Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmin mokailunne humalassa

Vierailija
19.09.2015 |

Olen mokaillut. Enkä itse muista sitä. Enkä ole kykenevä vielä avautumaan aiheesta. Lohduttakaa ja kertokaa mokailujanne, pahimpia sellaisia

Kommentit (171)

Vierailija
141/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä jouduin poliisikyydillä putkaan. Aamulla poliisimies luki raportista, että olin yrittänyt toista poliisia iskeä, toista uhkasin vetää turpaan. Olen pieni nainen, mitenköhän se turpaanveto olisi onnistunut. Rapsahti yli 700 e:n sakot.

Vierailija
142/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kaatokännissä keskellä yötä soutuveneellä järvelle. En muista miten olen tullut takaisin, mutta niin vaan heräsin sängystäni aamulla.

Tähän verrattuna teidän kännipuhelut ei ole mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:24"]

Onhan näitä, mutta aikasempia vastauksia luettuani nää ei tunnu enää niin pahalta :D oltiin luokkaretkellä ulkomailla, oli viimeinen ilta siellä ja aamulla kuudelta oli lähtö lentokentälle. Tuli sitten juotua vähän liikaa sitä halpaa viinaa ja oksensin pitkin hotellihuonetta ja onnistuin tukkimaan pöntönkin niin, että koko vessa tulvi paskavettä :D aamulla lähtiessä olin umpikännissä ja oon vieläkin ihmeissäni miten mut otettiin mukaan lennolle. Viime vappuna paskansin kissan ruokakippoon. Oli kiva siivota se aamulla krapulassa. Yleisesti ottaen avaudun tutuille ja tuntemattomillekkin kännissä, itken ja saan joskus paniikkikohtauksia. Hävettää :/

[/quote]Hahaah, tää on hauska

Vierailija
144/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:51"]Lähdin kaatokännissä keskellä yötä soutuveneellä järvelle. En muista miten olen tullut takaisin, mutta niin vaan heräsin sängystäni aamulla.

Tähän verrattuna teidän kännipuhelut ei ole mitään.
[/quote]
Huh

Vierailija
145/171 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin erään läskin miehen sylissä ja huusin jollekkin lihavalle miehelle joka jutteli kauempana kavereilleni et "mitä sä oikeen puhut meille, stanan läski!!" Voi apua..

Sammuin wc-pöntölle housut kintuissa ja yks jätkä oli kantanu mut sohvalle :D

Vierailija
146/171 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 07:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:26"] Lähdettiin häistä jatkoille. Aamulla heräsin putkasta ja en muistanut mitään edellisestä päivästä. Muistin vain häät. Kuulin että olin puukottanut jotain tuntematonta tyyppiä. Onneksi ei ollut kuollut. Makselin pitkään korvauksia. Alkoholia ei tule nykyään juotua kun menee aina muisti pois päältä ja paholainen ottaa vallan. Olin yrittänyt puukottaa kavereitanikin. [/quote]No tää on jo oikea moka! [/quote] Mun mielestä ei voi mokaksi kuitata. Vahingossa puukotti?

[/quote]

Kummasti näitä tapahtuu joka viikonloppu alkoholin vaikutuksen alaisena. Osa ei edes pidä itseään puukottajana kun viina vienyt muistin. Sitä sitten istuu linnassa tavallaan syyttömänä kun ei muista koko tapahtumaa.

Kannabiksen vaikutuksen alaisena tuollaista ei tapahdu. Silti kannabis on laitona. Ihan käsittämätöntä.

[/quote]

Käsittämätöntä on tuo alapeukutusten määrä verrattuna yläpeukutuksiin. Tämä on mahdollista vain Suomessa jossa kannabiksesta on valehdeltu vuosikymmeniä.

Vierailija
147/171 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pahimmista on hyppääminen laiturilta kaikki vaatteet päällä ja käynti sen jälkeen litimärkänä baarissa.

Vierailija
148/171 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin pomolleni tosi kännissä firman juhlissa,  että olet pantava näköinen, mutta et mun pano ikinä Hän 30v. vanhempi. Soitin seuraavana aamuna ja pahoittelen,  hän sanoo, kiitos likka... ollaan naurettu asialle niin monta kertaa. Nyt eri firmassa ja sain hyvät suositukset. Rahoitusala.

