Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi ja hyppi päälläni mutta olen aivan tyyni

Vierailija
19.09.2015 |

Tuli baarista vasta 7 aikoihin vaikka sanoi tulevansa 3. Heräsin kun tuli ja suutuin.

Sitten tuli yllättäen lyöntejä päähän, nenään sattuu ja huuli turposi. Repi hiuksista ja hyppi päälläni. Hakkasi vielä tyynyllä ja heitti minua patjalla.

Ensin itketti mutta nyt olo on oudon tyyni ja en tiedä mitä tehdä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS minulle mies tekisi noin ja olisin sen jälkeen "oudon tyyni", voin sanoa että mies ei ainakaan uskaltaisi mennä nukkumaan. Tai ei ainakaan kannattaisi.

Vierailija
2/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet pivystykseen merkkauttamaan vammat. Teet rikosilmoituksen ja menet turvakotiin tai kaverillesi. Hankit oman kämpän ensi viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet päivystykseen, kerrot lääkärille mitä on tapahtunut ja teet rikosulmoituksen miehestäsi. Sitten alat suunnitella yksin elämistä ja aloitat katselemalla vuokra-asuntoja. Voit soittaa turvataloon ja kysyä onko siellä tilaa ja muita neuvoja ja tukea. Voimia sinulle. Nyt sinun on toimittava. 

Vierailija
4/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes vihainen olo vaikka olen aina ajatellut että lähtisin heti jos mies olisi väkivaltainen.

Ap

Vierailija
5/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisi

Vierailija
6/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:55"]Menet päivystykseen, kerrot lääkärille mitä on tapahtunut ja teet rikosulmoituksen miehestäsi. Sitten alat suunnitella yksin elämistä ja aloitat katselemalla vuokra-asuntoja. Voit soittaa turvataloon ja kysyä onko siellä tilaa ja muita neuvoja ja tukea. Voimia sinulle. Nyt sinun on toimittava. 
[/quote]

Tämä asunto on minun. Asun vuokralla, olen vasts parikymppinen. Pyysin lähtemääb mutta mies meni vain nukkumaan

Ap

Vierailija
7/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäs

Vierailija
8/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on shokkiteaktiota, joka suojelee psyykettäsi. Voit toimia rationaalisesti tässä vaiheessa ennen romahtamista. Tee kuten on neuvottu js hakeudu turvakotiin sekä lääkäriin.

Vierailija
9/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:56"]Ei ole edes vihainen olo vaikka olen aina ajatellut että lähtisin heti jos mies olisi väkivaltainen.

Ap
[/quote]

Ilmeisesti aiot jäädä. Oudon tyyni.. Olet vain sopeutumassa väkivaltaiseen suhteeseen.

Vierailija
10/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti päivystykseen ja sitten teet rikosilmoituksen. Tsemppiä!<3
T. Samassa tilanteessa ollut

Vierailija
11/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tuntuu huolettavan että olenko saanu aivotäräyksen, niin hutera olo

Ap

Vierailija
12/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:57"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:55"]Menet päivystykseen, kerrot lääkärille mitä on tapahtunut ja teet rikosulmoituksen miehestäsi. Sitten alat suunnitella yksin elämistä ja aloitat katselemalla vuokra-asuntoja. Voit soittaa turvataloon ja kysyä onko siellä tilaa ja muita neuvoja ja tukea. Voimia sinulle. Nyt sinun on toimittava.  [/quote] Tämä asunto on minun. Asun vuokralla, olen vasts parikymppinen. Pyysin lähtemääb mutta mies meni vain nukkumaan Ap

[/quote]

Edelleen toistan, että menet päivystykseen ja teet myös rikosilmoituksen. Jos vuokra-asunto on ainoastaan sinun nimissäsi, voit pyytää poliisia postamaan miehen asunnosta. 

Vierailija
13/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et soittanu poliisia? Mies pääsee ku koira veräjästä. Herää ja pyytelee anteeks. Ja sä oot armollinen ja annat vielä mahdollisuuden.
Tää tarina tiedetään.

Vierailija
14/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Pistäpä kengät jalkaan ja kävele sinne terveyskeskukseen. Vai pelkäätkö mennä, jos olet itsekin humalassa? Ei se haitaa, saat olla. Mutta toista ei saa hakata.

Vierailija
15/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:00"]Miks et soittanu poliisia? Mies pääsee ku koira veräjästä. Herää ja pyytelee anteeks. Ja sä oot armollinen ja annat vielä mahdollisuuden.
Tää tarina tiedetään.
[/quote]

Tätä pelkään itsekin mutta en voi tälle olotilalle mitään. En pysty tekemään mitään

Ap

Vierailija
16/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä taksilla päivystykseen. Mainitse mahd. päävamma. Sitten häätö miehelle. Tästä alkaa uusi elämäsi! Onnea <3

Vierailija
17/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankin shokissa ja lamaantunut. Olisi niin helppo sanoa sinulle, että ota ja lähde tuosta vaan, mutta kun tiedän, että se ei useinkaan mene niin yksinkertaisesti. Osaisinpa neuvoa, mutta kun itsekin olen väkivaltaisessa parisuhteessa ja psyykkisesti jo täysin pystyyn kuollut. Lämmin halaus sulle!

Vierailija
18/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:56"]

Ei ole edes vihainen olo vaikka olen aina ajatellut että lähtisin heti jos mies olisi väkivaltainen. Ap

[/quote]

Sä olet shokissa, aivot toimii järkyttävissä tapauksissa juuri noin. Nyt on aika toimia ja edellä on tullut loistavia neuvoja; lääkäriin, poliisille ja pois. Sinä tarvitset turvaa.

Vierailija
19/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:00"]No. Pistäpä kengät jalkaan ja kävele sinne terveyskeskukseen. Vai pelkäätkö mennä, jos olet itsekin humalassa? Ei se haitaa, saat olla. Mutta toista ei saa hakata.
[/quote]

En ole humalassa.

Ap

Vierailija
20/42 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jumalalta että me naiset ollaan tyhmiä. Et tiedä mitä tehdä? Sanat loppuu. Tee nyt vielä pari lasta tuon kusipään niin että saat maksimoitua itsellesi ja yhteiskunnalle aiheutetun haitan ja järjestämään maailmaan taas pari viatonta sielua perhehelvettiin kärsimään ja myöhemmin taas omasta puolestaan kuppaamaan yhteiskunnan varoja mielenterveyden häiriöiden ja väkivallan aiheuttamien haittojen rahoittamisessa. Be my guest!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän