Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastuu painna! KUinka monella on oikeasti työ, josta EI VOI jäädä sairaslomalle

Vierailija
03.10.2006 |

koska firma lakkaa TÄSYSIN pyörimästä???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a" ole

Vierailija
2/4 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat joutuu perumaan, eikä rahaa kassaan todellakaan tule mistään. Olen nyt reilun kuukauden ollut yrittäjänä, ja kauhulla odotan sitä päivää, kun sairastun... Ei ihan pysty pikku nuhan takia sulkemaan ovia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on karjaa, ja jos sairastun, eikä kunnalla ole tarjota lomittajaa, on vain mentävä navettaan. Jos jalka menee poikki, kyllä lomittaja varmastikin löytyy, mutta kuumeeseen / flunssaan / oksennustautiin on lomittajaa turha kysellä. Eipä silti, kyllä ne hommat tietenkin joten kuten saa hoidettua, mutta tauti yleensä pitkittyy...



Asiakkaita en voi perua, ne kun eivät älyä olla syömättä ja tuottamatta maitoa joka päivä. Jos en mene töihin, saan syytteen eläinrääkkäyksestä, joten kuulun kai sitten siihen ryhmään joka ei voi jäädä pois töistä.

Vierailija
4/4 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma seisoo jos en varakuskia hanki ennen sairastumista!!