Markku Arolta löytyi vakava sairaus... kuka ees uskoo että Make on jo 72v, onpa nuorekas
Kaikkea hyvää Markku Arolle. Mahtava laulaja, ja kyllä se elämä siitä vielä suttaantuu. Ikinuori ukko!
https://terveydenmedia.fi/seiska-markku-aron-harvinainen-sairaus-kipuje…
Kommentit (27)
Jännää jos joku ei tiedä kuka on Markku Aro. Hän on suorastaan Elävä Legenda. Mutta siitä tuli mieleen että missä on Markku Arokanto?
Aron hittejä: Etsin kunnes löydän sun.... Jestas sentään mitkä piiiip... Kaikki tytöt eivät pelaa korteilla mä mitkä sain... Hyvännäköineeee-eeen.
Tyypillinen koronarokotehaitta. 50% rokotetuista saa jonkinlaisen autoimmuunisairauden, tavallisimmat ovat prionitaudit (aivorappeumataudit) ja sitten muut, joista esimerkki reumasairaudet tyypillinen.
Just seitsemänkymppisen näköinen.
P.S. tuo kuva ei varmaankaan ole juuri nimenomaisesti tuota juttua varten otettu, vaan on jonkin verran vanhempi otos. Ei kuitenkaan mikään nuoruuskuva selvästikään.
Vierailija kirjoitti:
Jännää jos joku ei tiedä kuka on Markku Aro. Hän on suorastaan Elävä Legenda. Mutta siitä tuli mieleen että missä on Markku Arokanto?
Aron hittejä: Etsin kunnes löydän sun.... Jestas sentään mitkä piiiip... Kaikki tytöt eivät pelaa korteilla mä mitkä sain... Hyvännäköineeee-eeen.
Käyn uudelleen eiliseen, Keskiyön aikaan, Antaa kaikkien kukkien kukkia, Etsin kunnes löydän sun...
Kaikki me vanhetaan ja kyllä se sitten näkyy. Ellei tee Marilynejä tai Jim Morrisoneja - heistä ei ole kuvia vanhana.
Sairastan itse polyneuropatiaa. Ensiksi tuli lihasreuma epäily, mutta kortisoonit ei auttanut. Oirekuva sopii suoraan sairauteeni eli polyneuropatiaan. Tsemppiä Markku ja toivottavasti näet tämän tekstin.
Kuka Ike? Mikä eturauhanen?