Voisko joku selittää lyhyesti ja tiivistetysti, miten painonnostaja Anni Vuohijoki nyt liittyy Olympiakomitean ja Vapaavuoren sotkuihin?
Vuohijokea on Olympiakomitean toimesta kuulusteltu, koska häntä on epäilty jostain epäasiallisesta käytöksestä. Toisaalta Vapaavuori sanoi Vuohijoelle, ettei Vuohijokea epäillä mistään. No kuka tässä on nyt tehnyt ja mitä? Ja miten se Lehtimäen lisäksi toinen epäilty tapaus liittyy tähän?
Ihme touhua.
Kommentit (104)
Voi apua, en tajua vieläkään mitä ja kuka on tehnyt ja kenen kanssa ja ketä syytetään ja ketä ei..... 😩
Vierailija kirjoitti:
Vapaavuori on täysi mulkku, mutten kyllä Vuohiaivonkaan vastaanotolle koskaan joutua.
Tasan samat ajatukset.
Miten Anni kirjoittaa noin huonoa suomea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaavuoren kujanjuoksu hyvässä vaudissa.
Puuttuu seksuaaliseen häirintään ja pitäisi antaa potkut? Sovinistit ovat voittaneet lopulta metoon.
Miten se on puuttumista, jos antaa Lehtimäelle 4v jatkokaiden vaikka tiesi sen epäasiallisesta käytöksestä + varoituksesta, KUNNES Lehtimäen juttu vuotaa lehdistöön ---> Lehtimäelle potkut/irtisanoitui itse.
Ihan mulk ku koko Vapaavuori.
Hyi v ttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vuohijoen mukaan asiaa on selvitetty tämän viikon keskiviikkona kuulemistilaisuudessa.
Keskustelussa kävi nopeasti ilmi, että minua ei syytetä mistään, Vuohijoki kirjoittaa.
Vuohijoen mukaan hänelle on ilmoitettu, että asia on hänen osaltaan loppuun käsitelty.
Vuohijoki ilmoittaa siirtäneensä itse tapauksen Suomen urheilun eettisen keskuksen Suekin tutkintaan. Vuohijoki ilmoitti myös, ettei aio jatkaa Olympiakomitean hallituksessa."
"STT tavoitti Vapaavuoren, mutta hän kommentoi asiaa vain lyhyesti.
– On totta, että minun tietooni on saatettu epäily, että Anni Vuohijoki olisi syyllistynyt epäasialliseen käytökseen tai seksuaaliseen häirintään. Tämän pohjalta olen käynyt Anni Vuohijoen kanssa keskustelun. Olympiakomitea on saattanut asian Suekin käsittelyyn, Vapaavuori sanoi, eikä halunnut vastata jatkokysymyksiin."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jan-vapaavuori-vastasi-anni-vuohijo…
Kumpi valehtelee tuossa, Vuohijoki vai Vapaa uori, että kuka tapauksen on siirtänyt Suekin käsittelyyn? Vuohijoen mukaan hän siirsi sen itse, Vapaavuoren mukaan olympiakomitea teki sen.
Suek ilmoitti nyt, että sekä Vuohijoki että olympiakomitea ovat molemmat vieneet asian eteenpäin Suekille.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/fb78802c-091d-4df6-a234-81d7ada35a…
Teillekö tämä ei aiemmin tullut mieleen, että MOLEMMAT ovat mahdollisesti asian vieneet eteenpäin eikä kumpikaan (Vapis, Vuohis) valehtele?
"Sittenhän asia onkin ok, koska nainen"
Ja välittömästi häntä rangaistaan alaspäin peukutuksella siitä, että hänen mielestään naisella ja miehellä pitäisi olla samat säännöt
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä koko casesta mitään.
Mä en ymmärrä edes mitä tarkoittaa case.
Kyllä on leijonat aika munatonta porukkaa.
Olisin itse mielissäni jos naiset vähän häiritsisi.
Jäi muuten Lehtimäen tapaus täysin käymättä kunnolla läpi, kun Vuohijoki nostettiin tikunnokkaan - just saying
Vierailija kirjoitti:
Satasesta vetoa että uusi kepulainen urheiluministeri antaa potkut kokoomuslaisille Vapaavuorelle, Multalalle ja Rahkamolle!!! Tilalle nostetaan tietysti kolme kepulaista.
Tämä kaikki siis siitäkin huolimatta, ettei OK:n nimitysasiat edes kuulu urheiluministerille.
Uusi urheiluministeri ei voi antaa potkuja Jan Vapaavuorelle.
Syystä että, Vapaavuori ei ole työsuhteessa Olympiakomiteaan.
Hän on Olympiakomitean hallituksen puheenjohtaja, jonka tuo Olympiakomitean jäsen järjestöt ovat valinneet.
Jan Vapaavuori on luottamushenkilö. Hän ei saa tuosta hommasta mitään palkkaa.
Eikä saanut edellinenkään puheenjohtaja, ja just sen takia läksi hommasta pois, koska ei ehtinyt olla samaan aikaa tuollaisessa luottamustehtävässä ja johtaa yritystä, jossa hän oli töissä.
