Sanni oli paras Vain elämää- ohjelmassa
Sannin lisäksi Antti Tuisku oli hyvä. Molemmat guruttivat kunnolla noita vanhempia laulajia.
Kommentit (30)
Mun mielestä Maija Vilkkumaa oli koskettavin!
Sannin laulutapa on aivan karsea. Erittäin epätervettä äänenmuodostusta ja lisäksi lähtökohtana ummettuneen ankan käninää muistuttava ääni pohjalla. Suoraan sanoen vituttaa että tällasta paskaa nykykakarat tottuu pitämään laulamisena. Nyt jo kouluissa näitä wannabe-Sanni-honottajia tunkee musaluokkien testeissä vastaan ihan liikaa.
T:musaope vm 1985
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:34"]
Sannin laulutapa on aivan karsea. Erittäin epätervettä äänenmuodostusta ja lisäksi lähtökohtana ummettuneen ankan käninää muistuttava ääni pohjalla. Suoraan sanoen vituttaa että tällasta paskaa nykykakarat tottuu pitämään laulamisena. Nyt jo kouluissa näitä wannabe-Sanni-honottajia tunkee musaluokkien testeissä vastaan ihan liikaa. T:musaope vm 1985
[/quote]
Ookkänää hiukkasen katteellinen? :D Sinun parasta ennen päiväsi kuluu tänä vuonna umpeen rouva -85.
En vain kestä Sannin ääntä tai hänen kauheita sanoituksiaan. Onneksi ei nyt esittänytkään omaa tuotantoaan, mutta siis äänihän ei ollut muuksi muuttunut. En vain kestä narisevia naislaulajia, Nylon Beatissa oli minun nuoruudessa jo tarpeeksi kestämistä, Sanni on vielä pahempi.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:37"]
En vain kestä Sannin ääntä tai hänen kauheita sanoituksiaan. Onneksi ei nyt esittänytkään omaa tuotantoaan, mutta siis äänihän ei ollut muuksi muuttunut. En vain kestä narisevia naislaulajia, Nylon Beatissa oli minun nuoruudessa jo tarpeeksi kestämistä, Sanni on vielä pahempi.
[/quote]
Myönnät siis että kateus ottaa sydämen päälle ja siksi menee tunteisiin.
No tuosta joukosta ei olis kovin vaikeeta ollut olla paras, mutta siihen Sanni ei kyllä kyennyt. Mistä näitä sössöttäviä nenälaulajia löytyy?! Mistä tuolle Sannille pitäis nyt sitten olla kateellinen? Ainako sitä on kade, jos ei tykkää jostain? Oonko mä myös Pave Maijaselle kateellinen, kun en ole ikinä tykännyt siitä? Ja Maija Vilkkumaalle, kun mun mielestä sen laulu on kummallista vinkunaa ja kärinää?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:34"]
Sannin laulutapa on aivan karsea. Erittäin epätervettä äänenmuodostusta ja lisäksi lähtökohtana ummettuneen ankan käninää muistuttava ääni pohjalla. Suoraan sanoen vituttaa että tällasta paskaa nykykakarat tottuu pitämään laulamisena. Nyt jo kouluissa näitä wannabe-Sanni-honottajia tunkee musaluokkien testeissä vastaan ihan liikaa. T:musaope vm 1985
[/quote]
Ookkänää hiukkasen katteellinen? :D Sinun parasta ennen päiväsi kuluu tänä vuonna umpeen rouva -85.
[/quote]
Kieltämättä voisin haluta olla Sannin näköinen vähän ja ihan mukavalta ja fiksulta jalat maassa -tyypiltä vaikuttaa hän. Mutta ei, en kai osaa noista olla kateellinen. Laulu ei munkaan vahvin instrumentti ole ja olenkin tajunnut pysyä pianoni takana opettajana. Laulaa Sanni ei vaan osaa yhtään, kysypä keneltä tahansa äänenmuodostuksen ammattilaiselta jos et mua usko. Ai niin ja täytin jo 30, oon aika paksu ja vähän rupsahtanut kotiäiti. Nyyh.
