Mies löi ja hyppi päälläni mutta olen aivan tyyni
Tuli baarista vasta 7 aikoihin vaikka sanoi tulevansa 3. Heräsin kun tuli ja suutuin.
Sitten tuli yllättäen lyöntejä päähän, nenään sattuu ja huuli turposi. Repi hiuksista ja hyppi päälläni. Hakkasi vielä tyynyllä ja heitti minua patjalla.
Ensin itketti mutta nyt olo on oudon tyyni ja en tiedä mitä tehdä.
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:10"]
Voin sanoa suoraan, että rikosilmoituksesta ei ole mitään hyötyä. Mitä voitat sillä, jos toinen saa muutaman satasen sakkoja ja merkinnän rekisteriinsä? Vahingonkorvauksia jostain turvonneesta huulesta on turha odottaa.
[/quote]
Sillä on henkilökohtaista merkitystä uhrille. Ellei tee pahoinpitelystä rikosilmoitusta, hyväksyy sen, että saa tulla hakatuksi, että on määritelmällisesti uhri. Voi olla, ettei tekijää saada edesvastuuseen eikä korvauksia tule (niinkuin raha olisi tällaisessa tilanteessa oleellinen asia). Mutta uhri on omalla toiminnallaan osoittanut ettei häntä saa pahoinpidellä. Siitä on "hyötyä" hänelle.
[/quote]
Ei ihme että Suomi on kriisissä, kun on tällaisia itkeviä akkoja, jotka kuormittavat poliisia ja oikeuslaitosta tyhjänpäiväisillä huuhaa-asioillaan.
[/quote]
Jep,siitähän Suomen kriisi johtuukin.Olisi vain parempi,että kaikki ottavat lain omiin käsiinä turhan "poliisin kuormittamisen" sijasta,sellaiseen raamatulliseen silmästä-silmästä-tyyliin.Toivottavasti näitä "älä turhaan tee rikosilmoitusta"-juttuja ei kirjoitetata tosissaan.Vai kirjoittaako niitä joku,joka itse harrastaa lähisuhdeväkivaltaa ja pelkää jäävänsä kiinni?
ymmärrän kyllä tuota "tyyneyttä" ja jotenkin sitä sairasta ajatusta, että annan vaan anteeksi ja kaikki palautuu ennalleen ja hyväksi. Niinhän ei tietenkään tapahdu, vaan kaikki muuttuu pikku hiljaa vielä paskemmaksi ja synkemmäksi. Olet vasta 20, rikosilmo ja ero, sulla on tulevaisuus edessä. JA se on aina parempi olla yksin kuin väkivaltaisen paskakasan kanssa. Yksinäisyyden pelko on turhaa.