Kyllä te rassukat vähän tiedättä näistä asioista, joskus hävettää teidän puolestanna.
Vierailija kirjoitti:
Verratkaapa Vuohijoen ja Lehtimäen tapausta. Vuohijoelle Vapaavuori laittaa viestin, että häntä epäillään häirinnästä. Lehtimäelle Vapaavuori sopii uuden rahakkaan työn, vaikka on selvää, että on toiminut epäasiallisesti.
Että tällaista johtamista.
Tämä on puhdasta spekulaatiota, mutta oma veikkaus on, että tämä Vuohijoen tapaus on ollut jo tiedossa huomattavasti aikaisemmin ja Vapaavuori on samalla tavalla lakaissut molemmat tapaukset maton alle. Lehtimäen tapauksen takia Vapaavuori on aloittanut siivoamaan omaa pesää. Vapaavuori on kutsunut Vuohijoen kuultavaksi varmistaakseen, ettei Vuohijoen tapauksesta tihkuisi tietoa myöhemmin julkisuuteen niin, että tapaus näyttäisi jälleen siltä, että Vapaavuori on ollut tietoinen tapauksesta, mutta ei ole reagoinut siihen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaavuorelta ihan perinteistä ja klassista pelolla johtamista. Vuohijoki olikin rohkea, kun ei suostunut olemaan hiljaa ja toi kaiken julki. Todella ihailtavaa! Hänelle hatunnosto.
Eli vastedes voidaan kaikki häirintäsyytökset kuitata sillä että pomo koittaa epäoikeudenmukaisesti pelotella syytettyä?
Ihan kuin joku koittaisi tässä painaa villasella syytökset sen sijaan että ne otettaisiin vakavasti kuten vielä eilen lehtimäen kohdalla vaadittiin joka suunnalta.
Kuka joku? Vuohijokihan nimenomaan haluaa, että asia tutkitaan perusteellisesti! Siksi itse ilmoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verratkaapa Vuohijoen ja Lehtimäen tapausta. Vuohijoelle Vapaavuori laittaa viestin, että häntä epäillään häirinnästä. Lehtimäelle Vapaavuori sopii uuden rahakkaan työn, vaikka on selvää, että on toiminut epäasiallisesti.
Että tällaista johtamista.Verrataan vaan. Vuohijoki uhriutuu koska on nainen. Lehtimäki saa potkut koska on mies. Sillä lailla.
Mikä on tämä "uhriutuja" termi, mitä nykyään saa lukea ja nimenomaan naisiin liittyen? Ymmärrän, että se tarkoitetaan negatiiviseksi ilmaisuksi naista kohtaan, mutta en enempää. Avatkaa joku...
Vierailija kirjoitti:
Lehtimäki tunnettiin jo 90-luvulla urheilupiireissä sleazynä miehenä, jota kauniiden nuorten naisten kannatti varoa. Olen itse mies, joten omakohtaista kokemusta ei ole, mutta sen muistan, miten Lehtimäki katsoi urheilijatyttöjä. Uskon, että näissä nyt ilmi tulleissa viesteissä on kyseessä vain jäävuoren huippu ja toivon, että Lehtimäen touhut selvitetään ja avataan yleisölle (sikäli kun mahdollista) pohjamutia myöten.
Tuo on aika paha, jos alle kaksi metriä pitkä ja kasvoiltaan tavallinen mies kehtaa katsoa tyttöjä. Luuleeko se olevansa joku chad-adonis? Kannattaisi vain olla ujo ja lupailla taloa ja ulkomaan matkoja jollekin Justiinalle.
Kouvolan poika kirjoitti:
Kyllä on leijonat aika munatonta porukkaa.
Olisin itse mielissäni jos naiset vähän häiritsisi.
Höpöhöpö, et olisi.
Mielenkiintoista miten tämä etenee, miehillä on paljon korkeampi kynnys lähteä kertomaan häirinnästä, kokemaan asian ylipäänsä häirintänä ja miehet on valmiimpi toimimaan ns ritarillisesti eivät vie eteenpäin. Erästä tuttuani keski-ikäinen työkaverinainen puristi takamuksesta, tuttuni on 30kymppinen salskea mies, mutta ei vienyt eteenpäin koska tiesi että naisella oli haastavaa elämässään sillä hetkellä.
Tutkinta lopetettiin. Kukaan fyysinen henkilö ei ilmoittautunut uhriksi. Noloa toimintaa olympiakomitealta.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista miten tämä etenee, miehillä on paljon korkeampi kynnys lähteä kertomaan häirinnästä, kokemaan asian ylipäänsä häirintänä ja miehet on valmiimpi toimimaan ns ritarillisesti eivät vie eteenpäin. Erästä tuttuani keski-ikäinen työkaverinainen puristi takamuksesta, tuttuni on 30kymppinen salskea mies, mutta ei vienyt eteenpäin koska tiesi että naisella oli haastavaa elämässään sillä hetkellä.
Tämähän eteni just niin kuin palstalla oletettiin.
ihan sama, kunhan joku tekee itsemurhan junan alle.