Minkälainen nainen ei koskaan tarjoa miehelleen takamusta?
Kommentit (57)
Olen erittäin herkkävatsainen sama se mitä syö - aina sekaisin, joten en mielelläni haluaisi niitä pidättelyvaikeuksia, tai joutuisin asumaan lähes koko ajan wc
tunnen olevani huono puoliso kun en anna kakkoseen. Miehellä on niin iso kyrpä ja minulla herkkä perse joka ei tunne mielihyvää edes lähelle koskettelusta. kamala olo kun en vain pysty. Ajatus puistattaa tunkea hänen kyrpäänsä perseeseen. Siinähän repeää puoli sielua:(
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:05"]
Meillä ei harrasteta kakkosta, koska kumpaakaan ei kiinnosta, eikä ole kokeiltu, koska ei kiinnosta. Yksinkertaista.
[/quote]
Ala harjoittelemaan anaalitapilla. Pidät tappia pitkään pyllyssä ennen kuin on tarkoitus sinne sitä suurta kyrpää saada jotta kerkeää reikä tottumaan
Mun jättiperseeseen panee kaikki miehet ja mieluiten mahdollisimman monta kerrallaan.
T. Lilith
Kermaperse, nehän ei koskaan nussi miehensä kanssa vaan aina allaspojan kanssa.
Sellainen, josta se ei tunnu hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:50"]
En halua pidättelyvaikeuksia takapäähäni, enkä koe asiaa myöskään kiihottavana.
[/quote]
Toisin sanoen, ajattelet vain itseäsi ja omia halujasi mitä seksiin tulee? Hyvä vastaus! Listätään listaan siis "itsekäs".
[/quote]
Oletko kenties piilohomo :)
Vai mikä ihme sinua kiehtoo peräaukossa, joka on tarkoitettu ulostamiseen.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:33"]
Kermaperse, nehän ei koskaan nussi miehensä kanssa vaan aina allaspojan kanssa.
[/quote]
Ap kuullostaa mieheltä joka hoitelee allapojan
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:50"]
[/quote]
Toisin sanoen, ajattelet vain itseäsi ja omia halujasi mitä seksiin tulee? Hyvä vastaus! Listätään listaan siis "itsekäs".
[/quote]
Oletko kenties piilohomo :)
Vai mikä ihme sinua kiehtoo peräaukossa, joka on tarkoitettu ulostamiseen.
[/quote]
No tulihan se sieltä. Odotettu on. Tiesitkö, että homot ei ole kiinnostuneita naisten peräreijistä? Tiesitkö, että heterosuhteissa harrastetaan enemmän anaaliseksiä kuin homosuhteissa? Miten selität tämän? -ohis
Peppuseksi voi olla kivaa, jos on kumppani joka osaa asian ja osaa rentouttaa sen sulkijalihaksen. Minä nautin peppuseksistä suuresti.
Mutta muistan myös kuinka exäni yritti mennä peniksellä suoraan sisään kuivilteen, se oli sula mahdottomuus. Mun rakastajani on sen sijaan kiihottanut mua sormettamalla peppuun pitkään ja minä lopulta todella halusin sinne. Ja saan myös orkun peppuseksistä.
Exäni jäljiltä voisin ehkä sanoa, että estoinen mknäni ei olisi peppua antanut.
Minä annan miehelleni pyllyä tasa-arvon nimissä, jos saan ensin itse dildottaa hänen anustaan sen parikymmentä minuuttia.
Ja silloinkin anaaliseksikerrat jäävät siihen yhteen yritykseen, jos mies yrittää työntää liian nopeasti sisälle tai liian vähällä liukkarilla.
En ole koskaan ymmärtänyt jonkun miehen perversiota työntyä uloste-aukkoon. Pelkkä ajatuskin oksettaa.
Häh? No varmaan sellainen joka ei siitä tykkää.
Itse tykkään kyllä peppuseksistä mutta en oleta että kaikki naiset tykkäisivät.
Ainniin, olen varmaan tosi estoinen kun en koskaan ota suihin koska en tykkää siitä.
Mä tykkäisin ja olen miehelle ehdottanutkin. Mutta kun ei ukko halua niin ei halua!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:50"]
[/quote]
[/quote]
Minä olen myös itsekäs. En tee asioita joita en halua. Seksissä molemmilla pitää olla kivaa. Miestäni ei myöskään kiinnosta kakkaseksi. Eikä mikään josta molemmat ei nauti.
Lisää vielä listaan terve. Eli sellainen, joka ei tarjoa mitään. Vaan on sinut oman seksuaalisuuden kanssa. Ei anna, ei tarjoa. Vaan nauttii tasavertaisena toimijana
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:53"]
Sellainen joka saa miehen ilman peppuseksiä ja tiedoksi vaan sulle: KAIKKI miehet eivät halua panna kakkareikään vaikka SINÄ haluat!
[/quote]
Tosin joku noista miehistä on saattanut silti kokeilla sitä jonkun toisen naisen kanssa, ja siksi pystyy pidättäytymään siitä, kun tietää millaista se on
1. Jolla on kipeet peräpukamat.
2. Jonka miehellä on iso kalu.
3. Joka ei vaan tykkää.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:20"]
Minä esimerkiksi en anna peräaukkoani seksikäyttöön. Tiedän, mitä seksiltä haluan ja niin tietää mieskin. Vaihtoon menisi mies, jos alkaa väärille urille.
[/quote]samoin, jos tarjoaisin, niin mies suuttuisi ja sanoisi, ettei ole mikään ruskean reiän ritari. enkä kyllä itsekään haluaisi, sen verran hoitotyössä niitä löystyneitä aukkoja on nähnyt.