En ole aiemmin kuullut tätä Sannia (en kuuntele radiota), mutta kyllähän tuo honotti aivan hirveästi. Ihan pahaa teki. Nätti likka muuten ja varmasti musikaalinen. Mutta se nenälaulanta...
Av-mammoilla ei ole omaa elämää, ystäviä , nuoruus ja ulkonäkökin on muisto vain.
Sama kateruus näkyi Jenni Vartiaisen kohdalla. Palstan dissaajamammat hakevat tukea toisistaan ja jengiytyvät, vähän sama meno oli yläasteen kiusaajaporukoilla.
Ja kyllä, Sannin veto oli illan paras.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:37"]
[/quote]
Myönnät siis että kateus ottaa sydämen päälle ja siksi menee tunteisiin.
[/quote]
Eli jos ei pidä jonkun ihmisen äänestä = kateellinen. Huomaa että tässä ketjussa kirjoittelee 13v Robin & Sanni-fanit.
Vieläköhän ne yrittää kituuttaa tehdä seuraavan kauden? Eka kausi oli tosi jees mutta siihen olisi pitänyt ymmärtää lopettaa tämä formaatti. Ei se vaan tule onnistumaan uudelleen ja taso laskee kausi kaudelta kuin lehmän häntä. VMP.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:34"] Sannin laulutapa on aivan karsea. Erittäin epätervettä äänenmuodostusta ja lisäksi lähtökohtana ummettuneen ankan käninää muistuttava ääni pohjalla. Suoraan sanoen vituttaa että tällasta paskaa nykykakarat tottuu pitämään laulamisena. Nyt jo kouluissa näitä wannabe-Sanni-honottajia tunkee musaluokkien testeissä vastaan ihan liikaa. T:musaope vm 1985 [/quote] Ookkänää hiukkasen katteellinen? :D Sinun parasta ennen päiväsi kuluu tänä vuonna umpeen rouva -85. [/quote] Kieltämättä voisin haluta olla Sannin näköinen vähän ja ihan mukavalta ja fiksulta jalat maassa -tyypiltä vaikuttaa hän. Mutta ei, en kai osaa noista olla kateellinen. Laulu ei munkaan vahvin instrumentti ole ja olenkin tajunnut pysyä pianoni takana opettajana. Laulaa Sanni ei vaan osaa yhtään, kysypä keneltä tahansa äänenmuodostuksen ammattilaiselta jos et mua usko. Ai niin ja täytin jo 30, oon aika paksu ja vähän rupsahtanut kotiäiti. Nyyh.
[/quote]
Propsit siitä että uskalsit myöntää olevasi kateellinen Sannin ulkonäöstä. No, kaikki me ollaan vain kerran nuoria eikä se ole nuoren vika, että on nuori.
Mut onpa kuitenkin kauden puhutuin. Hyvä Sanni :)
Antti oli mielestäni paras, yllättävän hyvä sekä laulajana että esiintyjänä. Sannista en sen sijaan tykännyt, koska hän on tuon ensimmäisen esityksen perusteella ihan yhtä huono laulaja kuin odotinkin. Tosin esim. Nylon Beatin tytöt kehittyivät mun mielestäni jo Naikkari-uransa aikana paljon laulajina, joten kaipa Sannillakin on vielä toivoa.
Mutta joo, Sanni on kaunis, joten jos hänestä ei tykkää, on pakosti kateellinen.
Onks sulla kuulossa vikaa? tai sitten et ymmärrä oikeasti laulamisesta tai äänenkäytöstä mitään.
Luin notta "Soini oli paras...."
Ei muuta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:34"]
[/quote]
[/quote]
ikärasismia tyhmempää ei olekaan, oikeasti. TOI on noloa.
Täällä kateelliset, hieltä haisevat lihavat mammat arvostelevat naama vihreänä Sannia. Hyi olkoon, olette kuvottavia, HYI HYI HYI. En koskisi teidän läskeihinne pitkällä tikullakaan. Tai okei, vähän voisin tökkästä.