Markku Arolta löytyi vakava sairaus... kuka ees uskoo että Make on jo 72v, onpa nuorekas
Kaikkea hyvää Markku Arolle. Mahtava laulaja, ja kyllä se elämä siitä vielä suttaantuu. Ikinuori ukko!
https://terveydenmedia.fi/seiska-markku-aron-harvinainen-sairaus-kipuje…
Kommentit (27)
Sepä oli tökerösti sanottu. Anna kun arvaat. Olet mies ja elämääsi kovin kyllästynyt ja kateenpaskoma.
Varmaan häiriköt kirjoittelevat joka topiikkiin, pieni-munaiset.
Yksi iäkäs sukulainen sai lopulta muun lääkkeen kuin kortisoni, koska kortisonista tuli haittoja. Se pitäisi aina huomioida.
Vierailija kirjoitti:
Sepä oli tökerösti sanottu. Anna kun arvaat. Olet mies ja elämääsi kovin kyllästynyt ja kateenpaskoma.
Mitä tökeröä siinä on, että kehuu Aroa nuorekkaaksi?
Tämä artisti on niitä harvoja ikinuoria jotka näyttää varmaan satavuotiainakin nuorilta ja ilman kauneuskirurgiaa. Tästä miehestä voi sanoa, että on aina ollut ikäistään 10-20 vuotta nuoremman näköinen ja hyvä artisti kaiken lisäksi. Hieno ääni ja ammattitaito.
Onhan sillä jo kolmas jalka haudassa...
Niin no tuolla ylhäällä oli kyl ihan shaissentöksyy kommentii...
Enpä tiedä onko reuma erityisen vakava sairaus? Ikävä kylläkin.
Markku on mun salainen fanitus 😍 Luukutan sitä aina pöffelöissäni Spotifyista ja taannoin ostin mutsille lahjaksi liput sen konsertttisalikeikalle että pääsen itse katsomaan 😂 Anmattitaitoa, karismaa eikä mitään turhaa läyhäämistä vain julkisuuden saamikseksi 👍 Muu iskelmä ei kiinnosta, olen hyvin raskaan musiikin ystävä mutta Markussa on sitä jotain 🤔😂
N47
Niin, reumojahan on monenlaisia. Tämä on harvinainen. Lihasreuma. Erittäin kivulias. Että vakava ja vakava, rupea nyt siellä hiuksia halkomaan mikä on vakava. Onko vakava vain sellainen johon kuollaan? Niin no tällä ajatuksella HIV ei myöskään ole vakava kun se ei nykylääketieteen ansiosta kehity tappavaksi AIDS.iksi. Että Hivikin on kikuflunssa vaan.
Onnistutte ärsyttämään minua, te sanailijat. Minun ei pitäisi lukea näitä, verenpaine nousee. Täällä on sellaisia p-kanhajuisia järjen (ja muutenkin) köyhiä, ettei mersulla ajava menestynyt ja komea kokoomuslainen vain kestä tätä tulematta sarjamurhaaja-ajatuksia täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, reumojahan on monenlaisia. Tämä on harvinainen. Lihasreuma. Erittäin kivulias. Että vakava ja vakava, rupea nyt siellä hiuksia halkomaan mikä on vakava. Onko vakava vain sellainen johon kuollaan? Niin no tällä ajatuksella HIV ei myöskään ole vakava kun se ei nykylääketieteen ansiosta kehity tappavaksi AIDS.iksi. Että Hivikin on kikuflunssa vaan.
Tätähän voisi spekuloida loputtomiin tietysti. Kyllä minusta vakava sairaus on sellainen johon kuollaan. Tai sitten on pysyvää vakavaa haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän voisi spekuloida loputtomiin tietysti. Kyllä minusta vakava sairaus on sellainen johon kuollaan. Tai sitten on pysyvää vakavaa haittaa.
Voi luoja
Lihasreuma on sangen kivulias, mutta ei vaarallinen. Hoitona kortisooni. Kestää tavallisesti muutaman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Onnistutte ärsyttämään minua, te sanailijat. Minun ei pitäisi lukea näitä, verenpaine nousee. Täällä on sellaisia p-kanhajuisia järjen (ja muutenkin) köyhiä, ettei mersulla ajava menestynyt ja komea kokoomuslainen vain kestä tätä tulematta sarjamurhaaja-ajatuksia täyteen.
Ikekö siellä? Mites se eturauhanen voi?!
Kuka on Markku Aro? Joku laulaja?
Oi kuinka ikävää. Sarmikas mies on kyllä!!