Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan työtäni. Mikä neuvoksi?

Vierailija
18.09.2015 |

En osaa/uskalla vaihtaa työpaikkaa. Olen ollut samassa paikassa melkein 10v (poislukien äitiyslomat ja hoitovapaat). Mitä jos en osaakaan mitään muuta?

Tiedän, nyt pitäisi olla vaan tyytyväinen siihen että on töitä. Mutta entä jos ei pää kohta kestä enää. Kaikki näyttää vaan harmaalta, aamuisin tekee mieli ajaa ennemmin kolari kuin mennä töihin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 07:15"]

itse vihasin työtäni kun jäin äitiyslomalle. Opiskelin äitiysloman jälkeen uuden ammatin opintovapaalla mutta en saanut töitä. Jouduin palaamaan takaisin ja nyt tykkään työstäni tosi paljon.

Päätin kun tajusin että joudun takaisin, muutos lähtee minusta.

Meillä on tälläisiä valittajamummoja, joten kun palasin töihin ja valitus oli entisellään, pyysin muualle töihin. Tein, mitä ei ehkä saa tehdä, laitoin puhelimen nauhurin päälle aina kun valitusta tapahtui, käy muutamassa sekunnissa ja sitten soitin pätkän esimiehelleni.

Hän tiesi ettei kaikki ole hyvin, mutta oli ottanut asenteen jos kukaan ei sano mitään, ei hänkään sano.

Meillä on lain puolesta työsuojeluvaltuutettu ? en tiedä nimikettä ja he yhdessä tekivät ratkaisun, että 2 pahinta valittajaa joutuivat yksin toisiin tiimeihin töihin. Heille sanottiin kummallekin tämä on näytön paikka, seuraavasta saa varotuksen. Kummatkin nimittän tulivat osastoille valittamaan kuka on tehnyt minusta valituksen, eli siksi tiedettiin.

Ja minä halusin myös uuteen ympäristöön. Ehkä kaikki osasi laskea 1 + 2, mutta nyt me kaikki 3 olemme eri kerroksissa, erilaisissa työtehtävissä. Nämä 2 valittajaa näkivät ruokatuntisin, mutta kummankin osaston pomot tajusivat laittaa heidät eri työvuoroihin, eivät enää näe sitäkään.

On vaikea kuvitella kuinka voi työpaikkaviihtyvyys olla 1 - 2 ihmisestä kiinni, tai kun heidät laitetaan muualle, on töissä hyvä olla.

[/quote]

Mitä ja mistä nämä valittajat valittivat? Meillä kans moni ilmaisee tyytymättömyyttään minulle ja osittain syyllistävät siitä jos jotkut asiat ovat huonosti työssä. Kun olen kertonut esimiehelle asiasta, niin hän on vaan sanonut että pitää pistää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mutta kun en vaan osaa?

t.ap

Vierailija
22/22 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen hakenut koulutukseen. En tiedä onko mahdollisuuksia päästä sisään, tai että pystynkö edes toteuttaa opiskeluja, mutta jotain olen tehnyt sen eteen että tapahtuisi muutosta. Silti vaikka opiskelu onnistuisikin, pelkään että huomaan opiskelevani väärää alaa, tai että minusta ei ole siihen työhön kuitenkaan. :(

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla