Sanni oli paras Vain elämää- ohjelmassa
Sannin lisäksi Antti Tuisku oli hyvä. Molemmat guruttivat kunnolla noita vanhempia laulajia.
Kommentit (30)
Sannilla ei ole minkäänlaista karismaa lavalla, eikä laulutaitoa livenä. Autotunen ohjaamana honottavana sössöttäjänä moni tykkää, mutta mun mielestä yliarvostettu artisti.
Tekeekö Sanni itse itsestään näitä 'Sanni on paras' aloituksia? Vaikea kuvitella, että joku muu...
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:30"]
Sannin lisäksi Antti Tuisku oli hyvä. Molemmat guruttivat kunnolla noita vanhempia laulajia.
[/quote]
Yritti epätoivoisesti matkia Eriniä asuvalinnalla, hiusten kiinnitys, ilme laulaessa, käsien liikkeet ja myös laulutyylissään. Enkä ole mikään Erininnfan, enkä kenenkään toisenkaan.
Vahinkoalapeukku 26:lle, kun ihmettelin miten Tuisku muka matki Eriniä :D :D
Pieni lapsus.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 07:44"]
Tekeekö Sanni itse itsestään näitä 'Sanni on paras' aloituksia? Vaikea kuvitella, että joku muu...
[/quote]
Siellä lihavien mammojen ompelukerhoissa kukaan ei varmasti diggailekaan Sannia, koska kaikilla menee tunteisiin Sannin miellyttävä ulkonäkö :)
En ymmärrä miten Sannin ulkonäkö liittyy yhtään mitenkään hänen laulamiseensa. Itse en henkilökohtaisesti pidä myöskään ketjussa mainitusta Jenni Vartiaisesta, koska mielestäni kaikki biisinsä ovat jotenkin samanlaisia. Omista mieltymyksistäni huolimatta ymmärrän Jennin suosion: hän laulaa taitavasti ja hänellä on hyvä ääni ja tyyli muutenkin.
Sanni sen sijaan ei laula taitavasti, eikä hänen äänensä ole mikään ilo korville. Ulkonäkö on hyvä, sitä en moiti missään nimessä, mutta mielipiteeni kummankaan artistin kohdalla ei liity kateuteen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten Sannin ulkonäkö liittyy yhtään mitenkään hänen laulamiseensa.
Siten, että jos Sanni ei olisi edustava, hän ei tekisi tuota mitä tekee.
Sannin lauluääni on jotain niin hirveää. Pää meinaa räjähtää, kun se alkaa määkimään. Jos mahdollista, niin kanava menee heti vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
18.09.2015 klo 22:38
Vierailija
18.09.2015 klo 22:37
En vain kestä Sannin ääntä tai hänen kauheita sanoituksiaan. Onneksi ei nyt esittänytkään omaa tuotantoaan, mutta siis äänihän ei ollut muuksi muuttunut. En vain kestä narisevia naislaulajia, Nylon Beatissa oli minun nuoruudessa jo tarpeeksi kestämistä, Sanni on vielä pahempi.
Myönnät siis että kateus ottaa sydämen päälle ja siksi menee tunteisiin.
Eli jos ei pidä jonkun ihmisen äänestä = kateellinen. Huomaa että tässä ketjussa kirjoittelee 13v Robin & Sanni-fanit.
Olen yli 5-kymppinen ja mielestäni Robin on aivan mahtava esiintyjä. Joillakin vain on synnynnäistä karismaa, jota ei pysty opiskelemaan. Sannistakin pidän. Herttaisen ja herkän oloinen tyttö. Kaikki vaan ei tykkää kaikista ja sillä ei tosiaankaan ole mitään tekemistä kateuden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:37"]
En vain kestä Sannin ääntä tai hänen kauheita sanoituksiaan. Onneksi ei nyt esittänytkään omaa tuotantoaan, mutta siis äänihän ei ollut muuksi muuttunut. En vain kestä narisevia naislaulajia, Nylon Beatissa oli minun nuoruudessa jo tarpeeksi kestämistä, Sanni on vielä pahempi.
[/quote]
Myönnät siis että kateus ottaa sydämen päälle ja siksi menee tunteisiin.
[/quote]
jos ei tykkää Pave Maijasesta, niin onko silloinkin vain kateellinen vai joko hän on sen ikäinen, että voidaan puhua ihan vain makuasioista? Teidän teinien fanaattisuus saa usein aika koomisia piirteitä, huomaatko? Se että sulla on joku idoli, jota palvot intohimoisesti ei tarkoita sitä että vihaamme tai kadehdimme sitä samaa tyyppiä, jos se ei sykähdytä meitä.