Vierailija
149/171 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni luokkalaiseni kanssa, joka ei silloin vielä tiennyt minun olevan varattu. Lopulta hän oli kertonut panosta kaverilleen ja kohta koko luokka tiesi mun pettämisestä. Ihme kyllä, mutten kadu seksiä, vaan sitä, etten heti kertonut luokkalaiselle poikaystävästään. Luokkalainen kun oli ihastunut muhun. Seksi sinällään on yksi teko miljoonien joukosta, enkä pidä sitä pahempana asiana kuin toisen kanssa tanssimista tai ruokailemista.

Vierailija
150/171 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kauheen määrän shotteja ja konttasin baarista ulos. Joku talutti mut taksijonoon josta lähdin edessä olevan miesporukan matkaan. Päädyttiin heidän hostelli huoneeseen, missä koitin pokata jokaista heistä. Sammuin sängylle ja kuorsasin kuulemma todella lujaa. Heräsin siihen, kun kusin matolle. Heitin pikkarit roskiin ja keräilin itseäni keittiössä. Sinne tuli yksi miehistä ja lähentelin häntä jostain syytä vaikka näin kaiken viitenä. Annoin hänelle käsihoidon ja liukenin paikalta. Päädyin himaan ja aviomies odotti eteisessä. Mulla oli kummatkin nilkat nyrjähtäny eli saatanan turvoksissa, jalat oli mustelmilla ja ruhjeilla siitä kontaamisesta. Alushousut ja legginsit oli jääny matkalle jne. kellokin oli 11.00 päivällä eli vastaanotto ei ollut kovin hyvä. Menin suoraa vaan suihkuun ja sammuin sohvalle.

Vierailija
151/171 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
152/171 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
153/171 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rymysin sunnuntain jälkeisenä aamuyönä n. klo 5 aikaan lapsuudenkotiini isän luo. Yritin tulla omilla avaimilla sisään mutta jostain syystä se ei onnistunut... Isä tuli avaamaan ja ihmetteli mitä hemmettiä teen. Kerroin haluavani hänen viereensä nukkumaan (meillä ei kovin syvälliset tai läheiset välit, hyvät silti). Hän ei ihme kyllä halunnut mua sen viereen. Kun vihdoin sain itseni sänkyyn, tuli huono olo. Vessan sijasta rämmin ulos etupihalle ja oksensin nurmikolle. Siinä ei enää kasva nurmi. Nyt naurattaa, silloin kyllä hävetti. Ensimmäinen kerta kun olen tuossa kunnossa ja muisti katkeaa, en edes herätessäni muistanut missä olen. Ja toivottavasti oli myös viimeinen.
T 19v

Vierailija
154/171 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskapaska. Baarista kotiutuessa...

Vierailija
155/171 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
156/171 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama:

-Olen haukkunut, uhkaillut ja loukannut ihmisiä niin pahasti, että välit ovat tulehtuneet lopullisesti.

-Sammunut baariin

-Hävittänyt rahani

-Harrastanut seksiä tuntemattomien kanssa

-ollut niin humalassa, että muisti mennyt ja sammunut

-Kolhinut itseni mustelmille ja veriseksi

-Yrittänyt itsemurhaa kännissä ja soittanut hätänumeroon

Vierailija
157/171 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluista lähdin yhden pomon kanssa kämpille, hups.

Sitä ennen kiipesin tikkaita talon seinustalla, siellä päin missä pikkujoulut pidettiin.

Olin kai etsimässä sitä juhlatilaa.

Vierailija
158/171 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllin kaverin kanssa liikennemerkin. Siis koko hoito kaivettiin irti ja roudattiin jotain puoli kilsaa pitkin kävelytietä...

Vierailija
159/171 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välttynyt suuremmilta mokilta, sillä en juuri koskaan juo humalaan asti. Pahin oli kun nauroin kaverille päin naamaa, kun avautui jostain omasta ongelmastaan. Ei tykännyt oikein hyvää.

Vierailija
160/171 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa työkaverille heitin jotain ihme juttua, ei oikein huumorit kohdanneet. Sen jälkeen oli vähän nihkeetä töissä.