Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Keksikää minulle ja 3v:lle jotain kivaa puuhaa näihin pimeisiin syyspäiviin.
03.10.2006 |
Kiitos :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minkälaista puuhaa kaipailet? Kirjastossa on läjäpäin askartelulehtiä, mistä löytyy ideoita joka lähtöön ;) Luonnosta kannattaa myös kerätä materiaalia ;) Kävyistä voi maalata kauniita joulukoristeita ja jne..