Tyhmin mokailunne humalassa
Olen mokaillut. Enkä itse muista sitä. Enkä ole kykenevä vielä avautumaan aiheesta. Lohduttakaa ja kertokaa mokailujanne, pahimpia sellaisia
Kommentit (171)
Kun näytin kalua kahdelle nuorelle tytölle kun sitä kinusivat ja lupasivat sen jälkeen näyttää pimppiänsä.
Kele. Huijasivat, eivätkä näyttäneet vaikka minä näytin. Noloa.
T: Mies.
Yritin iskeä baarin henkilökuntaa
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:26"]Mä todistin kerran, kun joku keski-ikäinen nainen strippasi baarin esiintymislavalla. Kauaa ei kerinnyt kekkuloida, kun jo tippui tissit paljaana, hame korvissa ja alushousut polvissa alas lavalta.
Poke talutti pihalle :D
[/quote]
Jos tuo on tymin mokasi siis että katsoit, niin tsidat olla absolutisti.
Kussut baarin eteen, iskenyt kaikkia vaikka olen naimisissa, hakannut ja haukkunut vieraita ihmisiä, tanssinut typerästi ja yrittänyt stripata, onhan noita. Ai niin ja vittullut eräälle salkkarien näyttelijä pojalle ja sitten lähtenyt pokea karkuun. Ei saaneet kiinni ja ilta jatkui.
Imitoinut suihinottoa ranskalaisella (näytti varmaan tosi kiihottavalta), kaatuillut ja sekoillut. Karaoken laulaminen ja henkilökunnan iskeminen hävettää vieläkin ja siitä on kuitenkin 10 vuotta.
Ja kännissä ravintolan vessassa panenminen ei ole kaikkein loistokkain hetki elämässäni.
Oksensin poikaystäväni auton oveen. Sisäpuolelle. Takapenkillä istui poikakaverini useampi kaveri, joita en vielä tuntenut kunnolla. Tämä tapahtui joskus 80-luvulla. Silloinen poikaystävä on nykyään mun aviomies ja kyllä sekin on muutaman kännimokan ehtinyt tehdä meidän yhdessäoloajassa. Ei tosin viimevuosikymmeninä olla kumpikaan mokailtu kännissä.
Kiitos!! Ootte mahtavia :D lohduttaa edes vähän...
Ap
Tulin baarista umpinaamat himaan, heräsin keskellä yötä ja kusin exäni lattialla olleen uuden puhelimen päälle. En vieläkään käsitä mitä vittua tapahtui :D Muistan vaan että kyykin siinä puhelimen päällä ja kusi lorisee ja seuraava muistikuva on kun oon jossain vaiheessa herännyt ja siivoon sitä jollain pyyhkeellä. Ja selvinpäin nukkuva mies on siinä 20 sentin päässä :D Aamulla ihmetteli miten puhelin on kostea eikä lähde päälle :D Valehtelin että heitin vahingossa vesilasin sinne puolen sänkyä tai jotain mutta en jäänyt koskaan kiinni. En tiedä miten olisin voinut selittää ton järkevästi :D
Menin jatkoille jonkun luokse, filmi poikki heti eteisessä, havahduin myöhemmin yhtäkkiä siihen että Olen ilman housuja ja pissaan lattialle pimeässä huoneessa. Ja sitten kännissä kompuroiden housut jalkaan ja äkkiä pois... Onneksi muut olivat jo sammuneet tässä vaiheessa. Vieläkin hävettää.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:43"]
Olin mieheni kanssa baarissa. Jostain pienestä asiasta syntyi riita ja löin tuopin mieheni päähän ja potkin tajutonta miestäni, kunnes portsarit heittävät minut ulos odottamaan poliisia. Pääsin irti ja suuntasin toiseen baariin jossa jatkoin juopottelua. Iskin jonkun miehen ja hakkasin tämän naisystävää baarin vessassa vatsaan siten että tajusi paikkansa ja lähti itkien pois. Petin miestäni mieheni ollessa ensiavussa.
Myöhemmin tulin raskaaksi mutten miehelleni vaan ilmeisesti tälle kertapanolle. Miehelleni en ole kertonut mitään tästä tapahtumasta vaan hän luulee lapsen tulleen alulle sovintoseksistä.
Väkivaltaisuus on minulle aika normaalia humalassa.
Nimimerkillä anoppia pesäpallomailalla huitonut joulujuhlissa parin viinilasillisen jälkeen
[/quote]:DDei vittu. Koomista. Hauska muija.
Musta tulee kännissä aina tosi ystävällinen kaikille ja mä oikeasti uskon että ymmärrän kaikkia ja kaikkien ongelmat ratkaistua. Tästä on sitten seurannut, että ihmiset lahjoittelevat mulle kiitokseksi mm. Timanttikorvikset, kukkia, bongin yms. Kerran sain autonavaimet, mutta koska olin tuubassa, en muistanut (onneksi) mihin autoon ne sopi. Mulla olisi siis selkeesti terapeuttisia taipumuksia, mutta vois olla maksalle ja haimalle kohtalokas ammatinvalinta.Selvinpäin olen melko etäinen, minua ei ole helppo lähestyä :D
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:36"] Kussut baarin eteen, iskenyt kaikkia vaikka olen naimisissa, hakannut ja haukkunut vieraita ihmisiä, tanssinut typerästi ja yrittänyt stripata, onhan noita. Ai niin ja vittullut eräälle salkkarien näyttelijä pojalle ja sitten lähtenyt pokea karkuun. Ei saaneet kiinni ja ilta jatkui. Imitoinut suihinottoa ranskalaisella (näytti varmaan tosi kiihottavalta), kaatuillut ja sekoillut. Karaoken laulaminen ja henkilökunnan iskeminen hävettää vieläkin ja siitä on kuitenkin 10 vuotta. Ja kännissä ravintolan vessassa panenminen ei ole kaikkein loistokkain hetki elämässäni. [/quote] Tuotakaan ei olisi tapahtunut jos olisit käyttänyt kannabista alkoholin sijaan. [/quote] Viimeksi kun polttelin (15vuotta sitten), sekoilin kunnolla. Tappelin baarissa, porttikielto tuli, seuraavassa baarissa (käytiin välillä savuilla) meni kuulo ja pelkotilojen takia meinasin hypätä parvekkeelta. Että kyllä ennemmin vedän kunnon perseet ja sekoilen kuin haluan tappaa itseni.
