nuorempi mies on liian nuori. Enemmän kuin 2 vuotta vanhempi mies on liian vanha.

Vierailija
5/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän rajana 10 vuotta, suuntaan tai toiseen. Jos meinataan olla loppuelämä yhdessä niin tuota suurempi ikäero on todellinen rasite loppupäässä eli silloin kun aletaan sairastaa jos vaikka mitä sairautta.

Vierailija
6/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehellä neljä vuotta ikäeroa. Molemmat nyt jo yli neljänkymmenen, niin eipä sillä ole enää kauheasti väliä.

Jos nyt pitäisi uusi mies hankkia, niin mieluiten max.viisi vuotta vanhempi. Jos on oikein mukava, niin seitsemänkin voisi mennä. Kymmenen jo ihan liikaa, kun ukko rupeaa huidella kuuttakymmentä.

Jos puhutaan nuorista, niin alle kolmekymppiselle max.viisi vuotta. Teinille suunnilleen samaa ikää (esim. yläkoululaiselle yläkoululainen, lukiolaiselle lukiolainen tms.)

Vierailija
7/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän rajana 10 vuotta, suuntaan tai toiseen. Jos meinataan olla loppuelämä yhdessä niin tuota suurempi ikäero on todellinen rasite loppupäässä eli silloin kun aletaan sairastaa jos vaikka mitä sairautta.

Ja sitä, että toinen on jo eläkkeellä ja toinen vielä työelämässä.

Vierailija
8/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla nuorempi. Muuten vanhana mies on kohtuuton rasite, koska miehet elävät keskimäärin 6 vuotta vähemmän.

Vierailija
9/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään että mies on mua muutaman vuoden vanhempi, eli 2-4 vuotta vanhempi ois aika ideaali. Sitä suurempi ikäero tuntuu oudolta. Yli 7 vuoden ikäero on liikaa. Riippuu kyllä niin paljon ihmisestä ja siitä ihmisen energia. Jotkut ovat ihan setiä jo 30-vuotiaana, jotkut eivät vielä nelikymppisenäkään.

Vierailija
10/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla nuorempi. Muuten vanhana mies on kohtuuton rasite, koska miehet elävät keskimäärin 6 vuotta vähemmän.

Täh? Eikö tuolla logiikalla nimenomaan naisen pidä olla vanhempi. Miehet kupsahtavat aiemmin, yhteisiä energisiä vuosia jää silloin enemmän kun nainen on vanhempi.

Vierailija
11/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 20 vuotta tai enemmän.

Vierailija
12/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ajattelen, että ei mikään, mutta erään viihdemaailmamme tähden ja tyttösensä ero on kyllä itselleni liikaa

Vierailija
13/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä, että toinen on jo eläkkeellä ja toinen vielä työelämässä.

Mielenkiintoinen teoreema. Harva irtisanoutuu samana päivänä.

Vierailija
14/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

90v mies ja 16v tyttö olisi järskiä, mutta toki laillista.

Vierailija
15/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen puolisoni oli minua 5 vuotta vanhempi ja meidän välillä oli ihan selkeä sukupolvien välinen kuilu. Saattoi tosin johtua siitä, että hän oli vanhempiensa iltatähti, olivat jotain 45 kun syntynyt. Omat vanhempani olisivat voineet olla appivanhempieni lapsia iältään, koska minä olen esikoinen , vanhempani n. 20-vuotiaita kun synnyin.

Vierailija
16/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Eikö tuolla logiikalla nimenomaan naisen pidä olla vanhempi. Miehet kupsahtavat aiemmin, yhteisiä energisiä vuosia jää silloin enemmän kun nainen on vanhempi.

Kyllä. Ajatusvirhe minulta.

Vierailija
17/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta on maksimi. Kyllä vanhempi mies osaa asiansa ennemmin kuin nuori kolmekymppinen… turha kauhistua, tämä on minun mielipide! 😋

Vierailija
18/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta on maksimi. Kyllä vanhempi mies osaa asiansa ennemmin kuin nuori kolmekymppinen… turha kauhistua, tämä on minun mielipide! 😋

No ehkä tulevien sukupolvien miehet aikanaan osaavatkin, mutta nyt en lähde kenenkään vanhemman jurottajan matkaan.

Vierailija
19/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aito rakkaus ikää kysele.

Vierailija
20/85 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelen 16 vuotta vanhemman miehen kanssa. Itse 26-vuotlas.

Mies vaikuttaa jopa vähemmän kypsemmältä kuin itse. Ehkä ikäero on liikaa meidän suhteen.