[/quote]
Eli kannabis vahvisti alkoholin vaikutuksia tehden sinusta agressiivisen.
[/quote]
Niin mutta en ollut kännissä. Kaverin kanssa polteltiin, ensin kotona ja sitten baarissa. Uskokaa jo pilvenpuolustajat ettei kannabis sovi kaikille ja ettei vaikutukset ole aina samat. Toisen kerran yksin ollessani polteltuani, en uskaltanut nukkua enkä valvoa. Vähän kuin pahassa krapulassa olisi. Minulle ei myöskään koskaan ole tullut mitään iloista olotilaa, väsyttää tai tulee ulkopuolinen olo, joskus raivostuttaa. Sen takia en koske enää höpöheinään enkä suosittele muillekaan, ihan oman kokemuksen pohjalta. Yksi kauheimmista kokemukseista oli tosiaan kun kuulo meni. Jumalauta kun pelotti.
Taustatietona. Olen onnellisesti naimissa ja 2 lapsen äiti. En tiedä mikä siinä on, kun joka ikinen kerta, kun juon. Niin aina säädän ja suutelen kaikkien randomeitten kanssa. Siis ihan sama onko mies vai nainen. Ja kiihkeästi vielä. (Ei seksiä koskaan).
Mieheni tietää tästä taipumuksestani ja pari kertaa kertonukkin. Mutta ymmärrettävästi suuttuu asiasta. Enää en jaksa kertoa. Onneksi juon n. 2kertaa vuodessa ja kauhea morkkis jälkeen päin.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:44"]
Kannabista käyttäessä ei ikinä tule sikailtua kuten humalassa. Kamalia tarinoita teillä. Näistä kännimokailuista pitäisi kertoa nuorille huumevalistuksessa.
Kerran poltin kunnon pajarit ystävieni kanssa ja kuunneltiin musiikkia melko hiljaa ettei naapurit häiriinny. Kaikenlainen musiikki kuulosti hyvältä. Sitten meillä tuli nälkä ja menimme kiinalaiseen syömään. Tämän jälkeen jokainen asteli kotiinsa nukkumaan päiväunet.
Ihan erilainen kuin humala mokailut..
[/quote]
Jännä reissu teillä kaveruksilla. Ette lyöneet ketään turpaankaan kun olitte matkalla kiinalaiseen?
Tai ette kusseet kenenkään puhelimeen tai rikkoneet kenenkään omaisuutta? :o
Tulee välillä juotua niin, etten muista kaikkea illan tapahtumia. On tullu tehtyä vaikka mitä noloa, ja hävettää aina niiiin paljon! Sanotaan vaikkapa ainakin tämä, että heräsin aamulla eteisen lattialta ja vaatteet ihan märät. No kusin alleni :'D Itken kännissä myös helposti ja ihmiset saa olla pomimassa mua maasta. Ihmekös tuo kun ei meinaa saada oikein enää ryyppyseuraa kun sekoilen.
Lähdettiin häistä jatkoille. Aamulla heräsin putkasta ja en muistanut mitään edellisestä päivästä. Muistin vain häät. Kuulin että olin puukottanut jotain tuntematonta tyyppiä. Onneksi ei ollut kuollut. Makselin pitkään korvauksia. Alkoholia ei tule nykyään juotua kun menee aina muisti pois päältä ja paholainen ottaa vallan. Olin yrittänyt puukottaa kavereitanikin.
olen ollut ihan järkky känniääliö.... Tässä muutama:
Firman juhlissa olin kuulemma jossain pusikossa ottanut suihin yhdeltä työkaverilta ( ei mitään muistikuvaa, voi olla että tyyppi kusettikin - kukaan ei ONNEKSI kai nähnyt ). Ilta päättyi siihen että yksi pikkupomo ruinasi meikäläiseltä p**lua olohuoneessani alasti tai edes että ottaisin suihin ( tämän kyllä muistan ) - tämähän oli enempi pikkupomon kuin minun moka, mutta kuitenkin...
Olen näyttänyt puolivahingossa tissini baarissa kun korjasin toppiani vähän turhan antaumuksella ja kaula-aukko oli, no, antavahko.
Sammunut ravintolan portaille suoraan lipunmyyjän jalkojen juureen ---> lensin ulos melko nopeasti
Ja nuo kaikki ovat sieltä lievimmästä päästä... kauheimpia juttuja en kehtaa edes kertoa :(
Yritin päästä naapurin asuntoon sisälle. :(
Olin vahingossa hissillä huristellut väärään kerrokseen. :(